Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 1408 keer)

Offline yfpyfke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 9
« Reactie #20 Gepost op: 19-05-2025, 17:33:39 »
Leuke aflevering. Leuke acties. Leuke mol.

Ik vind het wel grappig dat ik definitief op Sarah ging nav de schatkisten. Iemand had hier geplaatst dat Gilles met zijn handen geseind had dat het de middelste was. Met foto en al. Dat bleek geen hint te zijn.

Op naar volgend jaar. Knap hoe ze steeds weer zo'n leuke groep bij elkaar krijgen.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #21 Gepost op: Gisteren om 12:19:13 »
Heel leuke aflevering, maar ik zat met open mond te kijken naar hoe dom dat sommige de test invulde. Ze leken wel te komen uit het totaal nutteloze hints-topic

Hier sluit ik mij bij aan. Echt bizar hoe sommige kandidaten in het spel stonden.  ::oink::
Maar heel goed gespeeld van Alexy en Michèle; zij hadden de mol snel in de gaten.  ::bravo:: Ook Nimrod zat op het juiste spoor.

Sarah vond ik een goede mol; mooi gedaan!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Erik Leppen

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
« Reactie #22 Gepost op: Gisteren om 21:41:51 »
Een mooie aflevering 9. Eigenlijk zoals altijd. Tien toffe kandidaten, zonder uitzondering. Gefeliciteerd Pasquino met het vaderschap (geen idee of die het forum leest). De makers weten echt een mooie sfeer neer te zetten altijd met aflevering 9. En toch ook wel een paar mooie sabotages, met èn zonder koffer.

Maar wel graag volgend seizoen weer een mol zonder 'hulpmiddelen'. Ik vond dat nu iets te veel overheersen. Veel meer dan de verdubbelaars vorig seizoen.

En dat de mol met 100 euro in de koffer liep, dat vind ik wel echt een risico hoor. Stel dat er uiteindelijk 900 euro of minder bij Gilles was aangekomen. Dan had je met absolute zekerheid geweten dat de mol daarbij zat, en gewoon 6 van de 10 direct kunnen uitsluiten. Had hij dan gewoon daarover gelogen? Lijkt me niet. Tuurlijk, de kans is klein, maar ik vind dat nog wel een vraag aan Gilles (of iemand anders) eigenlijk. Ik had berekend dat de mol 400 euro zou moeten meenemen; het laagste waarbij zoiets zich niet kan voordoen.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas