Auteur Topic: [Kandidaat] Nimrod  (gelezen 8020 keer)

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Nimrod
« Reactie #20 Gepost op: 2-04-2025, 00:33:32 »
Die twijfelpunten (+ mede-verdachten Pedro en Michele trouwens  ;D ) heb ik ook.
Plus dat er ook een goede mogelijkheid is dat de mol  in de helicopter zat.

Beide groepjes in de tuctuc (afl 1) zijn voor mij verdacht, want daar is 6000 niet in de groepspot gegaan.
Dus als Nimrod daaraan heeft bijgedragen als mol, dan is die +200 wel te vergeven.  ::jaja:: (maar minder logisch --> want had niet per se gehoeven. Tenzij het was opgevallen bij de rest)

Dat hij weleens meegaat in voorzetjes van foute antwoorden, zit mij niet zo lekker. Dus wie weet.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 2-04-2025, 00:33:46 »
Zou het heel opvallend vinden als Nimrod de mol zou zijn. Dan durft hij eerst de letterstjes niet te husselen in opdracht 1, en daarna de molkoffer óók niet in opdracht 2. Dat zou betekenen dat je een Mol hebt die... helemaal niets durft? 

Zie wel een potentiele winnaar in hem. Zei bijvoorbeeld dat hij zijn mede-kandidaten al af en toe aan het testen was.
« Laatst bewerkt op: 2-04-2025, 00:39:23 door Reflektor »
De leepste snor van het land

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 2-04-2025, 00:37:00 »
Van die koffer kun je dan misschien zeggen dat hij besloot om zijn tactiek te veranderen. Hm, misschien is dat ook niet logisch.  ::rofl::

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 5-04-2025, 23:47:19 »
Hij kon toch vanuit de positie op de trein geen geld wegspelen?
Gilles gaf de waarde van de koffer, voor hem was dat de waarde van zijn eigen koffer, zou wel gek zijn als hij dan alsnog zijn koffer had geopend. + geen invloed op het spel in de trein.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 6-04-2025, 01:29:18 »
Ja, wel eens hoor @mocemole en @Reflektor.
En toch durf ik Nimrod nog niet af te strepen; dat is meer een gevoel. Ik ben benieuwd wat hij komende aflevering gaat doen.

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 6-04-2025, 22:08:52 »
Ook na vandaag, zie ik niks mols bij Nimrod. Hij lijkt me een oprechte kandidaat.

Offline Mogura

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 6-04-2025, 22:26:58 »
Ook na vandaag, zie ik niks mols bij Nimrod. Hij lijkt me een oprechte kandidaat.

Inderdaad als enige resoluut voor het juiste antwoord Sleepworld. Kan bijna de mol niet meer zijn.

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #27 Gepost op: 7-04-2025, 01:27:11 »
Inderdaad. Nimrod kan echt wel geschrapt worden onderhand als molverdachte. In de auto stond er 700 euro op het spel en was het gelijk al Pedro die het verkeerde antwoord Sleeplife gaf. Een mol hoeft daar alleen maar in mee te gaan. Maar wat deed Nimrod? Die ging er tegenin, en heel overtuigend ook: "Sleeplife heb ik nog nooit gehoord!" Zegt correct dat het Sleepworld is. Maar hij wordt dan overruled door Hilde en met name Michèle, die Sleeplife doordrukt.

Online Elijah

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #28 Gepost op: 7-04-2025, 01:33:14 »
Nooit gedacht dat we ooit in de mol iemand zouden kunnen afschrijven door de sleepworld tune ::rofl::

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 9-04-2025, 23:20:02 »
Ik (zelfs ik, haha) ga Nimrod schrappen. In aflevering 3 te kandidaats inderdaad.  ::jaja::

Online Elijah

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #30 Gepost op: 9-04-2025, 23:54:42 »
Voor mij is hij nu al een echte winnaar. Iemand die echt zijn best doet voor de pot. De laatste keer dat ik zo iemand in WIDM nog heb gezien is jaren geleden.

Offline Fernandel

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 10-04-2025, 13:18:03 »
"Hey,
krijg ik dan ook een liedje, niet dat ik subiet weg ben, hoor!
Mercikes,
Nimrod"

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 10-04-2025, 13:58:58 »
We zijn je niet vergeten hoor, beste Nimrod, natuurlijk krijg jij ook een liedje. Wat heet, je krijgt zelfs een halve symfonie en een volledig rockalbum! Vooral het klassieke stuk is zeer geschikt om te spelen bij een ‘gedwongen afscheid’. Ik houd het nu al nauwelijks droog!

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 12-04-2025, 15:16:34 »
Nimrod durft volledig voor het spel te gaan. Weet op dit moment al wie de mol is. Gaat de winnaar worden.
De leepste snor van het land

Offline Fernandel

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 12-04-2025, 17:08:06 »
De Nimrod uit de Bijbel had alleszins indrukwekkende en bijzondere jachtvaardigheden.
Het maakte hem tot een groots leider en legendarisch koning.

Tijdloze, krachtige muziek  ::trots::

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 12-04-2025, 18:13:46 »
Nimrod brengt het meeste in de pot maar wordt hij daarom de winnaar? Uit de vorige reeksen blijkt dat niet degene die het meeste in de pot brengt de winnaar is maar degene die de mol als eerste op het spoor is.
« Laatst bewerkt op: 12-04-2025, 19:18:11 door Luc »

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #36 Gepost op: 14-04-2025, 00:47:40 »
Opvallend moment bij de gouden ballon. Ze laten ons van tevoren zien dat Michèle en Nimrod sowieso gaan prikken en achteraf spelen ze een soort 'hypocriet' toneelstukje waarin ze dat ontkennen. Michèle lijkt al vaker verdachter te worden gemaakt in de montage, proberen ze dat met Nimrod ook te doen?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #37 Gepost op: 14-04-2025, 00:56:47 »
Opvallend moment bij de gouden ballon. Ze laten ons van tevoren zien dat Michèle en Nimrod sowieso gaan prikken en achteraf spelen ze een soort 'hypocriet' toneelstukje waarin ze dat ontkennen. Michèle lijkt al vaker verdachter te worden gemaakt in de montage, proberen ze dat met Nimrod ook te doen?
Ja en waarschijnlijk hebben ze allemaal ditzelfde gesprekje met elkaar gehad dus opvallend dat ze alleen deze 2 laten zien. Finalisten?

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #38 Gepost op: 14-04-2025, 00:58:09 »
Het zijn wel ook die twee die de afgelopen afleveringen na de test een extra biecht kregen over hoe het ging.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #39 Gepost op: 14-04-2025, 01:34:39 »
Wat mij opvalt bij nimrod is dat we hem nu al paar keer iets horen zeggen over test is klaar, rond etc.  Rare uitspraken . Verder heb ik bij hem echt een fanatieke kandidaat idee die het spel goed begrijpt