Auteur Topic: Molduel Sarah- Michèle  (gelezen 658 keer)

Online Elijah

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Molduel Sarah- Michèle
« Gepost op: 7-05-2025, 22:30:07 »
Toch nog even de 2 grootste kanshebbers hun acties en posities op een rijtje zetten. de verdachtste van de 2 krijgt een punt.

Molkoffer:
Michèle: Te laat ontsnapt ondanks het vele neus aanraken.
Sarah: Race gewonnen en laat mol koffer door ( +1)

Thai boksen en Noodle gooien:
Michèle: Gooit noodles veel te hard, praat over juiste antwoord van Els en vloekt als ze haar eigen juiste antwoord prijsgeeft. (+1)
Sarah: Beeld 'Gladiator' goed uit en blesseert zich dan.

Verdieping 37:
Michèle: Haalt 200 euro binnen maar red potentiële afvaller Jan (+1)
Sarah: Haalt verdieping 37 net te laat waardoor geen geld. (+1)

Dierenriem:
Michèle: Is 1 keer te laat en praat (weer) over een juist antwoord namelijk Camille (Ik kan zo niet nadenken) (+1)
Sarah: Vind Maksim maar jaartal is al vergeven. Moeit verder niet met discussies.

Trein:
Michèle: Vertrekt als voorlaatste als ze ziet dat de mannen nog vasthangen. Valt af bij landenquiz. (+1)
Sarah: Vertrekt als derde. Hilde komt achter haar. Ze valt af in kelnerronde en verdient 1000 euro met Thailand te roepen.

Olifanten:
Michèle: Geeft fout antwoord laat Hilde drukken, hangt daarna de bordjes fout en overlegt niks met Sarah en Alexy (+1)
Sarah: Nooit bij bordjes geweest en komt wel op tijd aan maar meloenen zijn gesloopt.

Radio mol:
Michèle: Gaat mee met Sleeplife (+1)
Sarah zit in auto met laagste bedrag (+1)

Loterij:
Michèle: Koopt geen balletjes en stuurt naar Jan en Hilde. (+1)
Sarah: Koopt 4 balletjes en haalt pasvragen binnen. (+1)

Drakenboot en Kohndans:
Michèle: Kiest samen met Els 3 juiste roeiers maar de sterkste roeier kan ze niet bemachtigen. (+1)
Sarah: Haalt 1000 euro binnen maar grotere kans dat ze Hilde haar label kon vervangen.

Schattenjagen:
Michèle: Haalt samen met Nimrod meeste geld binnen en was net te laat met de gouden ballon doorprikken.
Sarah: Kan dankzij Els mee naar Pedro en stuurt daar 2 keer naar het verkeerde kistje. (+1)

Parachute:
Michèle: Zit bij de paintball en kan doelwit niet goed omhoog houden. Stuurt Nimrod naar voren die een fout antwoord heeft (+1)
Sarah: Beantwoord al haar vragen juist maar geeft geen kleur door.

Anne:
Michèle: Koopt alle tips, laat lyrics vallen (+1)
Sarah: Toetert op het juiste moment

Fruitwandeling:
Michèle: Verpest heel haar deelopdracht met Hilde en laat zien dat ze met sommige keuzes niet akkoord is (+1)
Sarah: Speelt geen enkele deelopdracht en moeit zich niet echt met discussies. (+1 wegens weinig inbreng in discussie)

Hole in wax:
Michèle: 3 keer fout antwoord geopperd. mist beslissende slag (+1)
Sarah: 8 keer niet gelachen, eigen helm gesaboteerd?

Half diner:
Michèle: geen 500 euro (+1)
Sarah: Houd 150 euro over

Pedro bevrijden:
Michèle: Wordt neergeschoten, Roept Alexy te laat terug
Sarah: Kiest pasvragen boven geld. (+1)

Pingpong show:
Michèle: Laat geen stilte vallen maar kan mensen niet uit beeld houden
Sarah: Geeft fout jaartal door en niet nuttig tijdens toeristenfoto (+1)

Joker:
Michèle: Gaat voor pasvragen maar wordt weggestemd. (+1)
Sarah: Gaat voor pasvragen maar wordt weggestemd. (+1)

Conclusie
Michèle 14 molpunten
Sarah 9 molpunten

Ik heb echt geprobeerd met een open blik dit duel te doen en het is voor mij toch overduidelijk. Michèle is de mol!

Offline vloeistof

• Forumlid
Re: Molduel Sarah- Michèle
« Reactie #1 Gepost op: 7-05-2025, 23:11:23 »
Mooi overzicht, maar ik heb twee aanmerkingen:

Dierenriem:
Michèle: Is 1 keer te laat en praat (weer) over een juist antwoord namelijk Camille (Ik kan zo niet nadenken) (+1)
Sarah: Vind Maksim maar jaartal is al vergeven. Moeit verder niet met discussies.

Sarah was ook een keer te laat

Citaat
Verdieping 37:
Michèle: Haalt 200 euro binnen maar red potentiële afvaller Jan (+1)

We weten niet zeker of zij Jan redde en we weten ook niet of hij de afvaller was, dus ik weet niet of dit punt terecht is.

Online Elijah

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 7-05-2025, 23:21:48 »
Ah die eerste had ik gemist maar de conclusie blijft hetzelfde

Offline yfpyfke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: Gisteren om 07:15:38 »
Ah die eerste had ik gemist maar de conclusie blijft hetzelfde
Het is wel duidelijk dat jij Michele verdenkt.
Drakenboot is ook in mijn ogen een onterecht punt voor haar. En hoort dat punt niet bij haar maar juist bij Sarah.
Samen met de 2 eerder genoemde punten is het dan niet 14 - 9, maar 11 - 10.

Daarnaast zijn er nog enkele punten waarover je zou kunnen discussiëren.

Maar heel duidelijk zou ik het zeker niet noemen.

Online Elijah

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: Gisteren om 07:56:36 »
Sarah was niet eens aanwezig bij de drakenboot. Dat wil zeggen dat ze een hele opdracht geen invloed had. Michèle kon zowel het roeien saboteren als het label van Hilde.

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: Gisteren om 08:22:17 »
Dit is helemaal niet neutraal hoor.  ::rofl::

1. Bij de thaibox/ markt:
- Mich knoeit met noedels en geeft aanzet tot Sunny beach (sun..sun..) en haar eigen antwoord (dat ze vloekt is een aanname), Sarah wint 200euro

2. Krijgt weer Michèle een punt terwijl ze ook 200euro verdiend
(2 maten 2 gewichten)

3. Bij de dierenriem gaat het gelijk op. Beide 1 juist antwoord en 1x te laat.

4. Olifanten:
- Mich wisselt bordjes fout die al fout hangen. Hilde had (per ongeluk) 2 bordjes juist gehangen. Die kon ze gemakkelijk terugdraaien, dat zou niemand geweten hebben. Ze wil ook niet opnieuw meten, wat tijd kost. Ze drukt zelf af net voor de vraag van 10min. En dat verdient een punt?
- Sarah komt niet aan het bord, maar probeert tijd te rekken door opnieuw te willen meten. Ook gelijk op voor mij.

5. Bij de roeiers kon het niet onmolser. 3 van de 4 roeiers raadt ze. Dat kon een totaal gehaalde opdracht zijn als de mannen de voorsprong haalden. Geen punt, zelfs geen halfje. Hoe weet je trouwens dat dit de sterkste roeier was?

6. Ze heeft geen invloed op de bom zelf, Sarah wel. En daar geef je gewoon het punt aan Michèle. ::rofl::

7.Fruit:  Ze lost echt wel zelf de puzzel op. Was het niet door Hilde was alles juist. Sarah had daar wel inbreng in te gokken hoeveel juiste antwoorden Mich en Hilde hadden. Noch Mich noch Sarah komen binnen met doerians.

Sarah was niet eens aanwezig bij de drakenboot. Dat wil zeggen dat ze een hele opdracht geen invloed had. Michèle kon zowel het roeien saboteren als het label van Hilde.
Sarah kon net zo goed dat label wisselen, dat weten we niet. En Michèle heeft daar echt niks gesaboteerd hoor, ze deed het net heel goed. Thaise zin nazeggen, vertaling interpreteren. 3 op 4 vind ik goed gedaan. Ik zou zelfs zeggen dat Michèle daar de 2000 heeft verdiend en de mannen 2000 verloren.

Offline Molekule

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: Gisteren om 08:44:01 »
Ik heb echt geprobeerd met een open blik dit duel te doen en het is voor mij toch overduidelijk. Michèle is de mol!

Dat heb je zeker gedaan.
Bij de trein krijgt Michèle bij mij het punt. Bij schattenjagen, pingpongshow ben je zelfs streng voor Michèle, en bij trein, fruitwandeling en Radiomol vrijgevig richting Sarah.

Offline MitchK

• Forumlid
  • RN F1 Manager van 2024!
« Reactie #7 Gepost op: Gisteren om 08:58:01 »
Dat heb je zeker gedaan.
Bij de trein krijgt Michèle bij mij het punt. Bij schattenjagen, pingpongshow ben je zelfs streng voor Michèle, en bij trein, fruitwandeling en Radiomol vrijgevig richting Sarah.

Grotendeels oneens. Ik heb het idee dat jij nu erg vanuit de Michele tunnel kijkt.

Ik vind het een mooie neutrale uiteenzetting en zelfs al zou je dus streng zijn voor Michele en vrijgeving richting Sarah komt Michele als mol uit de bus. Past mooi bij mijn tunnel ::bravo::
Nog steeds een onbekende na Het Onbekende!

Online Barry21

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: Gisteren om 09:19:36 »
Dit is helemaal niet neutraal hoor.  ::rofl::

1. Bij de thaibox/ markt:
- Mich knoeit met noedels en geeft aanzet tot Sunny beach (sun..sun..) en haar eigen antwoord (dat ze vloekt is een aanname), Sarah wint 200euro

2. Krijgt weer Michèle een punt terwijl ze ook 200euro verdiend
(2 maten 2 gewichten)

3. Bij de dierenriem gaat het gelijk op. Beide 1 juist antwoord en 1x te laat.

4. Olifanten:
- Mich wisselt bordjes fout die al fout hangen. Hilde had (per ongeluk) 2 bordjes juist gehangen. Die kon ze gemakkelijk terugdraaien, dat zou niemand geweten hebben. Ze wil ook niet opnieuw meten, wat tijd kost. Ze drukt zelf af net voor de vraag van 10min. En dat verdient een punt?
- Sarah komt niet aan het bord, maar probeert tijd te rekken door opnieuw te willen meten. Ook gelijk op voor mij.

5. Bij de roeiers kon het niet onmolser. 3 van de 4 roeiers raadt ze. Dat kon een totaal gehaalde opdracht zijn als de mannen de voorsprong haalden. Geen punt, zelfs geen halfje. Hoe weet je trouwens dat dit de sterkste roeier was?

6. Ze heeft geen invloed op de bom zelf, Sarah wel. En daar geef je gewoon het punt aan Michèle. ::rofl::

7.Fruit:  Ze lost echt wel zelf de puzzel op. Was het niet door Hilde was alles juist. Sarah had daar wel inbreng in te gokken hoeveel juiste antwoorden Mich en Hilde hadden. Noch Mich noch Sarah komen binnen met doerians.
Sarah kon net zo goed dat label wisselen, dat weten we niet. En Michèle heeft daar echt niks gesaboteerd hoor, ze deed het net heel goed. Thaise zin nazeggen, vertaling interpreteren. 3 op 4 vind ik goed gedaan. Ik zou zelfs zeggen dat Michèle daar de 2000 heeft verdiend en de mannen 2000 verloren.

Thaiboks: slechtste molpositie
Lift: Sarah geeft aan dat ze op de verkeerde verdieping zitten, potentieel 600 euro in de pot.
Dierenriem: Akkoord, moeilijke opdracht om er iets uit te halen.
Olifanten: Sarah heel passief. Michèle vernachelt de boel aan het bord. Van 3 foute bordjes naar nog steeds 3 foute bordjes en erna niet communiceren, ja, dan gaan de alarmbellen af.
Roeiers: 3 van de 4 goed, inderdaad, niet heel erg mols. Die aflevering zit Els bij Michèle die het goed doet bij een opdracht en later bij Sarah die het erg mols doet bij die schatopdracht. Els gaat naar huis, tjah. Zeg het maar.
Bom: Zeer mols inderdaad van Sarah om alles juist te hebben. NOT!
Fruit: Moeilijk hier iets uit te halen voor mij. Kunnen beide mollerig gedaan hebben.

Heb zo de indruk dat je Elijah verwijt uit de Michèle tunnel te redeneren, maar wat je vervolgens doet is uit een hele donkere Sarah tunnel repliek geven. Vind je wel nog je weg zo zonder licht?  ;D

Offline Molekule

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: Gisteren om 09:38:27 »
Ik vind het een mooie neutrale uiteenzetting en zelfs al zou je dus streng zijn voor Michele en vrijgeving richting Sarah komt Michele als mol uit de bus. Past mooi bij mijn tunnel ::bravo::
Dat is dus exact wat ik ook wil zeggen ::)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #10 Gepost op: Gisteren om 10:09:27 »
Ik had vorige week ook met een open blik dit duel geteld en kwam ook tot de voorzichtige conclusie dat Michèle de mol is.... met 22 punten incl. bonus ::tandpastasmiley::. Sarah haalt bij mij -8 want er zitten ook minpunten in het spel wat mij betreft ::hypocriet::

Ik moet wel zeggen dat Sarah de Hintskoningin is dus dat wint zij. En beiden zijn blondines. Dus het is nu weer 2-2. Toch op doelsaldo wint Michèle nipt, met name door de vele eigen doelpunten van Sarah  ::love::
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Online Barry21

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: Gisteren om 10:11:46 »
Ik had vorige week ook met een open blik dit duel geteld en kwam ook tot de voorzichtige conclusie dat Michèle de mol is.... met 22 punten incl. bonus ::tandpastasmiley::. Sarah haalt bij mij -8 want er zitten ook minpunten in het spel wat mij betreft ::hypocriet::

Ik moet wel zeggen dat Sarah de Hintskoningin is dus dat wint zij. En beiden zijn blondines. Dus het is nu weer 2-2. Toch op doelsaldo wint Michèle nipt, met name door de vele eigen doelpunten van Sarah  ::love::

Ik durf dat hintstopic niet meer openen.  ::)

Offline HanMic

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: Gisteren om 11:06:10 »
Goed overzicht, alhoewel ik het ook niet met alles eens ben. Bij de roeiers vind ik Michèle het echt niet mols doen, zoals elders aangehaald, als de mannen het beter gedaan hadden (wat zij daar toen niet wist), was er een goede kans dat de opdracht gewoon geslaagd was. Terwijl Sarah best fouten maakte bij het dansen, maar er door de jury niet uitgehaald werd. Als mol zou ik het label ook op de andere kandidaat hangen en mijn eigen dans te laten falen want dan verdien je dubbel. Op zijn best gedeelde punten, of mss eerder een licht voordeel naar Sarah voor mij daar.

Zelfde verhaal bij Anne. Michèle laat de bordjes vallen op het goede moment, wat tijd kost. Sarah leidt Alexy af op het goede moment, wat tijd kost. Als mol ga je hier proberen zoveel mogelijk tijd te rekken, de opdracht moet niet helemaal mislukken. Hier zijn het voor mij ook gedeelde punten, zonder duidelijk voordeel voor een van de twee.

En dan komen ze weer dichter bij elkaar als je naar het totaal kijkt.

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: Gisteren om 12:24:44 »
Haha, ja dit soort topics wordt altijd een soort duel der tunnels.

Misschien nog een keer zoiets doen en dan voor kandidatenpunten. Ik denk dat dat een veel duidelijkere uitslag gaat geven. Spoiler: Michele zal maar weinig punten halen.

Offline Mogura

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: Gisteren om 12:43:26 »
Haha, ja dit soort topics wordt altijd een soort duel der tunnels.

Misschien nog een keer zoiets doen en dan voor kandidatenpunten. Ik denk dat dat een veel duidelijkere uitslag gaat geven. Spoiler: Michele zal maar weinig punten halen.

Kandidaten duel voor de enige keer dat Sarah en Michèle een opdracht samen doen, gidsen op de bus. (Perspectief van een mega Michèle tunnelaar...)

Michèle komt in beeld en de timer loopt, ze is bijna 4 seconden stil. Sarah in de micro "Begin over die pingpongshow." -> Michèle moet spreken. (Sarah meest kandidaats.)

Michèle krijgt onduidelijke vraag "What's the year here." van de dame, ze blijft lang stil om na te denken over wat die dame wil weten. Sarah weer in de micro "Blijven spreken Michèle." -> Michèle moet spreken. (Sarah meest kandidaats.)

Vraag over het boeddhistische jaartal. Sarah geeft onduidelijke info, maar wel correcte info door aan Michèle "Boeddhistische jaartelling loopt 543 jaar voor op onze jaartelling". Slechte communicatie van beiden. (Niemand meer kandidaats dan de ander.)

Michèle geeft eerste letter door die lijkt op een U. Sarah geeft de juiste naam door (Sarah meest kandidaats.)

Michèle zit boven aan de trap Sarah beneden. Sarah maakt een foto, op het gedeelte beneden staat niemand op de foto. Boven bij Michèle staat een man in beeld, Sarah merkt dit op en roept naar Michèle, ze kan dit horen (we horen het beeld van de camera die Michèle aan het filmen is). Opdracht mislukt omdat Michèle die man boven niet uit de foto haalt. (Sarah meest kandidaats) Door op te merken dat er iemand boven op de foto staat en dit probeert te corrigeren.

Voor mij dus duidelijk wie de kandidaat en wie de mol is in deze opdracht.

Offline HanMic

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: Gisteren om 13:18:14 »
De bus vind ik een hele moeilijke, omdat je het vanuit de Sarah-kant ook helemaal anders kan bekijken. Ik heb nog geen definitieve tunnel gekozen, dus probeer het gewoon van beide molopties te zien. Jouw redenering is inderdaad erg goed vanuit Michèle-perspectief, ik probeer even de andere kant te belichten.

Aan de trap houdt Sarah als mol netjes beneden iedereen uit beeld omdat ze ziet dat er boven iemand staat. We zien haar roepen naar Michèle, maar het is niet helemaal duidelijk hoe luid/dragend ze dit doet. Ik heb het fragment nog eens herbekeken en in het begin hoor je het geluid van Sarah tot bij Michèle, maar op het cruciale moment (zo rond 1:00 op de aftelklok van de proef), hoor je Sarah niet bovenaan de trap wanneer de man met de snor weg moet. Of dit zo gemonteerd is en Michèle het gewoon negeert of Sarah enkel doet alsof ze hard roept, valt natuurlijk niet af te leiden. Maar bekeken vanuit Sarah - zo lang er boven iets mis gaat, dat je zogezegd met alle moeite probeert door te geven, kan je beneden perfect de kandidaat uithangen en je foto daar goed kadreren. Als mol zou ik ook liever beneden staan dan boven, omdat je daar nog snel iemand 'per ongeluk' kan laten doorlopen als boven alles goed gaat, terwijl je boven minder controle hebt.

Op de bus is het aanmoedigen zeker kandidaats van Sarah, maar kan het altijd een soort van wederzijds testen zijn. Michèle die zwijgt om te kijken of Sarah inspringt, of Sarah die aanmoedigt om te kijken of Michèle echt moeite doet. Ik dacht ook dat de 5 seconden begonnen lopen zodra er niet echt volzinnen gevormd werden (dus wat tussenwoorden om de tijd te vullen waren niet voldoende). Daar had Michèle makkelijk iets mee kunnen doen als mol, zeker bij de rekensom, iets te lang luisteren naar een vraag, of gewoon even zonder onderwerp vallen. Wat niet eens heel gek zou zijn, zo een tijd aan een stuk door volpraten zonder voorbereiding in een andere taal is gewoon vrij moeilijk, dus ik vind het sowieso knap dat dat haar gelukt is. Bij het jaartal kan je makkelijk het juiste verschil doorgeven en dan de berekening in de war sturen, wat ze ook doet. Dit even snel in stilte uitrekenen en doorgeven had veel makkelijker geweest, zodat Michèle zich op praten kon concentreren. De naam doorgeven is inderdaad onnodig, maar evengoed had Michèle daar de letters incorrect kunnen beschrijven, dus ik vind de ene daar niet per se molser dan de andere. Ja, Sarah brengt het geld binnen, maar als Michèle de mol is en Sarah kandidaat, kan je het evengoed op haar conto schrijven want het was hier ook makkelijk aan haar kant verkeerd te doen.

Op basis van deze proef zou ik geen van beide een stempel durven geven.

Online Barry21

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: Gisteren om 13:32:43 »
De bus vind ik een hele moeilijke, omdat je het vanuit de Sarah-kant ook helemaal anders kan bekijken. Ik heb nog geen definitieve tunnel gekozen, dus probeer het gewoon van beide molopties te zien. Jouw redenering is inderdaad erg goed vanuit Michèle-perspectief, ik probeer even de andere kant te belichten.

Aan de trap houdt Sarah als mol netjes beneden iedereen uit beeld omdat ze ziet dat er boven iemand staat. We zien haar roepen naar Michèle, maar het is niet helemaal duidelijk hoe luid/dragend ze dit doet. Ik heb het fragment nog eens herbekeken en in het begin hoor je het geluid van Sarah tot bij Michèle, maar op het cruciale moment (zo rond 1:00 op de aftelklok van de proef), hoor je Sarah niet bovenaan de trap wanneer de man met de snor weg moet. Of dit zo gemonteerd is en Michèle het gewoon negeert of Sarah enkel doet alsof ze hard roept, valt natuurlijk niet af te leiden. Maar bekeken vanuit Sarah - zo lang er boven iets mis gaat, dat je zogezegd met alle moeite probeert door te geven, kan je beneden perfect de kandidaat uithangen en je foto daar goed kadreren. Als mol zou ik ook liever beneden staan dan boven, omdat je daar nog snel iemand 'per ongeluk' kan laten doorlopen als boven alles goed gaat, terwijl je boven minder controle hebt.

Op de bus is het aanmoedigen zeker kandidaats van Sarah, maar kan het altijd een soort van wederzijds testen zijn. Michèle die zwijgt om te kijken of Sarah inspringt, of Sarah die aanmoedigt om te kijken of Michèle echt moeite doet. Ik dacht ook dat de 5 seconden begonnen lopen zodra er niet echt volzinnen gevormd werden (dus wat tussenwoorden om de tijd te vullen waren niet voldoende). Daar had Michèle makkelijk iets mee kunnen doen als mol, zeker bij de rekensom, iets te lang luisteren naar een vraag, of gewoon even zonder onderwerp vallen. Wat niet eens heel gek zou zijn, zo een tijd aan een stuk door volpraten zonder voorbereiding in een andere taal is gewoon vrij moeilijk, dus ik vind het sowieso knap dat dat haar gelukt is. Bij het jaartal kan je makkelijk het juiste verschil doorgeven en dan de berekening in de war sturen, wat ze ook doet. Dit even snel in stilte uitrekenen en doorgeven had veel makkelijker geweest, zodat Michèle zich op praten kon concentreren. De naam doorgeven is inderdaad onnodig, maar evengoed had Michèle daar de letters incorrect kunnen beschrijven, dus ik vind de ene daar niet per se molser dan de andere. Ja, Sarah brengt het geld binnen, maar als Michèle de mol is en Sarah kandidaat, kan je het evengoed op haar conto schrijven want het was hier ook makkelijk aan haar kant verkeerd te doen.

Op basis van deze proef zou ik geen van beide een stempel durven geven.

Sarah zegt overduidelijk 543 jaar verschil. Ze geeft met andere woorden de tools aan Michèle om de som op te lossen. Wat ze dan loopt te roepen in de walkie, doet er niet toe. Ze laat een kans om het raadsel op te lossen. Onmols dus van Sarah.

« Reactie #17 Gepost op: Gisteren om 13:42:52 »
Die tunnels recht tegenover elkaar, echt. Ik kan daar niet meer tegen. :D
De ene wil het niet zien van een ander en omgekeerd.

Dat Sarah alles juist heeft bij de bom en uiteindelijk niet drukt, is wel molgedrag.
Dat Sarah een verkeerd jaar doorgeeft en laat Michéle mee rekenen (ondertussen verliest ze de aandacht van de touristen), is ook zeker molgedrag.

Ik heb geen tunnelvisie maar heb wel al 2 afleveringen lang voor Sarah gekozen omdat ze op verschillende goeie en cruciale posities staat.
Maar euh.. Eventjes Sarah haar interessante feiten...
● enige uit de containers, in de helikopter
● op het laatste moment bij de olifanten
● bij Pedro en Nimrod op het einde van die paintball spel (bevrijden Pedro)
● Enige 'molkoffer' nog in het spel in de trein bij Hilde
● in de schatkamer (Pedro met vrijstellingen) samen met Els

Toch veel cruciale plaatsen, niet ?

Online Barry21

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: Gisteren om 13:48:03 »

Dat Sarah alles juist heeft bij de bom en uiteindelijk niet drukt, is wel molgedrag.
Dat Sarah een verkeerd jaar doorgeeft en laat Michéle mee rekenen (ondertussen verliest ze de aandacht van de touristen), is ook zeker molgedrag.

Ik heb geen tunnelvisie maar heb wel al 2 afleveringen lang voor Sarah gekozen omdat ze op verschillende goeie en cruciale posities staat.
Maar euh.. Eventjes Sarah haar interessante feiten...
● enige uit de containers, in de helikopter
● op het laatste moment bij de olifanten
● bij Pedro en Nimrod op het einde van die paintball spel (bevrijden Pedro)
● Enige 'molkoffer' nog in het spel in de trein bij Hilde
● in de schatkamer (Pedro met vrijstellingen) samen met Els

Maar wat is er zo cruciaal dat die koffer van Sarah bij Gilles geraakt is?

Offline Mogura

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: Gisteren om 14:10:09 »

Helemaal akkoord, Sarah zit bijna altijd op een cruciale plaats.
Voor mij is Michèle gewoon veel te mols overal en te weinig kandidaats, wanneer ik het wel zou verwachten van haar. Daarom kies ik haar. Ik heb ook mijn argumenten gegeven waarom Sarah voor mij een kandidate lijkt, neem het ook met een korreltje zout want je weet dat ik in mijn tunnel zit.

Ook helemaal akkoord dat die discussie heen en weer niet veel zin meer heeft, daarom ben ik er ook niet meer zo actief mee bezig. Mensen hebben hun eigen overtuigingen en ik ga nu niet meer switchen en ik verwacht ook niet dat een Sarah tunnelaar nu nog switcht.

We zullen het wel zien Zondag en dan in de laatste aflevering krijgen we de uitleg van alles. Enige wat mij van mijn stoel zou blazen is Alexy als mol.