Auteur Topic: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Molkoffer opblazen  (gelezen 1311 keer)

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Molkoffer opblazen
« Reactie #20 Gepost op: Gisteren om 21:40:41 »
[…] misschien gunde ze het de finalisten

dat zal t zijn geweest  :)

Offline Rinusoide

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #21 Gepost op: Gisteren om 21:40:55 »
Sarah had een paar minuten geleden ook in CDM bevestigd dat het reversed psychology was. Maar Alexy geloofde het niet.

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: Gisteren om 21:48:30 »
Iets te overmoedig ingezet van Sarah in deze opdracht. Je had niet zo heel veel directe invloed op de afloop.

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: Gisteren om 21:54:30 »
Je zag Michèle echt twijfelen, maar Alexy trapte er niet in.
Er was ook geen tijd meer om nog een discussie te starten.

Online Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #24 Gepost op: Gisteren om 22:06:20 »
Waarom onder water al niet meer verwarring zaaien en vertragen? Alexy die voor haar was ging toch ook al de mist in.

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: Gisteren om 22:09:18 »
Sarah had een paar minuten geleden ook in CDM bevestigd dat het reversed psychology was. Maar Alexy geloofde het niet.
Ah kijk. Superknap dan dat Alexy hier niet intrapte, dat is echt dubbele reversed psychology weer  ::rofl::
De leepste snor van het land

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: Gisteren om 22:12:13 »
Je zag Michèle echt twijfelen, maar Alexy trapte er niet in.
Er was ook geen tijd meer om nog een discussie te starten.

Ze had eigenlijk alleen maar hoeven bevestigen dat een snelheidsremmer best aannemelijk was (zoals Nimi en Alexy al vermoedden) en die oortjes ook (vanuit haar positie) die Michèle ook logisch achtte, om vervolgens naar de onbekende koffer te sturen.

Offline MadMaster666

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: Gisteren om 22:22:19 »
Ik ben benieuwd wat er vorige week dan wel in de molkoffer zat, wat dus door Sarah is gebruikt…

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #28 Gepost op: Gisteren om 22:22:28 »
Die koffer was echt onnodig hoor, want Michèle was er nog niet over uit, en Sarah zat er tussenin en bemoeide zich er als 2e mee. Had ze richting de oortjes gestuurd, dan was Michèle er mogelijk in meegegaan. Zoveel geld zelf bijdragen aan de eindpot, op een moment in het spel waarop beide andere deelnemers echt wel zeker wisten wie hun mol was.... ik vind het een dubieuze keuze. Maar goed, we gaan het volgende week wel horen allemaal.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: Gisteren om 22:37:02 »
Die koffer was echt onnodig hoor, want Michèle was er nog niet over uit, en Sarah zat er tussenin en bemoeide zich er als 2e mee. Had ze richting de oortjes gestuurd, dan was Michèle er mogelijk in meegegaan. Zoveel geld zelf bijdragen aan de eindpot, op een moment in het spel waarop beide andere deelnemers echt wel zeker wisten wie hun mol was.... ik vind het een dubieuze keuze. Maar goed, we gaan het volgende week wel horen allemaal.

Ik snap het ook niet. Alexy dacht zelf dat de bus vertraagde en Michèle vond de oortjes logisch. Ze had ze beide mee kunnen krijgen en heeft het hier echt laten liggen ten koste van ZESDUIZEND EURO. Ik ben ook benieuwd naar de verklaring.

Offline keek

• Forumlid
  • Trust Nobuddy!
« Reactie #30 Gepost op: Vandaag om 08:37:36 »
Ik snap het ook niet. Alexy dacht zelf dat de bus vertraagde en Michèle vond de oortjes logisch. Ze had ze beide mee kunnen krijgen en heeft het hier echt laten liggen ten koste van ZESDUIZEND EURO. Ik ben ook benieuwd naar de verklaring.

Het ging om wat NIET gebruikt werd uit de molkoffer.

In Cafe de Mol zei ze dat het reversed psychology was. Ze hoopte dat als zij overtuigend zei dat het A moest zijn, de anderen dan zouden denken dat het A juist niet is. Uma deed dat ook in haar finale. Die zei toen: je moet geel niet doorknippen, waarop de anderen dachten, knippen we geel juist wel door en ... boem.

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: Vandaag om 09:47:34 »
Dat was Comfort, maar inderdaad.

Reversed psychology kan zeker werken, maar het hangt ook af van je acteerkunsten. Nu ging het mis, en dan had je je misschien beter helemaal afzijdig kunnen houden, want is de kans gewoon 1 op 3.

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: Vandaag om 10:35:49 »
Alexy ging geheel tegen de verwachting in niet mee in zijn eigen geopperde theorie van het manipuleren van de snelheid van de bus. Toch onverwacht goed gedaan van Alexy!

En ook al was Sarah met reversed psychology met De Laagste Pot Ooit geëindigd,
Ook dan, staat Lennart voor mij altijd nog op nr 1 als mol. 

Offline Barry21

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: Vandaag om 10:37:11 »
Dat was Comfort, maar inderdaad.

Reversed psychology kan zeker werken, maar het hangt ook af van je acteerkunsten. Nu ging het mis, en dan had je je misschien beter helemaal afzijdig kunnen houden, want is de kans gewoon 1 op 3.

Uma en Comfort deden het allebei.

Sarah paste de strategie compleet verkeerd toe. Ze moet daar als eerste overduidelijk voor het correcte antwoord gaan, dan pas gaat ze Alexy doen twijfelen. Nu wacht ze af en gaat ze mee met Alexy, zo werkt het niet.

Ben wel blij dat we niet de laagste pot ooit hebben, want het zou niet verdiend geweest zijn.

Offline Betonmol

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: Vandaag om 10:45:11 »
Ik ben benieuwd wat er vorige week dan wel in de molkoffer zat, wat dus door Sarah is gebruikt…
Het sabotagemiddel bij de pingpong ballen werd uiteindelijk niet gebruikt omdat het niet nodig was. Dat zei mol Sarah in haar dagboek.
Dus het was iets op de bus of bij de foto (ik denk bij de foto).
Dat het niet de snelheidsremmer was wisten de oplettende kijkers dus al.

Offline MadMaster666

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: Vandaag om 13:15:14 »
Het sabotagemiddel bij de pingpong ballen werd uiteindelijk niet gebruikt omdat het niet nodig was. Dat zei mol Sarah in haar dagboek.
Dus het was iets op de bus of bij de foto (ik denk bij de foto).
Dat het niet de snelheidsremmer was wisten de oplettende kijkers dus al.

Even teruggekeken naar aflevering 7.
De Mol (Sarah) zegt daar letterlijk in haar dagboek biecht op de vraag van Gilles of het hulpmiddel uit de Molkoffer van pas is gekomen:
Ik heb het gebruikt, maar ik denk dat we ook zonder niet de volle pot hadden verdiend. Ze saboteren zichzelf.”

Offline Betonmol

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: Vandaag om 13:18:13 »
Even teruggekeken naar aflevering 7.
De Mol (Sarah) zegt daar letterlijk in haar dagboek biecht op de vraag van Gilles of het hulpmiddel uit de Molkoffer van pas is gekomen:
Ik heb het gebruikt, maar ik denk dat we ook zonder niet de volle pot hadden verdiend. Ze saboteren zichzelf.”
Vreemd zo had ik het niet onthouden.
Maar wat zou ze dan gebruikt hebben? Er leek toch nergens iets gesaboteerd te zijn? Michèle maakte een foute rekensom maar dat is geen sabotage uit de molkoffer.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #37 Gepost op: Vandaag om 13:20:02 »
We gaan het hopelijk zien volgende week  ;D
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 13:23:23 door Mollem »

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: Vandaag om 13:21:38 »
Vreemd zo had ik het niet onthouden.
Maar wat zou ze dan gebruikt hebben? Er leek toch nergens iets gesaboteerd te zijn? Michèle maakte een foute rekensom maar dat is geen sabotage uit de molkoffer.

Ik gok iets bij de foto’s nemen met toeristen

Offline yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: Vandaag om 13:40:53 »
Mij lijkt ook iets bij de foto's.
Een foto die we nog niet gezien hebben, want ze heeft een andere ingediend.