Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 737 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Aflevering 9
« Gepost op: Gisteren om 19:51:23 »
Bespreek hier alles van de reünie-aflevering!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #1 Gepost op: Gisteren om 21:09:40 »
Fantastisch! Dank aan topmol Sarah en alle kandidaten, Gilles en iedereen achter de schermen.    ::bravo::

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #2 Gepost op: Gisteren om 21:10:32 »
Daar sluit ik me bij aan. ::bravo::

Offline Tristan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #3 Gepost op: Gisteren om 21:10:55 »
Wat een leuke reünie-aflevering en goeie molacties van Sarah en leuke, grappige hints in haar richting.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #4 Gepost op: Gisteren om 21:14:57 »
Mooi  ::bravo:: !
En die ondertitels-hint, amai!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #5 Gepost op: Gisteren om 21:19:13 »

Zo'n hint kan je alleen maken als je 100% zeker weet dat er geen echte fouten in de ondertitels zitten. Het onderstreept nog maar eens wat voor een perfectionisten de makers zijn.

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: Gisteren om 21:38:31 »
Ja, inderdaad.   ::ok::

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: Gisteren om 21:44:28 »
Perfect rustig alles uit de doeken gedaan in deze aflevering 9. Alles helemaal rond. Met als kers op de taart de verdenkingen van Pedro.
 ::bravo::

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: Gisteren om 21:49:24 »
Ja, de verdenkingen van Pedro waren echt grappig. En dan bij het noodgedwongen verlaten van het spel nóg fout zitten (Nimrod): echt hilarisch.
Bizar dat hij zoveel voordelen heeft gehad. Op basis van zijn eigen prestaties had hij eigenlijk al na twee, hooguit drie afleveringen uit het spel moeten liggen.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #9 Gepost op: Gisteren om 22:10:13 »
Mooi  ::bravo:: !

En het stomme is ook dat ik meerdere foutjes heb gezien (ja, een taalnerd hier), maar er verder geen aandacht aan heb besteed.

Ik vond het een mooie aflevering, een mooie en waardige afsluiting van het seizoen. Ik vind het altijd knap hoe alle deelnemers aan de beurt komen zonder dat het saai wordt. Leuk dat we de verdenkingen zien, vooral die van Pedro zijn hilarisch. Tegelijkertijd is het natuurlijk bizar dat hij zo ver is gekomen terwijl hij constant zo mis zat.

Offline Molekule

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: Gisteren om 22:39:03 »
Mooie afsluiter van een geslaagd seizoen! ::bravo::

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: Gisteren om 23:39:46 »
Zoals altijd weer een fantastische laatste aflevering. ::bravo::

En als taalnazi zag ik ook de fouten, maar verder geen aandacht aan besteed. Ontzettend tof en gedurfd!

Iedereen van de crew, Sarah en de rest van de groep, bedankt voor alles. Het was weer extreem genieten met en dankzij jullie. ::love::

Op naar seizoen 14!
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 08:23:02 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: Gisteren om 23:47:14 »
Leuke afsluiter! 

Enorm genoten van dit seizoen. En de casting vond ik dit jaar zó goed. 10 schatten van mensen.  ::bravo::
De leepste snor van het land

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: Vandaag om 00:32:09 »
Wat ik erg mooi vond was dat Nimrod vertelde dat hij anders over dingen was gaan nadenken dankzij de zienswijze van andere kandidaten.
Het is niet alleen maar een leuk tv-programma, het is óók een productieteam met fijne mensen die zeer goed zijn in kandidaten bij elkaar te vinden.
Em die kandidaten krijgen een enorme ervaring en leren er soms echt dingen van. Alexy bijvoorbeeld, die echt zelfvertrouwen getankt heeft.
Dankjewel Gilles en iedereen op de achtergrond.

Offline mocemole

• winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: Vandaag om 08:13:18 »
Wat ik erg mooi vond was dat Nimrod vertelde dat hij anders over dingen was gaan nadenken dankzij de zienswijze van andere kandidaten.
Het is niet alleen maar een leuk tv-programma, het is óók een productieteam met fijne mensen die zeer goed zijn in kandidaten bij elkaar te vinden.
Em die kandidaten krijgen een enorme ervaring en leren er soms echt dingen van. Alexy bijvoorbeeld, die echt zelfvertrouwen getankt heeft.
Dankjewel Gilles en iedereen op de achtergrond.

Dat kan ik goed geloven, met Hilde en de auto "all over him".En ze zijn ook wat wijzer, ze weten nu eindelijk wat een pingpongshow is.  ::rofl::

Offline wouterv

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: Vandaag om 08:52:31 »
Heel leuke aflevering, maar ik zat met open mond te kijken naar hoe dom dat sommige de test invulde. Ze leken wel te komen uit het totaal nutteloze hints-topic

Jan: Pasquino is blind aan 1 oog, een mol is blind (??)
       Pasquino verdenk ik, maar hij doet niets als mol (dan is hij het ook gewoon niet, Jan)

Rusiana: de opdracht was een siamese tweeling, Michele is een tweeling

Pedro: ik verdenk Els omdat ze in de helikopter zat. Oei, Els is eruit. Maar de andere uit de helikopter (Sarah) is het sowieso niet.

Hilde: ik weet als enige ooit mijn resultaat uit test 1, ik had de op 1 na beste uitslag. Maar ik ga toch alles omgooien.

Ze passen in het rijtje samen met Bertrand (Zuid-Afrika, die rood kreeg, zichzelf redde om de test erna weer alles op dezelfde kandidaat in te vullen), Gilles (Griekenland, die aflevering 1 volledig all-in ging op de meest opvallende kandidaat en zo 0/20 scoorde)

Gilles kon het ook niet laten de draak te steken met Pedro door aan te wijzen dat hij als enige Rusiana nooit verdacht (en Sarah die daarbij ook zei dat hij haar ook nooit verdacht maakte het helemaal af)

klaar voor de strijd

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #16 Gepost op: Vandaag om 10:28:55 »
Het handschrift van de mol was al van te voren opgenomen, voor het geval dat Sarah is gesprek met zichzelf moest.
Het is zo'n detail dat in de mol standaard wordt voorzien. En dat je bang bent dat 'Wie is de Mol' zich in zo'n detail verslikt. De doordachtheid van de opdrachten en het testen van de opdrachten maakt de beleving van de zoektocht zeer prettig.

Ik zag weer een heel fijne groep mensen, overdonderd zijn door de massale aandacht voor het programma, en misschien wel daardoor naar elkaar zijn gegroeid door dit circus te beleven. Ja ze gaan weer ieder hun eigen weg, maar laten ons wel weten met plezier terug te denken aan hun avontuur én de groep.

En Alexy, met een beetje training, kan zo een programma gaan presenteren op TV.

Offline JaccoS

• Forumlid
  • 🌴🌴🌴
« Reactie #17 Gepost op: Vandaag om 11:26:20 »
Ik ben positief verrast! ::bravo:: Goede Mol zeg, hele gedurfde acties en een hele goede actrice. Mooie afsluiting van het seizoen

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #18 Gepost op: Vandaag om 11:27:15 »
Heerlijke afsluiter van weer een heel fijn seizoen met een goede Mol! ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: Vandaag om 11:47:31 »
En Alexy, met een beetje training, kan zo een programma gaan presenteren op TV.

Van mij mag hij de presentatie van Café de Mol wel overnemen.   ::ok::