Auteur Topic: [Kandidaat] Sarah  (gelezen 18066 keer)

Online Mogura

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah
« Reactie #240 Gepost op: Vandaag om 00:46:58 »
Ok, de Kreuners in een opdracht zelf kan inderdaad enkel een tip zijn naar Sarah als mol.
Of een valse tip met de hoop dat Sarah lang in het spel blijft? Maar ik denk dat eerder niet

Ik had het volledig gemist omdat ik daar eigenlijk niemand verdacht dat ze de mol zijn.

Sarah die begint over fruit had ik al ergens geplaatst, voor mij was het eerder door de vraag van Michèle dat ze dat verhaaltje deed.

« Laatst bewerkt op: Vandaag om 00:48:44 door Mogura »

Offline Speurder123

• Forumlid
« Reactie #241 Gepost op: Vandaag om 00:53:36 »

En Sarah (reminder van mijn nicht) die zelf bij het ontbijt begon over liever fruit te eten in de originele (niet geplette vorm) en daarmee een discussie op gang bracht over juist wel kapot en geplet fruit: de geesten (Pedro en Jan) rijp(!) makend om later de meloenen te gaan slopen op zoek naar een briefje dat immers bij het ontbijt ook al in een meloen zat m.b.v. die handboor uit de molkoffer.  ::vergroot::

Aanvankelijk zat ik hierdoor ook in de Sarahtunnel maar. Het is wel Michèle die naast Sarah zit die begint over wat een lekkere mango ze aan het eten is. En ze brengt hierbij haar vork inclus mongo naar de mond van Sarah en zegt iets in de zin van: "Moeie ne keer proeven?" En dan begint Sarah over haar fruitverhaal. Het kan dat je dat doet als mol om Jan & Pedro op ideeen te bregen bij de watermeloenen.

Maar Michèle kan naast het kaartjes in de watermeloen te steken ook probeert om Sarah hierover te laten babbelen. Het ding is dat als kandidaten gescreend worden voor de mol ze op interview gaan en dan worden er altijd van die leuke, bijzondere verhalen verteld.  Dus de productie is hiervan op de hoogte en de mol (Michèle) weet dit waarschijnlijk ook.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #242 Gepost op: Vandaag om 14:52:12 »
13

Offline Fay111

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #243 Gepost op: Vandaag om 15:10:13 »
Het getal 9 bij GDC en het getal 13 bij Sarah !
Dit is volgens mij wel een officiële hint.  ::jaja::
Verborgen hints #381 op 7/5

Het ongeluksgetal 13 bij Sarah viel me ook direct op, seizoen 13.
Onheil is onderweg..
Toen ik het ultieme geluksgetal 9 in Thailand bij GDC zag onder de M, viel de euro helemaal.
Sarah, 9de positie in groepsfoto.
Op zoek naar geluk in Thailand..
Past volledig in mijn tunnel : Sarah!
Het lachgetal 5 zal ook wel een hint zijn, Radio Mol 555-322.
Mijn hint #334 zat er blijkbaar knal op!

Wie laatst lacht, best lacht van Mich kan verwijzen naar haar als winnares.
Ik mag eindelijk “haar” zeggen van Alexy, verwijst misschien naar hem als verliezend finalist.
Maar dat is maar een gokje.
We gaan het zien volgende zondag!
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 15:19:17 door Fay111 »