Poll

Wie is de Mol?

Alexy
9 (5.5%)
Michèle
92 (56.1%)
Sarah
63 (38.4%)

Totaal aantal stemmen: 164

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 39274 keer)

Offline Mogura

• Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #780 Gepost op: 11-05-2025, 21:15:18 »
GG WP nepmol Michèle

« Reactie #781 Gepost op: 11-05-2025, 21:19:29 »
Yeeees!

Offline Molekule

• Forumlid
« Reactie #782 Gepost op: 11-05-2025, 21:21:29 »
Proficiat aan alle Sarah-verdenkers! Wat een mooie ontknoping.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #783 Gepost op: 11-05-2025, 21:23:03 »
Jaa, vooral zo mooi voor Alexy  ::bravo::

Offline HanMic

• Forumlid
« Reactie #784 Gepost op: 11-05-2025, 21:23:57 »
Zou Lo al bijgekomen zijn? :)

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #785 Gepost op: 11-05-2025, 21:24:00 »
 ::bravo::

Veel getwijfeld nog wel, maar heeft toch wel geholpen om nog wat terug te kijken.

Lang geleden hoor dat we als forum zo fout zaten op het einde! Daarover later meer :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #786 Gepost op: 11-05-2025, 21:24:09 »
Feli aan alle Sarah-tunnelaars! Blij met winnaar Alexy, vooral benieuwd naar volgende week en haar molacties t/m aflevering 6 :)
« Laatst bewerkt op: 11-05-2025, 21:34:52 door Eva. »

« Reactie #787 Gepost op: 11-05-2025, 21:39:13 »
Ik wil toch even aan de 2 die mij constant zeiden dat Sarah het niet kon zijn, zeggen dat ik blij ben dat ik me niet liet afleiden en bij mijn keuze gebleven ben.. Oh yes!

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #788 Gepost op: 11-05-2025, 21:40:51 »
Knap gedaan Sarah tunnelaars! Ik was echt verbaasd. Heb wel vaker fout gezeten, maar was nooit zo verrast als nu. Alhoewel, Michèle die dat hete bordje gewoon volledig leeg at, dat zat me al niet lekker.

Denk dat we genoeg mooie molacties van Sarah gaan zien. Ben heel benieuwd.

« Reactie #789 Gepost op: 11-05-2025, 21:44:01 »
Ik ben benieuwd naar de trein-opdracht waar de molkoffer actie dus gelukt is!

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #790 Gepost op: 11-05-2025, 21:46:44 »
Knap gedaan Sarah tunnelaars! Ik was echt verbaasd. Heb wel vaker fout gezeten, maar was nooit zo verrast als nu. Alhoewel, Michèle die dat hete bordje gewoon volledig leeg at, dat zat me al niet lekker.

Denk dat we genoeg mooie molacties van Sarah gaan zien. Ben heel benieuwd.

Ik vond die uitleg over de molkoffer best logisch tijdens het kijken  ::rofl::

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #791 Gepost op: 11-05-2025, 21:56:46 »
Ik wil toch even aan de 2 die mij constant zeiden dat Sarah het niet kon zijn, zeggen dat ik blij ben dat ik me niet liet afleiden en bij mijn keuze gebleven ben.. Oh yes!

Dat is de charme van dit forum natuurlijk  ;)

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #792 Gepost op: 11-05-2025, 22:06:02 »
Dat is de charme van dit forum natuurlijk  ;)

Het leuke aan het programma en het forum is dat het een kinderlijke passie naar boven brengt. Ik vind het heerlijk om flinke discussies te hebben met veel tegengas (zonder dat het persoonlijk wordt), alleen denkt niet iedereen daar zo over denkt ::rofl:: Daarom dit seizoen weinig deelgenomen aan discussies. Maar ik snap mensen die hun tunnel met hun leven verdedigen volkomen. WIDM/DM wordt uiteindelijk hetzelfde als voetbal, je verdedigt je club ondanks alles. Ook al kun je niet voorspellen hoe ze uiteindelijk zullen presteren. Fijn toch?

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #793 Gepost op: 11-05-2025, 22:15:13 »
Het leuke aan het programma en het forum is dat het een kinderlijke passie naar boven brengt. Ik vind het heerlijk om flinke discussies te hebben met veel tegengas (zonder dat het persoonlijk wordt), alleen denkt niet iedereen daar zo over denkt ::rofl:: Daarom dit seizoen weinig deelgenomen aan discussies. Maar ik snap mensen die hun tunnel met hun leven verdedigen volkomen. WIDM/DM wordt uiteindelijk hetzelfde als voetbal, je verdedigt je club ondanks alles. Ook al kun je niet voorspellen hoe ze uiteindelijk zullen presteren. Fijn toch?

Absoluut! Ontzettend leuk hoeveel gepassioneerde tunnelaars we op dit forum hebben, elk jaar weer. Beetje dissen van andere tunnels gebeurt hier meestal in goede sfeer. Haha ja inderdaad, net als fanatieke voetbalclubsupporters soms. Maar dan gewoon de hand uitsteken en de winnaars van de tegenpartij opgewekt feliciteren met de winst aan het einde.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #794 Gepost op: 11-05-2025, 22:25:42 »
Het is niet erg om plat op je bek te gaan. Drie keer ademhalen en weer opstaan. Het is vooral leerzaam dat je motivaties waarom je iets vindt hout snijden en dat je die kan bijstellen als je mis zit.
De verhouding tussen de mol molt zelf tov de mol laat anderen mollen is hoog. Denk aan 9 tegen 1
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
.
Desondanks is het dan best spannend dat zoveel forummers Michèle verdenken. Ik kon er maar geen reden voor vinden, maar veel forummers wel. Laat je dan niet gek maken, weeg de argumenten.
Een mol molt altijd in aflevering 1 en/of 2. Actief. Na afl. 4 of 5 komt de alternatieve mol/finalist in beeld, die verdacht in beeld komt. En wat ze ook maar kunnen vinden brengen ze in beeld.
Ik kwam bij Els omdat ze actief voor het voordeel ging in de helicopter. Beeldvorming.
Ik kwam bij Hilde omdat ze bij ayyutaya en de ballonnen actief stuurde  in beide rondes naar gaan voor eigen voordeel. Beeldvorming.
De mol wordt in het begin op de achtergrond gehouden. Zo min mogelijk in beeld alleen de molactie en ter compensatie wat onverdacht beelden.
Dat het toch Sarah moest zijn, kwam door de helicopter en de trein. Ze kwam ver in de trein en die 1000 euro gaat op een gegeven moment toch tegen haar werken. Dat maakte haar onverdacht. 1000 euro is voor de hedendaagse mol niks meer. Vraag me nog steeds af wat haar beteuterde gezicht bij de kaartjes in de barwagon betekende.
Op naar de volgende mol.

« Reactie #795 Gepost op: 11-05-2025, 22:38:27 »
Het is niet erg om plat op je bek te gaan. Drie keer ademhalen en weer opstaan. Het is vooral leerzaam dat je motivaties waarom je iets vindt hout snijden en dat je die kan bijstellen als je mis zit.
De verhouding tussen de mol molt zelf tov de mol laat anderen mollen is hoog. Denk aan 9 tegen 1
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
.
Desondanks is het dan best spannend dat zoveel forummers Michèle verdenken. Ik kon er maar geen reden voor vinden, maar veel forummers wel. Laat je dan niet gek maken, weeg de argumenten.
Een mol molt altijd in aflevering 1 en/of 2. Actief. Na afl. 4 of 5 komt de alternatieve mol/finalist in beeld, die verdacht in beeld komt. En wat ze ook maar kunnen vinden brengen ze in beeld.
Ik kwam bij Els omdat ze actief voor het voordeel ging in de helicopter. Beeldvorming.
Ik kwam bij Hilde omdat ze bij ayyutaya en de ballonnen actief stuurde  in beide rondes naar gaan voor eigen voordeel. Beeldvorming.
De mol wordt in het begin op de achtergrond gehouden. Zo min mogelijk in beeld alleen de molactie en ter compensatie wat onverdacht beelden.
Dat het toch Sarah moest zijn, kwam door de helicopter en de trein. Ze kwam ver in de trein en die 1000 euro gaat op een gegeven moment toch tegen haar werken. Dat maakte haar onverdacht. 1000 euro is voor de hedendaagse mol niks meer. Vraag me nog steeds af wat haar beteuterde gezicht bij de kaartjes in de barwagon betekende.
Op naar de volgende mol.
Sinds ik wist dat Pedro er uit lag, ging ik voor Sarah omdat ze de enige was die nog ver kwam in de treinopdracht. Dat gaf mij de trigger.
€ 1.000 is eigenlijk niets, daar hebben veel zich laat misleiden. 

Offline Fay111

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #796 Gepost op: 11-05-2025, 22:38:56 »
Wat een tof seizoen en fantastische mol!  ::bravo::  ::bravo:: ::bravo::
Ik zat wel in de Sarah tunnel.
Heb nooit begrepen waarom men dacht dat de mol in een container zou blijven zitten in aflevering 1 en alles uit handen zou geven.
In de trein was er ook niet een ideale positie, er was altijd een risico voor de mol.
Zoals Sarah zei, zichzelf zo snel mogelijk losmaken, even helpen, en een risico nemen.
Hilde was maar een paar seconden achter haar. Gedurfde zet!

Offline Pak

• Forumlid
« Reactie #797 Gepost op: 11-05-2025, 22:47:17 »
1.000 is relatief niks.

Maar het was 3.000 euro voor een goed antwoord in de busjes richting molkoffer.
1.000 euro voor het op tijd in de helikopter zijn.
1.000 euro voor Thailand.
1.000 euro dansen.
6.000 euro als inzet voor de molkoffer en in die opdracht ook nog vanalles goed doen en met Alexy naar de juiste koffer wijzen terwijl Michèle nog twijfelt.

Dat vind ik veel grote geldbedragen voor een mol.

Maar proficiat aan alle Sarah verdenkers, goed gezien en goed voet bij stuk gehouden!

Offline Elijah

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #798 Gepost op: 11-05-2025, 22:59:12 »
Amaaaaai. Van mijn stoel gevallen! Topmol die mij super goed heeft misleid. Proficiat aan iedereen die haar verdacht.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #799 Gepost op: Gisteren om 00:06:22 »
Ook wel biezonder en hoopgevend met het oog op de toekomst: de AI-onderzoekers (in het Humo-artikel van deze week) met hun getraind taalmodel (obv het taalgebruik in het dagboek van de Mol en alles wat de kandidaten zeiden) zaten fout. En ook de methode van de statisticus faalde deze keer, ook de Baysian statistics kwamen uit bij Michèle als Mol.

Met gewoon ‘boerenverstand’ en het ‘juiste buikgevoel’ kwam je dit keer verder. Goed voor het televisieprogramma De Mol.

Of gewoon met ‘brute force’ een stopwoord als ‘zalig’ turven en zo bij Sarah uitkomen: blijkt dus deze keer veel beter te werken dan een AI-gestuurd taalmodel!  :)