Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 2431 keer)

Offline Eva.

• Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #40 Gepost op: 27-04-2025, 20:55:31 »
Firefox even snel geïnstalleerd op Apple, werkt ook niet.. kan me niet zo goed voostellen dat het browserafhankelijk is.  ???

Ik ook niet, Edge net geïnstalleerd en niks...

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #41 Gepost op: 27-04-2025, 20:57:13 »
Ik ben er wel een beetje klaar mee nu.

Online kloas

• Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 27-04-2025, 20:57:58 »
Wel lekker korte reclames.

Offline Tristan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #43 Gepost op: 27-04-2025, 20:58:32 »
Helaas, bij mij nog steeds geen vorderingen. Niet bij Chrome, Edge of Firefox.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 27-04-2025, 21:01:10 »
Oh, hij doet het ineens.

edit: En toch weer niet toen ik vanaf het begin wilde kijken. Ze zoeken het maar uit, ik hoop dat ik er komende week nog aan denk.
« Laatst bewerkt op: 27-04-2025, 21:02:57 door Eva. »

Online Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #45 Gepost op: 27-04-2025, 21:03:08 »
Oh wat fijn! Hier nog niks, op geen enkele manier…helaas….dat wordt geduld uitoefenen…
Meer L

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 27-04-2025, 21:12:06 »
de goplay doet het voor geen meter in nl, helaas

Offline MoleBuster

• Forumlid
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
« Reactie #47 Gepost op: 27-04-2025, 21:12:54 »
Ik geef het op. Ik wacht wel tot de uitzending dik afgelopen is, anders val ik misschien nog midden in een spoiler of zo…
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 27-04-2025, 21:14:07 »
Ik geef het op. Ik wacht wel tot de uitzending dik afgelopen is, anders val ik misschien nog midden in een spoiler of zo…

ik krijg foutcode 9999, ook oude afleveringen kan ik niet meer zien. Ben bang dat het zo niet te bekijken is.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 27-04-2025, 21:18:48 »
Hier doet ie het nu, net op tijd, anders had ik dit seizoen opgegeven  ::rofl:: (Zó speciaal vind ik het tot nu toe niet)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #50 Gepost op: 27-04-2025, 21:31:52 »
Weer een geslaagde aflevering, maar jammer dat het weer pasvragen versus geld was waarbij pasvragen gewoon té aantrekkelijk zijn. Dit probleem hadden ze een paar seizoenen geleden juist heel slim opgelost, toen kiezen voor persoonlijk voordeel risico's met zich meebracht. Jammer dat we dat nu minder zien.

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 27-04-2025, 21:33:27 »
Hier doet ie het nu, net op tijd, anders had ik dit seizoen opgegeven  ::rofl:: (Zó speciaal vind ik het tot nu toe niet)

via welke browser? chrome doet het helaas nog niet

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 27-04-2025, 21:33:56 »
Wat een fantastische aflevering weer. Drie hele originele/toffe opdrachten, prachtige beelden en muziek, genieten dit! ::bravo::

Wel eens met Heinz, dit is iets teveel van het goede. En helaas weer geen twist bij het wegrijden van de afvaller.
« Laatst bewerkt op: 27-04-2025, 22:15:08 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #53 Gepost op: 27-04-2025, 21:47:45 »
Oeps lees 3 pags dat er niet gekeken kon worden? Ik heb om 20:05u met mijn mac met safari ingelogd op goplay.be en ben na 3x refreshen gaan kijken  :-X
Twee van de beste opdrachten tot nu toe vond ik, geweldig al die schakels erin. Hoewel ik nooit fan ben van 1 iemand eruit pikken - gebeurt zo vaak dat het de kandidaat die afvalt blijkt te zijn vanwege het missen van cruciale informatie nodig voor de test, hoewel dat niet met zekerheid te zeggen viel deze keer.
Weer enorm mooie aflevering vond ik  ::bravo::

Offline Convans

• Forumlid
« Reactie #54 Gepost op: 27-04-2025, 21:59:18 »
Weer een geslaagde aflevering, maar jammer dat het weer pasvragen versus geld was waarbij pasvragen gewoon té aantrekkelijk zijn. Dit probleem hadden ze een paar seizoenen geleden juist heel slim opgelost, toen kiezen voor persoonlijk voordeel risico's met zich meebracht. Jammer dat we dat nu minder zien.

Ja, maar ik begrijp niet dat Sarah en Nimrod hiermee akkoord gingen.

Dat was toch absoluut geen goede deal, 1 pasvraag voor hen en 3 voor Pedro.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #55 Gepost op: 27-04-2025, 22:15:15 »
Ja, maar ik begrijp niet dat Sarah en Nimrod hiermee akkoord gingen.
Dat was toch absoluut geen goede deal, 1 pasvraag voor hen en 3 voor Pedro.
Het laatste wat we hiervoor zagen was dat Sarah de touwtjes in handen nam en Pedro goed onder druk zette met dreigen op de knop te drukken. Ik denk dat hier behoorlijk iets is weggelaten omwille van verdachtmaking richting Pedro. Als Sarah of Nimrod de mol is, was de beslissing doordrukken ‘Pedro bevrijden’ het belangrijkst want weg €5000. Dat we dat niet hebben gezien zegt genoeg denk ik..?

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 27-04-2025, 22:44:47 »
Voor wat het waard is; eerst kreeg ik ook foutcode 9999 (keek via de site). Maar opstarten en dan direct vanaf de website naar de tv casten werkte wel. Wellicht een oplossing voor sommigen mocht dit nog eens voorkomen.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 27-04-2025, 22:44:56 »
Ik kan er niets aan doen en mensen kunnen me haten wat ze willen, maar de molkoffer + opdrachten met pasvragen? Too much als je het mij vraagt. Ik vind dit gewoon niet leuk. En nee, dat betekent niet dat ik moet stoppen met kijken. Natúúrlijk ben ik ook benieuwd naar de afloop, maar ik vind de Vlaamse versie niet heiliger dan de Nederlandse (met een veel kleiner budget). Ik vond het vorige seizoen 10 keer leuker in interessanter.
« Laatst bewerkt op: 27-04-2025, 22:52:14 door Eva. »

Online mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 27-04-2025, 22:53:46 »
Je hebt recht op je eigen mening hoor, ik vind het ook een beetje spelbederf als voordelen zorgen voor geen of minder geld.
Hier hadden Sarah en Nimrod wel nog de optie voor 2000euro en niemand pasvragen. In de heli was het voordeel ook niet ten koste van het gewonnen geld.

Ik vind wel dat je bij WIDM voordelen ziet passeren dat je zeker kan zijn dat niemand geld kiest. Low budget, het kan, maar die bekende Nederlanders worden ook betaald om mee te doen?

Offline HanMic

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 27-04-2025, 22:53:53 »

Ooit eens een aflevering later gestart. Sprong hij ineens naar de live en kreeg ik net het rode scherm te zien.   >:(