Auteur Topic: [Theorie] Follow the Money  (gelezen 8479 keer)

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [Theorie] Follow the Money
« Reactie #40 Gepost op: 4-05-2025, 22:51:59 »
Delen met Alexy, ze stemden beide de dames eruit en Alexy deed geen enkele poging (wat Nimrod wel deed) om zich kleiner te maken bij de battle. Misschien had Alexy nog gewisseld, maar hij draagt bij aan het geld door het zelf te nemen en niet de moeite te doen om buiten schot te blijven.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #41 Gepost op: Gisteren om 20:28:17 »

Ik heb ook weer een versie gemaakt na aflevering 7. De 5000 wel volledig aan Nimrod toegeschreven. Uiteindelijk kan er van alles gebeuren, maar is degene die het einde haalt degene die de eindbeslissing heeft.

We kunnen hier nog twisten over hoe we het verdiende geld moeten verdelen bij de bus en de balletjes. Ik heb er hier voor de meest rechtlijnige keuze (delen over 2 personen) gekozen.

Ik heb overigens ook een schema gemaakt met geld dat niet verdiend is door kandidaten. Daarbinnen heb ik wel wat meer gekeken naar wat er echt verwijtbaar is aan het niet verdienen van geld door bepaalde actie. Dit zal ik later nog even posten met toelichting :)
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

« Reactie #42 Gepost op: Gisteren om 21:28:28 »

Ik heb ook weer een versie gemaakt na aflevering 7. De 5000 wel volledig aan Nimrod toegeschreven. Uiteindelijk kan er van alles gebeuren, maar is degene die het einde haalt degene die de eindbeslissing heeft.

We kunnen hier nog twisten over hoe we het verdiende geld moeten verdelen bij de bus en de balletjes. Ik heb er hier voor de meest rechtlijnige keuze (delen over 2 personen) gekozen.

Ik heb overigens ook een schema gemaakt met geld dat niet verdiend is door kandidaten. Daarbinnen heb ik wel wat meer gekeken naar wat er echt verwijtbaar is aan het niet verdienen van geld door bepaalde actie. Dit zal ik later nog even posten met toelichting :)
Goed voor mijn mol.

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: Gisteren om 21:42:12 »
Op het einde valt alles in de plooi.  ::bravo::