Auteur Topic: [Aflevering 7] Opdracht 2 - Joker  (gelezen 3344 keer)

Offline Betonmol

• Forumlid
Re: [Aflevering 7] Opdracht 2 - Joker
« Reactie #60 Gepost op: Gisteren om 11:51:29 »
De uitleg is heel eenvoudig Klaartje, je hebt de mop niet begrepen. De verkeerde timing van het uitspreken van timing is de mop namelijk.

Offline Barry21

• Forumlid
« Reactie #61 Gepost op: Gisteren om 12:09:25 »
Michèle heeft de mop goed verteld, alleen vind ik ze zelf niet grappig.  ::)

Offline Smilin Jack

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: Gisteren om 12:10:50 »
Als de Mol weet heeft op voorhand wat de mopjes zijn, waarom vertelt Michèle dan het mopje “Wat is het geheim van een goeie mop? (Stilte laten vallen) Timing!” dan zo ontzettend verkeerd? Nu leest ze die mop van dat kaartje zonder een stilte te laten voordat ze “timing” uitspreekt. Op mij komt dat over alsof ze zelf de clue van die grap niet begrijpt. Haar ‘timing’ zit totaal fout!
Als gebriefte Mol die de grappen op voorhand kent, moet ze die clue toch al doorhebben? Dan vertel je die mop toch nooit zoals Michèle het hier deed?

Volgens mij begrijp jij de clou niet (of maak je zelf een grapje, dat kan ook).

De grap is toch net dat haar timing helemaal fout zit?

(edit weggehaald  ;D)
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 12:27:57 door Smilin Jack »

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: Gisteren om 12:24:32 »
Ah zo, dan snapte ik er inderdaad geen fluit van. Grappig is het voor mij in elk geval niet zoals ze het vertelt. Als ik tegenover haar had gezeten op de plaats van Alexy, had ik ook totaal niet gelachen.

(Ik begin nu ook te snappen waarom de Hollanders hier op dit forum mijn grapjes vaak niet begrijpen en het dan als beledigingen interpreteren, maar dit ter zijde.)

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: Gisteren om 12:36:08 »
Ik had hem ook eerst niet door en vond het ook niet grappig.

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #65 Gepost op: Gisteren om 12:38:23 »
Klaartje, deze Hollandse vond die mop ook superslecht verteld en totaal niet grappig.
Jouw grapjes daarentegen moet ik meestal dus juist wel om lachen (dus blijf ze lekker posten, ik geniet altijd van je teksten).

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: Gisteren om 14:49:24 »
Als de Mol weet heeft op voorhand wat de mopjes zijn, waarom vertelt Michèle dan het mopje “Wat is het geheim van een goeie mop? (Stilte laten vallen) Timing!” dan zo ontzettend verkeerd? Nu leest ze die mop van dat kaartje zonder een stilte te laten voordat ze “timing” uitspreekt. Op mij komt dat over alsof ze zelf de clue van die grap niet begrijpt. Haar ‘timing’ zit totaal fout!

::rofl:: ::rofl::

Offline Flos

• Forumlid
« Reactie #67 Gepost op: Vandaag om 01:13:05 »
Het zit me toch, voor zowel Michèle als Sarah als mol, dwars dat ze niet meer hun best hebben gedaan Nimrod en/of Alexy verdacht te maken of uit het spel te stemmen. Je kan toch op zijn minst een poging doen?
Sarah als mol wil het liefst Michèle in het spel houden en vice versa.

Ik ben het met het overgrote deel van het forum eens dat een van hen de mol moet zijn, maar ik vind het een gemiste kans en daarom een beetje een slappe uitvoering door de mol. Misschien wordt deze al zó duidelijk door iedereen verdacht dat het geen zin meer zou hebben of zelfs een averechts effect zou hebben om een van de mannen verdacht te maken?

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #68 Gepost op: Vandaag om 07:40:33 »
Het is een verdenkingen spel. Alexy en Michèle verdenken allebei Sarah. Nimrod verdenkt Michèle als mol, maar wil Sarah eruit want die gaat voor persoonlijk voordeel. Zodra Sarah eruit is, is het de taak van Alexy en Michèle om zichzelf of elkaar verdacht te maken bij Nimrod, zodat hij de verkeerde mol blijft verdenken. Dat is praktisch gezien een vrijstelling voor de finale!
En wat is 5000 euro dan nog waard?

Het is dus eerder ‘The Joker’ uit Batman dan een joker spelletje. Je staat voor een dilemma.
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 07:43:14 door foxhunter »

Online Mogura

• Forumlid
« Reactie #69 Gepost op: Vandaag om 09:57:20 »
Michèle heeft de mop goed verteld, alleen vind ik ze zelf niet grappig.  ::)

Haar woordspeling van held en geld was wel goed en iedereen moest erom lachen.

Offline Barry21

• Forumlid
« Reactie #70 Gepost op: Vandaag om 10:10:21 »
Haar woordspeling van held en geld was wel goed en iedereen moest erom lachen.

Geniaal toch.