Auteur Topic: Aflevering 3  (gelezen 4173 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Aflevering 3
« Gepost op: 6-04-2025, 19:33:10 »
Bespreek hier alles van de derde aflevering!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Mogura

• Forumlid
Re: Aflevering 3
« Reactie #1 Gepost op: 6-04-2025, 21:22:12 »
Ik ga de Jan wel missen.
Topkandidaat en topkerel.

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #2 Gepost op: 6-04-2025, 21:40:45 »
Fijne aflevering weer hoor, maar ik vond de hem deze keer wel iets minder dan normaal. Kan inmiddels ook bijna niet anders af en toe, nog steeds genoten :D

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #3 Gepost op: 6-04-2025, 21:45:14 »
De eerste opdracht was leuk maar niet heel erg spannend: de kans dat die meloenen níet gesloopt zouden worden was miniem. Ook duurde het vinden en opmeten en ordenen van olifanten veel te lang en ook dat was meteen al te voorzien. Dus niet heel spannend, maar wel vermakelijk. De tweede opdracht was weer geweldig. Verwachtte even dat de 3 met de pasvragen weer iets pittige moesten eten in de blufronde (zoals in Duitsland), maar een voetmassage was ook leuk, hoewel de dames misschien nog iets harder hadden mogen masseren. Berichten van het thuisfront in de 3e aflevering al was een beetje mehhh.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: 6-04-2025, 21:54:55 »
Fijne aflevering weer hoor, maar ik vond de hem deze keer wel iets minder dan normaal. Kan inmiddels ook bijna niet anders af en toe, nog steeds genoten :D

De opdrachten waren wat minder origineel. Eigenlijk hebben we ze alledrie al eens eerder gezien (opvallend genoeg in recente Nederlandse seizoenen). Tegelijkertijd vind ik het fantastisch hoe de omgeving gebruikt wordt, dat de deelnemers zo dicht bij die olifanten mochten komen is natuurlijk een fantastische ervaring!

Offline Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #5 Gepost op: 6-04-2025, 21:58:30 »
Inderdaad! En een bovengemiddeld diervriendelijke manier om dieren in een proef te betrekken voor dit programma ::rofl::

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #6 Gepost op: 6-04-2025, 22:28:05 »
Wij waren hier ook zo opgelucht dat het een goede olifanten-opvang was, en daarnaast vond ik het weer een keigoeie aflevering.
Chapeau.

Offline yfpyfke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #7 Gepost op: 6-04-2025, 22:31:08 »
INderdaad een heel leuke aflevering.
Komt natuurlijk ook doordat het (weer) zo'n leuke groep is.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 6-04-2025, 22:47:27 »
Een beetje saaie afleveringen en jammer dat er ten koste van de pot vrijstellingen te koop waren. Ik vind het ook jammer dat de molkoffer de mol mogelijk motiveert om minder te mollen. Volgende week is er kennelijk een vrijstelling te verdienen, ik ben benieuwd hoe. De Mol heeft een ruimer budget dan WIDM en ik wil consequent blijven qua kritiek. Ik vind het element van de molkoffer eigenlijk best jammer als de mol daardoor minder zijn of haar best hoeft te doen, maar dat zullen we pas aan het einde zien.

Offline Brtdm

• Forum Moderator
« Reactie #9 Gepost op: 6-04-2025, 23:16:46 »
Ik vind dat de mol toch behoorlijk zijn best moet doen nog. Juist ook bij de inhoud van de koffer zelf, maar ook bij de olifanten is toch nog genoeg geklunst. Een gat in een meloen boren is absoluut geen zekerheid dat de kandidaten die meloenen  gaan slopen.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #10 Gepost op: 6-04-2025, 23:30:53 »
Een beetje saaie afleveringen en jammer dat er ten koste van de pot vrijstellingen te koop waren. Ik vind het ook jammer dat de molkoffer de mol mogelijk motiveert om minder te mollen. Volgende week is er kennelijk een vrijstelling te verdienen, ik ben benieuwd hoe. De Mol heeft een ruimer budget dan WIDM en ik wil consequent blijven qua kritiek. Ik vind het element van de molkoffer eigenlijk best jammer als de mol daardoor minder zijn of haar best hoeft te doen, maar dat zullen we pas aan het einde zien.

Saai? Welke vrijstellingen? En ondanks de Molkoffer moet de Mol hard aan het werk, dat gaan we allemaal zien in aflevering 9.

Twee mannen met allemaal sloopmateriaal neerzetten, maar niks uitleggen hoe en wat. Hoe briljant is dat?

Radio Mole was een leuk tussendoortje!

De derde opdracht weer fantastisch. En ja, ze konden balletjes kopen met geld van de groepspot. Maar daar tegenover konden ze ook weer €3000,- verdienen. Mooi ook met de Thaise voetmassages en de fragmenten van het thuisfront, mooi bedacht.

Heb er weer enorm van genoten, top hoe ze Thailand ook laten zien. ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #11 Gepost op: 6-04-2025, 23:34:30 »
Ik heb ook weer genoten. Wat een gelukszakken zijn we toch dat dit programma nog steeds gemaakt wordt en nog steeds het hoogste niveau haalt. ::zon::

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 6-04-2025, 23:56:14 »
Was gewoon weer een topaflevering.  ::ok::
De leepste snor van het land

Offline Michmol

• Forumlid
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #13 Gepost op: 7-04-2025, 00:12:00 »
Ik heb ook weer genoten. Wat een gelukszakken zijn we toch dat dit programma nog steeds gemaakt wordt en nog steeds het hoogste niveau haalt. ::zon::

Ik zit exact met dit sentiment op de bank. Al. Drie. Afleveringen. Lang. ::bravo::
Om mij heen zie ik een circus van waanzin ontstaan.

Offline JP1999

• Forumlid
  • Friends?
« Reactie #14 Gepost op: 7-04-2025, 00:41:23 »
Leuke aflevering weer  ::jaja::

Nu de molkoffer zelfs bij de opdrachten een essentieël onderdeel is ("prijs van het radiospel = info over molkoffer") kan het niet anders dat de mol er in aflevering 1 alles aan heeft gedaan om de molkoffer door te laten in de helikopter. Sarah, Pedro of Els is de mol  ::jaja::

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 7-04-2025, 00:51:33 »
Anders was het toch mogelijk dat het info was over hoe heeft de mol gesaboteerd (zonder boortje)?

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #16 Gepost op: 7-04-2025, 13:04:29 »
Dit was echt zo'n geweldige aflevering. De proef met de olifanten  ::love:: en dat gokken in zo'n kelder. Hoe een spelletje lotto toch zo spannend kan worden. En dan tussendoor nog even die briefing. De opdracht zelf werd denk ik betaald door de sponsoren  ::rofl::
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline keek

• Forumlid
  • Trust Nobuddy!
« Reactie #17 Gepost op: 8-04-2025, 09:36:35 »

Offline Frans de Basserode

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 8-04-2025, 10:13:59 »
Mijn schema is weer bijgewerkt: https://scratch.mit.edu/projects/1143119717/editor/

Jemig wat indrukwekkend dat je dat met Scratch weet te maken  ::respect::

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #19 Gepost op: 8-04-2025, 23:24:13 »
Bij het openen van de fortune cookies is Els even een ‘de mol’ assistent.
Alexy: ‘dat zijn fortune cookies of zo’.
Els:’Dat het geluk brengt gewoon’.
Els:’Breken we het open?’
Is sturend en waarschuwend. Stop dit niet zomaar in je mond!
Zodra de eerste voorleest ‘kom naar het zaaltje achterin’ bevestigt Els meteen ‘ik heb hetzelfde’.
Twee keer Els als ‘molassistent’.
De mol heeft het maar druk met al die taken.