Ik maak hier even een overzicht van de volgordes van de olifanten waardoor ik vrij zeker ben dat er is gemold door ofwel Hilde of Michèle of dat er een wissel bewust niet in beeld is gebracht.
De volgorde wanneer Els drukt is als volgt:
(BUETONT, SAI YOK, BUNMEE, CAT, CHOMPOO, KAI NA, BO YO, TANG MO)
Dit is bevestigd door de graphic van de makers zie VolgordeEls afbeelding.
We zien die weer als Hilde en Michèle aan het bord komen.
We zien dan een shot waar Hilde begint te wisselen en Hilde wisselt CHOMPOO MET BO YO:
Hier hangt CHOMPOO, BO YO, KAI NA
Zie WisselHilde afbeelding, hier is dus al een wissel geweest van KAI NA en BO YO die we niet zien.
Hilde zegt dat ze sowieso gaan wisselen want die ziet er groter uit. Wil dat zeggen dat Hilde denkt dat er nog niet gewisseld is geweest?
Michèle gaat niet akkoord omdat Hilde volgens haar at random bezig is. Volgens mij moet je wel wat at random veranderen,want je weet dat ze fout hangen.Hier hangt nu na de wissel van Hilde denk ik:
(BUETONT, SAI YOK, BUNMEE, CAT, BO YO, CHOMPOO, KAI NA, TANG MO)
Vraag volgt, die hebben ze niet juist en we zien Michèle wisselen, BUNMEE komt tussen BO YO en KAI NA te hangen. Zien we duidelijk dat Michèle hem daar hangt.
Zie afbeelding WisselMichele.
Logisch gevolg is dus dat Michèle hier CHOMPOO en BUNMEE van plaats heeft verwisselt, de volgorde wanneer Hilde drukt:
(BUETONT, SAI YOK, CAT, CHOMPOO, BO YO, BUNMEE, KAI NA, TANG MO)
Michèle staat intens te kijken op de smartphone, is ze informatie aan het zoeken over de olifanten of over hoe het staat met Jan en Pedro?
Hilde drukt BO YO en KAI NA staan juist.
Nu de laatste volgorde waardoor ik toch weer bevestiging krijg van Michèle als mol.
Orde waarmee Michèle drukt na haar wissel als Hilde al weg is.
(BUETONT, SAI YOK, BUNMEE, CAT, BO YO, CHOMPOO, KAI NA, TANG MO)
Als we dit nu vergelijken met de volgorde die er hangt wanneer ze toekomen na Els:
(BUETONT, SAI YOK, BUNMEE, CAT, CHOMPOO, KAI NA, BO YO, TANG MO)
Dat is heel veel wisselen om dan toch de foute BUNMEE en CAT weer op dezelfde locatie te krijgen niet? De smileys =) die ze op de naambordjes van de olifanten schrijft is een mooi detail

Dit kan zeker nog weerlegt worden, maar dat die BUNMEE en CAT daar weer op dezelfde plaats hangen als toen ze toekomen is toch heel raar.
Dit is de effectieve volgorde die juist is gehangen door Alexy:
(BUETONT, SAI YOK, CHOMPOO, BUNMEE, BO YO, CAT, KAI NA, TANG MO)