Auteur Topic: [De Mol] Evaluatietopic  (gelezen 2448 keer)

Offline NVR_95

• Forumlid
Re: [De Mol] Evaluatietopic
« Reactie #40 Gepost op: 12-05-2025, 13:25:39 »
Ik las eerder ergens dat sommige opdracht aanvoelden als een samenraapsel van overgebleven elementen uit de brainstormsessies, en dat had ik nu wel heel erg bij de eerste opdracht. En ook deels de tweede. Een behoorlijke willekeur aan sub-opdrachten die weinig met elkaar te maken hadden en daarom niet echt een samenhangend geheel vormden.

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 12-05-2025, 14:02:30 »
De storytelling miste wat mij betreft een beetje. Of anders gezegd, ze hebben mij deze keer niet mee kunnen voeren in een verhaal of overkoepelend thema. De Griekse spreuken, de Amerikaanse films... het geeft toch een extra laag die ik nu miste. Het is wel een mooie collage geworden van typisch Thaise plekken en cultuur elementen, maar ik heb de lijn daarin niet echt kunnen vinden.

Offline Elijah

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #42 Gepost op: 12-05-2025, 14:28:15 »
Voor mij ging dit seizoen in fases. een eindrank maak ik pas na de laatste aflevering want molacties spelen voor mij een grote rol in zo'n seizoen.

Aflevering 1 en 2 Vond ik echt Topkwaliteit. Leuke opdrachten met grappige momenten. De kandidaten spraken mij direct aan en ik was direct heel Hyped voor dit seizoen.

Aflevering 3 en 4 vond ik 2 bittere. De kandidaten vond ik nog altijd super om te volgen, maar de opdrachten waren heel mager. Radio mol, de loterij, drakenboot en schattenjagen waren vergeleken met andere opdracht dit seizoen heel zwak. De sfeer en het land maakte dit wel deels goed.

Toen kwamen we in de peak van dit seizoen. Aflevering 5, 6 & 7 vond ik stuk voor stuk fantastisch. Elke opdracht werkte voor mij en ik zeg het nogmaals wat een cast. Ik zat in mijn tunneltje en genoot van elk moment. Tankstation, pingpong show, fruitwandeling, Pedro bevrijden. I LOVE IT.

Toen zat ik in de kinepolis en vond ik de opdrachten voor een finale maar mager. Die explosie vond ik nog leuk maar de deelopdrachten waren niet zo amusant als vorig jaar. Wat ik wel prachtig vond was de ontknoping dit seizoen. Mooi tempelcomplex en nog nooit zo veel spanning gevoeld om uiteindelijk fout te zitten maar ik vond het niet erg want wat een prachtseizoen.

Ik zit al klaar voor seizoen 14 en ik vond het nogmaals geweldigggg!!!!!!

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #43 Gepost op: 12-05-2025, 15:03:31 »
De storytelling miste wat mij betreft een beetje. Of anders gezegd, ze hebben mij deze keer niet mee kunnen voeren in een verhaal of overkoepelend thema. De Griekse spreuken, de Amerikaanse films... het geeft toch een extra laag die ik nu miste. Het is wel een mooie collage geworden van typisch Thaise plekken en cultuur elementen, maar ik heb de lijn daarin niet echt kunnen vinden.

En de Duitse sprookjes. Man, wat was Duitsland een gaaf seizoen. Ik heb zelf meestal minder met seizoenen waarbij ze op echte zonvakantiebestemmingen zitten. Vond de wat duistere en mysterieuze bestemmingen meestal ook de betere molseizoenen, al gaat dat ook niet altijd op. Dit seizoen was vooral vrolijk en kleurrijk, maar niet memorabel denk ik. Inderdaad, het miste een overlappend verhaal en leek een beetje willekeurig, qua opdrachten en locaties.