Auteur Topic: Mollen ranking  (gelezen 528 keer)

Offline Elijah

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Mollen ranking
« Gepost op: 18-05-2025, 21:57:21 »
Waar komt Sarah bij jullie in de ranking

Bij mij is het zo:
1.Lennart
2.Senne
3.Elisabet
4.Gilles
5.Sarah
6.Alina
7.Comfort
8.Eline
9.Pieter
10.Uma
11.Philippe

Werd door niet veel mensen verdacht en heeft bijna elke opdracht iets gedaan.

Offline Hollandse Mol

• Forumlid
Re: Mollen ranking
« Reactie #1 Gepost op: 18-05-2025, 22:07:38 »
  1. Lennart
  2. Elisabet
  3. Sarah
  4. Uma
  5. Gilles
  6. Alina
  7. Senne
  8. Eline
  9. Comfort
10. Pieter

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 18-05-2025, 22:30:01 »
Eerder schreef ik dit:
Citaat
Gedachtes per mol:
Gilles: knap hoe hij De Mol weer nieuw leven heeft ingeblazen. Mede door zijn bijdrage is het programma opnieuw een groot succes geworden.
Eline: super seizoen, maar weinig memorabele acties
Pieter: voor mij totaal onverwacht, in het spel meteen door de mand gevallen (bij de uiteindelijke winnaar)
Elisabet: wauw, ik blijf het knap vinden hoe zij zonder voorbereiding haar rol heeft vervuld. De programmamakers hebben het haar erg moeilijk gemaakt.
Alina: weinig molacties, zeer onopvallend
Lennart: hij heeft bovenmatig veel laten mislukken en speelde het spel brutaal, zeer knap gedaan!
Philippe: kon niet op tegen de groep, dus zeer matig
Uma: enthousiast, maar meteen door de mand gevallen (verklaarbaar doordat ze halverwege het seizoen moest invallen)
Comfort: vond ik geen leuke mol, vond ook het rode scherm erover, weinig molacties
Senne: goede enthousiaste mol, jammer genoeg wel vroeg ontmaskerd in de groep en weinig subtiel

De oude seizoenen heb ik zo lang geleden gezien dat ik ze niet meer helemaal helder voor de geest heb (en sowieso heb ik die met voorkennis gekeken).

Mijn favoriete mollen blijven Gilles, Elisabeth en Lennart.

Sarah heeft het goed gedaan. Ze was enthousiast, genoot van haar rol en heeft vrijwel elke discussie succesvol weten te sturen. Bovenal was ze een fijne kandidaat die goed in de groep lag. Voor mijn gevoel komen veel van haar sabotages wel voort uit de molkoffer. Het touw bij de olifanten was ook een soort molkoffer-sabotage, een sabotage die geheel is voorbereid en extra spullen nodig had. Jammer dat er ook zoveel signalen zijn afgesproken, waardoor Sarah geïnformeerd werd over de keuzes van anderen. Ik vind het altijd mooier als de mol zelf een inschatting moet maken of ter plekke in een opdracht moet handelen, dat levert immers ook meer risico voor de mol op en zorgt voor een eerlijker speelveld tussen kandidaten en mol.

Sarah liep in de groep snel in de kijker, doordat ze in de helikopter was beland. Het is jammer dat ze hiermee meteen zoveel verdenkingen heeft gekregen. Was het geen veel betere strategie geweest om niet in die helikopter te komen?

Al met al, ik vind Sarah een goede mol, maar ik vind het jammer dat ze door de opzet van de opdrachten en molkoffer-sabotages zo is geholpen. Daar kan ze niets aan doen, dat is een keuze die de productie heeft genomen.

Offline Molekule

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 18-05-2025, 22:37:52 »
Sarah was een goede mol maar mijn top drie blijft:
Gilles
Lennart
Alina

Offline de_witte

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 18-05-2025, 22:50:32 »
1. Lennart
2. Uma
3. Alina
4. Senne
5. Comfort
6. Sarah
7. Gilles
8. Pieter
9. Eline
10. Elisabet
11. Philippe

Ze heeft veel proberen te mollen, maar daarin soms ook fouten gemaakt en onnodig geld gepakt. Ook werd ze door 3 kandidaten verdacht. Bij mij komt ze netjes in het midden.
Wit is ook een kleur!

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #5 Gepost op: 18-05-2025, 23:02:43 »
1.Lennart
2.Senne
3.Alina
4.Eline
5.Gilles
6.Elisabet
7.Comfort
8.Sarah
9.Pieter
10.Uma
11.Philippe

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: Gisteren om 12:59:30 »
Qua persoonlijkheid en molacties geen klachten hier. Vond Sarah een hele leuke mol.

Ze heeft vooral Pedro wel echt om de tuin weten te leiden. Hij zat met Sarah in de helikopter, en heeft live gezien hoe ze Els wist te sturen naar de lege kistjes. Dus toen Els eruit ging had er echt een lampje moeten gaan branden bij hem. Knap gedaan van Sarah dus.

Maar ik vond haar toch wat te snel ontdekt. Hilde spreidt over alleen Sarah en Pedro in aflevering 1 en had niet eens de hoogste score. Dat zegt ook wel iets. Alexy en Michele leken vrijwel meteen goed te zitten. Toch jammer.

Ze komt denk ik ergens in de middenmoot bij mij, maar ik vind het moeilijk hoe goed de mol was los te zien van hoe leuk het seizoen was. Als ik er iets van moet maken:

1.Lennart
2-4 Comfort, Elisabet, Alina
5-7 Sarah, Senne
8 Pieter
9 Phillipe

Alleen meegenomen wat ik me goed herinner, en Uma vind ik niet echt eerlijk om te beoordelen.

Offline MitchK

• Forumlid
  • RN F1 Manager van 2024!
« Reactie #7 Gepost op: Gisteren om 14:04:42 »
Lennart
Sarah, Comfort, Hugo
Elisabet, Alina, Senne, Magda
Pieter, Eline, Gilles
Philippe, Marc, Uma

oppermol - fantastische mollen - zeer goede mollen - goede mollen - oké mollen. ;D
Nog steeds een onbekende na Het Onbekende!

Offline HanMic

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: Vandaag om 08:32:01 »
Maar ik vond haar toch wat te snel ontdekt. Hilde spreidt over alleen Sarah en Pedro in aflevering 1 en had niet eens de hoogste score. Dat zegt ook wel iets. Alexy en Michele leken vrijwel meteen goed te zitten. Toch jammer.

Dat is natuurlijk een gevolg van de keuze die ze maakte om in de helikopter te gaan zitten. Bijna iedereen is in het begin naar die mensen gaan kijken. Michèle en Alexy hebben lang gespreid en dan ergens halverwege hun keuze gemaakt, maar de rest heeft ze nog redelijk misleid en alsnog ook bij hen twijfel gezaaid. Al bij al best knap gedaan.

Ik vond haar zelf een leuke mol, met gedurfde acties, maar ze is wel vrij stevig geholpen door de productie. De molkoffer wordt haar natuurlijk gegeven en daar heeft ze maximaal, en leuk, gebruik van gemaakt, maar dat ze dan nog een extra touw mee kreeg bij de watermeloenen vond ik dan wel erg jammer. Qua manipulatie van de groep komt ze wel hoog te staan en was ze, denk ik, bij de betere mollen.

Lennart blijft voor mij de beste mol, en Sarah komt vrij hoog met Senne, gevolgd door Comfort en Philippe/Uma. Ik heb alle seizoenen gezien, maar in tegenstelling tot iedereen hier heb ik geen goed genoeg geheugen om de oudere mollen ook te plaatsen  ::schaam:: Elisabet blijft wel eeuwig alle krediet krijgen om een heel seizoen onvoorbereid in te gaan.

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: Vandaag om 11:13:37 »
Sarah heeft opvallend veel gemold, in vele opdrachten hanteerde zij zelfs een dubbele molactie (olifanten, pasvragenloterij, schattenjagen, toeristenbus) en niet alle molacties werden vertoond (wat deed zij in afl. 8?). Zij had wel hulp van de productie en de molkoffer maar toch wel petje af. Dat zij na afl. 5 voor Alexy en Michèle de hoofdverdachte werd kwam grotendeels toch door het afvallen van Els (de meeste hadden voordien gespreid op degenen die in de helikopter zaten).
De beste mol vind ik Sarah niet, die eer gaat nog steeds naar Lennart gevolgd door Senne. Dan komt Sarah gevolgd door Alina, Eline en Elisabet.
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 11:18:18 door Luc »

Offline Crapuleke

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: Vandaag om 12:28:40 »
In aflevering 8 hield ze in ieder geval in opdracht 1 Alexy twee keer aan het scherm gekluisterd, waardoor de bal in het veld viel. Bij opdracht 2 schoot ze bijna alle kogels op van het paintball-geweer.

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: Vandaag om 12:34:50 »
En ze gooide in de lucht nog snel 1 juiste peper weg, omdat Alexy en Michele te laat een paraplu dichtklapten.
« Laatst bewerkt op: Vandaag om 12:36:58 door Reflektor »
De leepste snor van het land