Ga ik eens iets positiefs zeggen...?

Ik vond juist de 5 pasvragen een goed alternatief voor het feit dat Pedro in principe een hele opdracht heeft gemist.
(Natuurlijk wordt er achteraf wel gepraat over de hoofdlijnen van de opdracht, en de gezamelijke elementen waarover je praktisch niet kan liegen.)
Verder vooral veel leedvermaak weer, wat zijn die Belgen toch een stelletje sadisten eigenlijk...

Op de golfbaan zelf was makkelijk te saboteren, zelfs al hadden ze 30 slagen gehad, (Oké overdreven, maar goed) dan nog kun je toevallig de bal verkeerd slaan.
De molkoffer, wederom niet heel indrukwekkend ofzo, ja geinig, maar het werd deze keer niet eens gebracht alsof het idee van de mol zelf kwam... (Mijn conspiracy-theory blijft uit staan)
Het halve diner, leuk idee, maar 150 euro is nog veel, al zou het te maken kunnen hebben met het feit, toch nog iets in de pot.
Pedro's exit is puur te wijten aan het ontbreken van cruciale feiten. Maar het is ook wel echt tamelijk oneerlijk dat de vraag over de stand van de lach-helm in de test stond, maar 1 persoon kon deze informatie weten, en no way dat individuele informatie zo snel wordt gedeeld.
Maar verder wel een aflevering die qua overloop heerlijk in elkaar stak.