Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 2408 keer)

Offline HanMic

• Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #60 Gepost op: 27-04-2025, 22:58:03 »
Ik kan er niets aan doen en mensen kunnen me haten wat ze willen, maar de molkoffer + opdrachten met pasvragen? Too much als je het mij vraagt. Ik vind dit gewoon niet leuk. En nee, dat betekent niet dat ik moet stoppen met kijken. Natúúrlijk ben ik ook benieuwd naar de afloop, maar ik vind de Vlaamse versie niet heiliger dan de Nederlandse (met een veel kleiner budget). Ik vond het vorige seizoen 10 keer leuker in interessanter.

Toen de pasvragen in beeld kwamen dacht ik ook 'Alweer?'. Speel die opdracht gewoon als opdracht, met een extra vraag of andere opdrachtwn, ze was goed zoals ze was zonder pasvragen. En dat ze dan toch daarvoor kiezen en de pot vergooien, ik was oprecht kwaad deze keer.

Verder fijne aflevering hoor  ::tandpastasmiley::

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: 27-04-2025, 22:58:53 »
Je hebt recht op je eigen mening hoor, ik vind het ook een beetje spelbederf als voordelen zorgen voor geen of minder geld.
Hier hadden Sarah en Nimrod wel nog de optie voor 2000euro en niemand pasvragen. In de heli was het voordeel ook niet ten koste van het gewonnen geld.

Ik vind wel dat je bij WIDM voordelen ziet passeren dat je zeker kan zijn dat niemand geld kiest. Low budget, het kan, maar die bekende Nederlanders worden ook betaald om mee te doen?

Dat kandidaten voor voordelen gaan snap ik wel (er valt bij de Vlaamse versie ook meer geld te verdienen). Ik vind dat de mol een veel te groot voordeel krijgt dit jaar (in tegenstelling tot de verdubbelaar vorig jaar) en het voordeel van de molkoffer is voor niemand te achterhalen. Ook de Vlaamse De Mol laat de kern van het programma los. Dat verdient kritiek, vind ik.

Offline Jordyep

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 27-04-2025, 22:59:25 »
Hmm was het nu echt nodig om een kandidaat uit te sluiten bij opdracht 2? Uiteraard kiest elke kandidaat voor pasvragen met zo’n sterk informatiegebrek. Verder niks op aan te merken natuurlijk: opdracht 1 was heel creatief en leuk gevonden, opdracht 3 ook spannende tv en goed doordacht.

Offline tumtum22

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #63 Gepost op: 27-04-2025, 23:00:33 »
Ik kan er niets aan doen en mensen kunnen me haten wat ze willen, maar de molkoffer + opdrachten met pasvragen? Too much als je het mij vraagt. Ik vind dit gewoon niet leuk. En nee, dat betekent niet dat ik moet stoppen met kijken. Natúúrlijk ben ik ook benieuwd naar de afloop, maar ik vind de Vlaamse versie niet heiliger dan de Nederlandse (met een veel kleiner budget). Ik vond het vorige seizoen 10 keer leuker in interessanter.

Ik heb hetzelfde hoor .... het is alleszins nog steeds wel van een beter niveau dan 'die andere' maar ook hier lijkt de inspiratie een beetje op. Natuurlijk moeten we het afwachten en er zullen heus mooie beelden van zijn in de eindaflevering, maar ik denk toch dat de toevoeging van de molkoffer van mij niet had gehoeven.

Offline keesisdemol

• winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 27-04-2025, 23:23:03 »
Pracht aflevering ::bravo:: ::bravo:: wat een topopdrachten.
 de mol heeft het wel iets te makkelijk.

Micheles acteerwerk valt nu wel echt door de mand

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #65 Gepost op: 27-04-2025, 23:54:20 »
Wat een dijk van een aflevering. 

Ik ben het wel grotendeels eens met de opmerkingen over de pasvragen, maar we moeten niet vergeten dat de mol daar ook naartoe stuurt.
De leepste snor van het land

Offline yfpyfke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #66 Gepost op: Gisteren om 00:05:32 »
Ik vind ook al die pasvragen, vrijstellingen, gesprekken met de mol etc. niet leuk.
Zonder dat waren het 3 leuke opdrachten.
Ik snap ook niet waarom ze dat nodig vinden.
En Pedro had gewoon ook met de eetproef mee kunnen doen.

Jammer dat hij eruit is. Leuke sympathieke kandidaat.

Offline hagriddler

• Forumlid
  • carpe f*cking diem !
« Reactie #67 Gepost op: Gisteren om 00:41:16 »
Tip : probeer niet vòòr je de aflevering ziet, eerst Café de Mol (ik wilde alleen ff kijken of die t misschien wel gewoon deed itt de aflevering) en toen verklapte Dennis meteen de afvaller in de eerste seconden nog voor ik 'm uit kon zetten...  ::ohno::
Aflevering uiteindelijk wel gezien alleen liep beeld / geluid / ondertiteling niet synchroon met elkaar...
carpe f*cking diem !
莫尔·内森

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #68 Gepost op: Gisteren om 12:08:43 »
Ik mis Hilde heel erg in de afleveringen :( , het is niet dat de andere kandidaten niet leuk zijn maar er mist nu toch echt iets in de groep voor mij.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: Gisteren om 22:10:11 »
Laten we wel wezen: het blijft gewoon top televisie. We zijn verwend.

Offline Molekule

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: Gisteren om 22:37:34 »
Top aflevering!
Ik vond het de beste tot nog toe.

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #71 Gepost op: Gisteren om 23:04:01 »
Ga ik eens iets positiefs zeggen...? :P

Ik vond juist de 5 pasvragen een goed alternatief voor het feit dat Pedro in principe een hele opdracht heeft gemist.
(Natuurlijk wordt er achteraf wel gepraat over de hoofdlijnen van de opdracht, en de gezamelijke elementen waarover je praktisch niet kan liegen.)

Verder vooral veel leedvermaak weer, wat zijn die Belgen toch een stelletje sadisten eigenlijk... :-X

Op de golfbaan zelf was makkelijk te saboteren, zelfs al hadden ze 30 slagen gehad, (Oké overdreven, maar goed) dan nog kun je toevallig de bal verkeerd slaan.
De molkoffer, wederom niet heel indrukwekkend ofzo, ja geinig, maar het werd deze keer niet eens gebracht alsof het idee van de mol zelf kwam... (Mijn conspiracy-theory blijft uit staan)

Het halve diner, leuk idee, maar 150 euro is nog veel, al zou het te maken kunnen hebben met het feit, toch nog iets in de pot.

Pedro's exit is puur te wijten aan het ontbreken van cruciale feiten. Maar het is ook wel echt tamelijk oneerlijk dat de vraag over de stand van de lach-helm in de test stond, maar 1 persoon kon deze informatie weten, en no way dat individuele informatie zo snel wordt gedeeld.

Maar verder wel een aflevering die qua overloop heerlijk in elkaar stak.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?