Maar ik vond haar toch wat te snel ontdekt. Hilde spreidt over alleen Sarah en Pedro in aflevering 1 en had niet eens de hoogste score. Dat zegt ook wel iets. Alexy en Michele leken vrijwel meteen goed te zitten. Toch jammer.
Dat is natuurlijk een gevolg van de keuze die ze maakte om in de helikopter te gaan zitten. Bijna iedereen is in het begin naar die mensen gaan kijken. Michèle en Alexy hebben lang gespreid en dan ergens halverwege hun keuze gemaakt, maar de rest heeft ze nog redelijk misleid en alsnog ook bij hen twijfel gezaaid. Al bij al best knap gedaan.
Ik vond haar zelf een leuke mol, met gedurfde acties, maar ze is wel vrij stevig geholpen door de productie. De molkoffer wordt haar natuurlijk gegeven en daar heeft ze maximaal, en leuk, gebruik van gemaakt, maar dat ze dan nog een extra touw mee kreeg bij de watermeloenen vond ik dan wel erg jammer. Qua manipulatie van de groep komt ze wel hoog te staan en was ze, denk ik, bij de betere mollen.
Lennart blijft voor mij de beste mol, en Sarah komt vrij hoog met Senne, gevolgd door Comfort en Philippe/Uma. Ik heb alle seizoenen gezien, maar in tegenstelling tot iedereen hier heb ik geen goed genoeg geheugen om de oudere mollen ook te plaatsen

Elisabet blijft wel eeuwig alle krediet krijgen om een heel seizoen onvoorbereid in te gaan.