Auteur Topic: Wieverdenktwie  (gelezen 3436 keer)

Offline Convans

• Forumlid
Re: Wieverdenktwie
« Reactie #60 Gepost op: 29-04-2025, 20:56:49 »
Verdenkt Alexy dan toch Sarah?

« Reactie #61 Gepost op: 29-04-2025, 23:00:43 »
Verdenkt Alexy dan toch Sarah?
Scherp!

Offline Betonmol

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: Gisteren om 09:53:13 »
Alexy weet wie de mol is, hij kan bij de eliminatie het meeste halen uit de reacties van zijn tegenstanders de kandidaten.

Offline Convans

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: Gisteren om 10:47:14 »
Alexy weet wie de mol is, hij kan bij de eliminatie het meeste halen uit de reacties van zijn tegenstanders de kandidaten.

Hoezo ga je kijken naar de reacties van je tegenstanders?

Je gaat toch kijken hoe jouw mol reageert?

Offline Joker

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: Gisteren om 12:15:48 »
Misschien is hij er bij de fruitwandeling achter gekomen dat Pedro op Sarah zit (bij het inzien van zijn laatste antwoorden) en zoekt hij nu de bevestiging dat Sarah zeker niet de mol is.

Andere mogelijkheid is dat hij wil achterhalen hoe geschokt Sarah is en of dat een schok is van een verdachte die naar huis gaat.

En inderdaad: het kan ook gewoon zo simpel zijn dat Alexy zelf Sarah verdenkt.

Een stilstaand beeld als dit is altijd interessant, maar kan ook zo veel betekenen.

Offline Betonmol

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: Gisteren om 14:59:47 »
Hoezo ga je kijken naar de reacties van je tegenstanders?

Je gaat toch kijken hoe jouw mol reageert?
Waarom? Pedro valt af, wat valt er bij de mol af te lezen? Enkel een kandidaat kan op een dwaalspoor zitten en heftig reageren.

Offline Betonmol

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: Gisteren om 15:04:52 »
De fruitwandeling is de enige echte graadmeter voor wie wie verdenkt. De biechtverdenkingen zijn gewoon gemonteerd van een hele hoop dat de kandidaten (moeten) zeggen.

Offline marivwae

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: Gisteren om 15:11:09 »
bwoah, een mol kan geacteerd reageren en je kan dat proberen afleiden uit de reactie. Maar ik denk dat de mol doorgaans zelf niet weet wie afvalt, tenzij het nodig is voor het spel. Dus de emoties zullen vaak oprecht zijn wanneer een kandidaat afvalt.

I was blind but now I can see

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: Gisteren om 15:26:47 »
Pedro lijkt in ieder geval Hilde heel graag bij de 2e opdracht te willen hebben. Rijpe geesten. Hij wilde zijn plannetje sowieso laten lukken zegt hij.

Pedro: 'rijp is ouder he'.
Hilde: 'ik ben oud maar niet rijp'.
Pedro: 'maar je weet wel veel'.

Ik vind het niet ondenkbaar dat Pedro dus gewoon Hilde verdacht. Hilde vliegt er dezelfde avond nog uit maar Pedro is toch door.
Wat is dan de logische conclusie voor Pedro? Als hij sowieso had ingevuld dat de mol bij de rijpe geesten zat.. En ingevuld had dat de mol een vrouw was...

De aflevering erna slaat Michele van 30 cm afstand het golfballetje faliekant mis. Dat is voor Pedro dan gewoon 1+1=2 geweest.

De leepste snor van het land

Online mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: Gisteren om 15:33:06 »
Ik denk ook dat Pedro er uit is door op Nimrod of Michèle te gaan. Hij bleef erin en Hilde vertrok, dat maakte dat hij toch een deel juist had ingevuld.
Mich bij Hilde bij het fruit. Nimrod in de auto bij Hilde.

Hij wilde bij de golfopdracht het 3de juiste antwoord aan Sarah vragen, je vraagt zoiets aan iemand die je vertrouwt.

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: Gisteren om 15:34:06 »
Ik snap dat de man/vrouw vraag altijd in de test zit, maar bij sommige posters krijg ik het idee dat ze die ene vraag 10 keer zo zwaar laten meewegen.

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #71 Gepost op: Gisteren om 16:18:27 »

De reactie van Pedro na het afvallen van Hilde spreekt ook boekdelen. Die snapt volgens mij niet wat er net gebeurd is.

Offline Mollenmania

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #72 Gepost op: Gisteren om 18:05:43 »
Hij wilde bij de golfopdracht het 3de juiste antwoord aan Sarah vragen, je vraagt zoiets aan iemand die je vertrouwt.

Of aan iemand die je wilt testen.

Pedro ziet Sarah steeds voor persoonlijk voordeel gaan. Bij de bingo 4 balletjes, voor z'n neus gooit ze 2000 euro weg bij de bevrijdingsopdracht. Dit terwijl Michèle daar verre van blijft.

En Nimrod verdenkt Michèle duidelijk. Hoe kan Pedro er dan uit gaan op Michèle, met 3 pasvragen, tegen 1 van Nimrod?

Offline marivwae

• Forumlid
« Reactie #73 Gepost op: Gisteren om 18:20:56 »
Pedro lijkt in ieder geval Hilde heel graag bij de 2e opdracht te willen hebben. Rijpe geesten. Hij wilde zijn plannetje sowieso laten lukken zegt hij.

Pedro: 'rijp is ouder he'.
Hilde: 'ik ben oud maar niet rijp'.
Pedro: 'maar je weet wel veel'.

Ik vind het niet ondenkbaar dat Pedro dus gewoon Hilde verdacht. Hilde vliegt er dezelfde avond nog uit maar Pedro is toch door.
Wat is dan de logische conclusie voor Pedro? Als hij sowieso had ingevuld dat de mol bij de rijpe geesten zat.. En ingevuld had dat de mol een vrouw was...

De aflevering erna slaat Michele van 30 cm afstand het golfballetje faliekant mis. Dat is voor Pedro dan gewoon 1+1=2 geweest.

Pedro kan net zo goed redeneren: Hilde zat met Nimrod in de wagen, ik heb daar toen op Hilde ingezet, dus kan het ook Nimrod zijn. Hilde en Nimrod sprongen dacht ik ook samen uit het vliegtuig? En Nimrod laat daar de verkeerde draad doorknippen. Pedro zijnde, die nadat Els en Hilde eruit lagen het spoor bijster is gaat dan denk ik eerder voor Nimrod kiezen.
In zijn laatste biecht zegt hij alleszins ook: "Ik denk dat de mol bij de kooi bij de knop wil staan". Dan verdenk je Nimrod of Sarah.
Ik denk dat Pedro eruit is gegaan op Nimrod.
I was blind but now I can see

Online Mogura

• Forumlid
« Reactie #74 Gepost op: Gisteren om 18:28:13 »
Volgens mij gaf Pedro wel aan dat hij de personen in de wagens verdacht.

Alexy en Sarah geven de clue weg in die wagen en communiceren heel goed met Pedro. Het kan heel goed zijn dat Pedro hier denkt dat ze het in dat tankstation heel goed doen en die ander wagen ook. Enkel die wagen van Hilde en Nimrod vertraagt alles, dus inderdaad mogelijk dat hij op Nimrod is gesprongen.

Online Mogura

• Forumlid
« Reactie #75 Gepost op: Gisteren om 19:17:24 »
Volgens mij hier toch duidelijk dat Alexy Michèle door heeft als mol.
Gilles zegt de mol en hij kijkt instinctief naar Michèle, maar stopt net op tijd en heeft dan een klein lachje op zijn gezicht.

« Laatst bewerkt op: Gisteren om 19:20:32 door Mogura »

Online Molekule

• Forumlid
« Reactie #76 Gepost op: Vandaag om 08:51:10 »
Een heel authentieke reactie van Sarah hier.
Ik neig er toch ook naar dat Alexy Michèle verdenkt.
Met Pedro als afvaller met drie pasvragen is het meest waarschijnlijke scenario dat de andere drie kandidaten op de mol zitten. En Nimrod zit op Michèle, dus …

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #77 Gepost op: Vandaag om 18:34:35 »
Nimrod verdenkt inderdaad zeker Michele. Het knipoogje tijdens de fruitwandeling + doordrukken om haar bij de 2e opdracht te krijgen.

Maar deze verdenking wordt ook weer zeer benadrukt, waardoor ik (alweer) twijfel aan het molheerschappij van Michele.  ;D

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #78 Gepost op: Vandaag om 18:44:04 »
Ja die verlegen mannetjes hebben moeite om Michèle aan te kijken, zelfs zonder dat ze haar verdenken.  ::rofl::
Nimrod keek zelfs een keer abrupt weg,  dat kon ie niet aan.

Interessanter is de blikkenwisseling tussen Sarah en Michèle, iemand iets interessants gezien?