Auteur Topic: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Anne op het tankstation  (gelezen 4915 keer)

Offline yfpyfke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Anne op het tankstation
« Reactie #20 Gepost op: 20-04-2025, 22:15:43 »
Wat deden ze die bordjes slecht.
Ze konden toch na 1 of 2 keer alleen dat juiste bord gebruiken

Ik vond het oortje ook eigenlijk niet leuk. De opdracht was al moeilijk genoeg . En dan was het dus makkelijk mollen. De mol hoefde geen enkel risico te nemen.

Offline mollien

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 20-04-2025, 22:16:55 »
Het is vreemd want ik kan het ook niet "onzichtbaar" noemen zoals Gilles het noemt.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Het is wel echt precies hetzelfde he. Wat erg  ::oink::

Offline mollien

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 20-04-2025, 22:17:47 »
Wat deden ze die bordjes slecht.
Ze konden toch na 1 of 2 keer alleen dat juiste bord gebruiken

Ik vond het oortje ook eigenlijk niet leuk. De opdracht was al moeilijk genoeg . En dan was het dus makkelijk mollen. De mol hoefde geen enkel risico te nemen.

Ik vond de opdracht ook niet zo leuk doordat ik hem zeer onhaalbaar vond. Zonder oortje ook.

Offline Mogura

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 20-04-2025, 22:20:05 »
Ik snap dit toch niet goed, welk voordeel heeft een oortje met dat luide lied op de achtergrond? Suggesties
Ik kan ook niet geloven dat het oortje gespot zou kunnen worden en al zeker niet in de aflevering zelf, eventueel door een kandidaat maar dat komen wij enkel te weten bij de reveal. Er moet dus een andere verklaring zijn.
« Laatst bewerkt op: 20-04-2025, 22:34:18 door Mogura »

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 20-04-2025, 22:20:25 »
De mol zal wel in een auto gezeten hebben. Ik zie het nut niet in van een oordopje als je in het tankstation bent.

Offline Mollenmania

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #25 Gepost op: 20-04-2025, 22:22:08 »
Het is wel echt precies hetzelfde he. Wat erg  ::oink::

Hier moet toch een verklaring voor zijn..? Het is niet onzichtbaar plus niet uit de montage gehaald. Voor medekandidaat
ook niet te missen.

Offline mollien

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 20-04-2025, 22:22:30 »
De mol zal wel in een auto gezeten hebben. Ik zie het nut niet in van een oordopje als je in het tankstation bent.

Dan hoor je wat de kandidaten zingen en of ze goed zitten, en dan kan je hun tempo veranderen door sneller of langzamer de borden te wisselen of te laten vallen zoals ook gebeurd is. En je krijgt natuurlijk mee of ze iets van de opdracht snappen

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #27 Gepost op: 20-04-2025, 22:25:50 »
Hier moet toch een verklaring voor zijn..? Het is niet onzichtbaar plus niet uit de montage gehaald. Voor medekandidaat
ook niet te missen.

Een simpele verklaring zou een gehoorapparaatje zijn, maar ik kan het bij deze kandidaat bij snel terugkijken van stukjes aflevering nergens vinden.

De makers zullen deze frames in ieder geval niet over het hoofd gezien hebben want die letten op alle details en kunnen beeldje voor beeldje dromen voor de definitieve aflevering klaar is en ook zullen ze weten dat molloten alle beelden uitpluizen.

Offline mollien

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 20-04-2025, 22:26:19 »
ook niet te missen.

Zou diegene altijd al een soort van gehoorapparaatje in hebben? Ik vind het er niet op lijken en het is nog niet eerder opgevallen. Er was wel een keer een "de dove en de blinde" uitspraak tussen pasquino en nog iemand.

Het enige wat ik kan bedenken is dat de mol er voor gezorgd heeft dat een andere kandidaat ook een oordopje in kreeg, als afleiding. Ik hoop niet slordige montage, dat zou jammer zijn.

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 20-04-2025, 22:26:57 »
Dan hoor je wat de kandidaten zingen en of ze goed zitten, en dan kan je hun tempo veranderen door sneller of langzamer de borden te wisselen of te laten vallen zoals ook gebeurd is. En je krijgt natuurlijk mee of ze iets van de opdracht snappen
Maar dan moet je beide auto's tegelijk kunnen horen. Kun je ze beiden tegelijkertijd volgen? Neen, het lijkt mij logischer dat de mol in de auto het geluid in de tankstation hoort.
Dat de montage een fout maakt is mij onwaarschijnlijk. De beelden worden meermaals nagekeken alvorens ze uit te zenden.
« Laatst bewerkt op: 20-04-2025, 22:29:41 door Luc »

Offline mollien

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 20-04-2025, 22:28:02 »
Maar dan moet je beide auto's tegelijk kunnen horen. Kun je ze beiden tegelijkertijd volgen? Neen, het lijkt mij logischer dat de mol in de auto het geluid in de tankstation hoort.

Daar heb je gelijk in ja, dat maakt het wel lastiger. Misschien kon de mol dan switchen? Hmm

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 20-04-2025, 22:32:21 »
Switchen? Hoe dan? Beide auto's moeten kort na elkaar toeteren.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 20-04-2025, 22:35:32 »
Een simpele verklaring zou een gehoorapparaatje zijn, maar ik kan het bij deze kandidaat bij snel terugkijken van stukjes aflevering nergens vinden.

De makers zullen deze frames in ieder geval niet over het hoofd gezien hebben want die letten op alle details en kunnen beeldje voor beeldje dromen voor de definitieve aflevering klaar is en ook zullen ze weten dat molloten alle beelden uitpluizen.

Diegene heeft m bij t einde van de opdracht bij het iedereen omhelzen opeens niet meer in dus ik vrees ook dat ze hier een hele grote fout hebben gemaakt.

Het komt ook echt zo vaak volop in beeld 🙈

Edit: ik zie nu foto’s voorbij komen van n andere kandidaat die hetzelfde heeft dus waarschijnlijk hadden ze allemaal iets in.
« Laatst bewerkt op: 20-04-2025, 22:39:31 door FS »

Offline mollien

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 20-04-2025, 22:36:50 »
Switchen tussen de audio van de autos.
Voor beide plekken zal wel een oplossing bedacht zijn. Meezingen op een ander tempo dan wat je in je oor hoort lijkt me ook lastig.

Offline mollien

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 20-04-2025, 22:38:48 »

Ik heb ook nog wat beelden terug gekeken van andere momenten in deze aflevering en hun heeft daar duidelijk niks in hun oor.

Ik kan er ook écht niet bij dat ze dit over het hoofd zouden zien tijdens het monteren.

Maar kan ook geen andere reden bedenken

Offline VK

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, Wielerliefhebber.
« Reactie #35 Gepost op: 20-04-2025, 22:39:09 »
Volgens mij is de aflevering nu offline.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline mollien

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 20-04-2025, 22:41:52 »
Ik zie hem nog wel op goplay staan. Als ze het nu aanpassen valt het ook op..

Offline mollien

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 20-04-2025, 22:42:25 »
Dat de montage een fout maakt is mij onwaarschijnlijk. De beelden worden meermaals nagekeken alvorens ze uit te zenden.

Ik hoop dat je gelijk hebt.

« Reactie #38 Gepost op: 20-04-2025, 22:45:18 »
Dit kan toch niet dat we de mol nu al gaan kennen ? 😥😡

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #39 Gepost op: 20-04-2025, 22:50:19 »
Edit: ik zie nu foto’s voorbij komen van n andere kandidaat die hetzelfde heeft dus waarschijnlijk hadden ze allemaal iets in.

Goed gespot, dan kunnen de spoilertags denk ik wel weg. Het lijkt erop dat Pedro en Michèle "Anne" via een oortje te horen kregen in plaats van dat het nummer echt eindeloos in het tankstation gedraaid is.