Auteur Topic: [Kandidaat] Rusiana  (gelezen 922 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Kandidaat] Rusiana
« Gepost op: 28-02-2025, 14:14:54 »

Bespreek hier alles over Rusiana!
« Laatst bewerkt op: 16-03-2025, 20:56:35 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Eva.

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Rusiana
« Reactie #1 Gepost op: 23-03-2025, 22:37:10 »
Ik heb het volume wel even omlaag gedraaid toen ze in het bootje op de markt over zichzelf moest vertellen  ::rofl::

Offline el wee

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 25-03-2025, 11:02:52 »
Zij is mijn eerste verdachte:

*in de container vroeg ze of misschien de (min)punten kwamen door door iets wat ze zeiden. er werd niet echt op gereageerd volgens mij, maar ze zou achteraf kunnen zeggen "ik heb het nog gezegd"
* in de bootjes kiepte ze de noodles keihard in die van Michele waardoor die dat ook deed bij Els en die vervolgens in de maatbeker.
* Ze benadrukte ook aldoor heel veel details als de namen van haar familie in de hoop dat de anderen daarop zouden focussen.
* in de lift keek ze aldoor in de camera
* ze wist dat ze op de verkeerde etage zat maar ging alsnog daar in een of ander hokje kijken, tijdrekken.

In het algemeen is ze vrij stil en valt niet echt op.

Online Crapuleke

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 26-03-2025, 02:35:07 »
Voor iemand die graag babbelt is Rusiana best wel stil. Op de markt vraagt Michele of het misschien padellen is, daar zegt Rusiana op besliste toon ‘IK zou voor padellen gaan’ en spelen ze €750 weg. Bij het antwoord ’Zwemmen’ gaat Rusiana wel mee voor €250. Bij verdieping 37 zocht ze het schakelpaneel op een vreemde plaats, je zag haar uit een mollengang kruipen. Erg veel heeft Rusiana deze aflevering niet verdiend.

Iemand zocht een link naar katten. Onder andere door de biertjes die uitgedeeld werden bij het bekendmaken van de kandidaten (Leo bier, op het etiket van Singha staat een katachtige), door het uithangbord van de kat met de mol-lijnen bij de trailer en door het bijgeloof dat een zwarte kat ongeluk brengt. Bij de midddagwandeling zag ik een tuktuk met een soort hello kitty in het roze, wordt het een vrouwelijke mol? Misschien is er een kattenlink via een blauwe rus (een kat die ook zwart mag zijn!) naar RUSania. Als je Pasquino mag afkorten tot Pas, mag je Rusiana ook wel afkorten naar Rus.

Bij de eliminatie kon je niet naar huis gestuurd worden als je geen stoel meer had. Bij de uitleg door Gilles wordt de schakelaar omgezet van stoel 4, de stoel van Rusiana. Symbolisch de stoel van de mol uitgezet?  ::vergroot::

Edit
Als Rusiana de mol is (ja ja, als  >:D) klopt het volgende:
- In de trailer zegt Rusiana ‘Iedereen kan de mol zijn, behalve ik … (want ik ben de mol)’
- Gilles zegt: ‘Ik zorg ervoor dat dit (bordje 37) in de koffer zit bij jou op de kamer als je de eliminatietest invult’, eerstvolgende shot is Rusiana
- Rusiana maakt op de boot een foto van 9 kandidaten
- Bij de groepsfoto maakt de streep op de kleding van Rusiana samen met Alexy een X, Rusiana is de 3e op de foto --> mol XIII
« Laatst bewerkt op: 26-03-2025, 23:23:07 door Crapuleke »

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #4 Gepost op: 31-03-2025, 15:39:37 »
Jammer dat ze afgevallen is :(, leuke dame die wel ook echt voor de pot leek te gaan
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 31-03-2025, 19:53:10 »
Vermoedelijk is ze eruit gevlogen door teveel in zetten op Alexy.
Dat meppen op de rode knop heeft hem dan geen windeieren gelegd: concurrente eruit gespeeld.