Het moment dat Els de handdoek tijger zou herkennen heb ik grondig bekeken en beluisterd. Ten eerste is er weer eens geknipt en geplakt en het fragment maar heel kort. Sarah, Hilde en Els praten alledrie door elkaar heen. Ik kan zelf Els er niet uit filteren qua geluid, maar als anderen zeggen dat het zo is, okee. Maar dan nog vertrouw ik het fragment niet. Het lijkt nu alsof Els het goede antwoord geeft, maar met al dat knippen en plakken kan het best de herhaling zijn van een eerdere conclusie. En op de drijvende markt was het al precies van hetzelfde. Knippen/plakken en Els het 'goede antwoord laten geven' voor 500 euro.
Na de flitsende start rondom de helikopter/molkoffer is blijkbaar de cover-up begonnen, en gaan we weinig meer zien van molacties dankzij de inhoud van de molkoffer, omdat de mol kan mollen zonder aanwezig te zijn.
Toen Hilde bij Margriet Hermans tegen Pasquino in ging en zei dat zij zeker geen 78 is (en dat klopt, Margriet is van 1954), zag je Els getergd zijn. Hoe kan ik nou mollen met Hilde in de buurt?