Poll

Wie is de Mol?

Alina
74 (44.3%)
Bart
38 (22.8%)
Jolien
55 (32.9%)

Totaal aantal stemmen: 166

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 64506 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #520 Gepost op: 20-04-2020, 13:02:35 »
Wie weet komen we aan 3 keer 33,3 als het zo doorgaat  ::rofl::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #521 Gepost op: 20-04-2020, 13:06:32 »
Komaan forum. Kies slim. We hebben een reputatie te verdedigen.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #522 Gepost op: 20-04-2020, 13:09:54 »
Jolien.

Offline Nick_Theunis

  • Winnaar De Mol pool 2020 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The eagle has landed. Upsilon Gamma.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #523 Gepost op: 20-04-2020, 13:27:31 »
Alina...haar naam kwam als 5e uit de doos van Pandora (die tussen 4 en 6 de naam van de mol prijs zou geven).

Idem.
'Stroop of stroom..' 'Stroom of stroop?' 'Stroom.' 'Met een m?' 'Doe dan maar stroop.' 'Met een p?' 'Ja!' 'Ik denk dat je drop bedoelt' 'Ooh ja....'

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #524 Gepost op: 20-04-2020, 13:37:04 »
Ik zie na deze aflevering nog even geen reden om van Bart af te stappen. Hij was weer lekker bezig.
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #525 Gepost op: 20-04-2020, 14:04:00 »
Ik zie na deze aflevering nog even geen reden om van Bart af te stappen. Hij was weer lekker bezig.

Voor mij idem. Ik heb genoeg rare en slimme zaken gezien. Nu nog even alles op een rij zien te krijgen. Nog een week te gaan.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #526 Gepost op: 20-04-2020, 14:13:24 »
Ik denk dat het Alina wel moet zijn, maar ik hoop op Bart!

Offline Nicv

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #527 Gepost op: 20-04-2020, 15:12:31 »
Ik zie na deze aflevering nog even geen reden om van Bart af te stappen. Hij was weer lekker bezig.

Als Bart de mol was zou hij niet zo makkelijk als eerste de trein uit gaan. Dan zou hij bovendien de blauwe koffer (laagste bedrag) mee naar buiten genomen hebben, niet de gele koffer met een hoger bedrag. Hij hoopte dat in die gele koffer echt de vrijstelling zat.
Voor mij is Alina door het kiezen van de blauwe koffer duidelijk naar voren gekomen als mol.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #528 Gepost op: 20-04-2020, 15:16:48 »
De blauwe koffer + het vage niet kloppende verhaal dat ze erbij heeft doet me nu sterk vermoeden dat Alina de mol is.

Dat Jolien als eerste de vrijstelling kiest is ook geen handige actie als mol. Je kan altijd nog de vrijstelling pakken als de kandidaten per ongeluk allen geld pakken. Nu loopt ze de kans dat er 2 vrijstellingen gepakt worden plus geld.
Ze kan dan niet meer terug.

Alina dus de enige logische mol

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #529 Gepost op: 20-04-2020, 15:34:46 »
Mijn probleem met Bart als mol is dat hij in het begin 10.000,- heeft verspeeld. Wil je als mol in het begin al zo in de kijker staan.

Mijn probleem met Jolien als mol is dat ze allemaal voordeeltjes weet te krijgen, waardoor ze met twee vingers in haar neus kan mollen.

Mijn probleem met Alina als mol is dat ze af en toe te goed haar best doet in opdrachten en daardoor meer geld dan nodig is als mol binnenhaalt.

Alina's rede is de zwakste, en daarom voor mij veruit de grootste rede waarom ik Alina het meest verdenk.
De andere kan ik niet uitsluiten, echter zou Bart heel anticlimactisch zijn, en Jolien gewoon oneerlijk.
60/30/10 split tussen Alina/Bart/Jolien.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #530 Gepost op: 20-04-2020, 15:39:38 »
Mogelijk wordt dit voor mij hetzelfde scenario als in 2017. Eigenlijk verdenk ik niemand volledig, dus dan stap ik maar in mijn wensmol-tunnel. Toen Davey, nu Bart.
En destijds ben ik een dag voor de finale overgestapt op iemand die ik nooit echt verdacht. Dat bleek de goede keuze te zijn.

Ik had toen een lijstje gemaakt waarom iedereen niet de mol was. Moet ik misschien nu weer gaan doen. Ik ben nergens zeker van momenteel.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #531 Gepost op: 20-04-2020, 15:45:11 »
Mogelijk wordt dit voor mij hetzelfde scenario als in 2017. Eigenlijk verdenk ik niemand volledig, dus dan stap ik maar in mijn wensmol-tunnel. Toen Davey, nu Bart.
En destijds ben ik een dag voor de finale overgestapt op iemand die ik nooit echt verdacht. Dat bleek de goede keuze te zijn.

Ik had toen een lijstje gemaakt waarom iedereen niet de mol was. Moet ik misschien nu weer gaan doen. Ik ben nergens zeker van momenteel.

Ik ben benieuwd naar je lijst. Jij staat er nog redelijk tunnelloos in, kan verhelderend zijn ;)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #532 Gepost op: 20-04-2020, 15:51:29 »
Is het op dit forum ooit zo nipt geweest?  ::oink::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #533 Gepost op: 20-04-2020, 15:53:20 »
Is het op dit forum ooit zo nipt geweest?  ::oink::

Tegen het eind van de week zal Convans wel iedereen terecht overtuigd hebben dat het Alina is.

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #534 Gepost op: 20-04-2020, 15:53:35 »
Als Bart de mol was zou hij niet zo makkelijk als eerste de trein uit gaan. Dan zou hij bovendien de blauwe koffer (laagste bedrag) mee naar buiten genomen hebben, niet de gele koffer met een hoger bedrag. Hij hoopte dat in die gele koffer echt de vrijstelling zat.
Voor mij is Alina door het kiezen van de blauwe koffer duidelijk naar voren gekomen als mol.

Schijnbaar de allesonthullende oprdacht en zitten we inmiddels in de modus om elkaar vooral te overtuigen waarom je van je verkeerde mol af moet stappen. Niet alleen jij hoor.

Ik heb nog nergens iets gelezen wat mij op andere gedachten brengt (helaas, want ik zit blijkbaar duidelijk fout) dus blijf ik lekker zitten waar ik zit. ;)
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #535 Gepost op: 20-04-2020, 15:54:21 »
Tegen het eind van de week zal Convans wel iedereen terecht overtuigd hebben dat het Alina is.

Haha onmogelijk helaas.

En ja vorig jaar was het ook zo nipt ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #536 Gepost op: 20-04-2020, 15:56:45 »
Haha onmogelijk helaas.

En ja vorig jaar was het ook zo nipt ;)

Hoezo helaas? Beter voor je pool toch om niemand over te halen. Laat ze lekker in Bart geloven  :P

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #537 Gepost op: 20-04-2020, 16:02:55 »
Alina.

Ik val echt van mijn stoel af als het een van die andere 2 is... Bart is het niet en het enige wat me nog doet twijfelen over of het niet toch Jolien is is die stoelenhint... Verder kan ik me niet meer voorstellen dat zij de mol is en de afgelopen aflevering bevestigde dat voor mij slechts alleen maar.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #538 Gepost op: 20-04-2020, 16:04:13 »
Alina.

Ik val echt van mijn stoel af als het een van die andere 2 is... Bart is het niet en het enige wat me nog doet twijfelen over of het niet toch Jolien is is die stoelenhint... Verder kan ik me niet meer voorstellen dat zij de mol is en de afgelopen aflevering bevestigde dat voor mij slechts alleen maar.

De stoelenhint klopt niet meer. Alina en Christian zaten erop deze afl

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #539 Gepost op: 20-04-2020, 16:05:48 »
Hoezo helaas? Beter voor je pool toch om niemand over te halen. Laat ze lekker in Bart geloven  :P

De pool scoor ik toch goed met Jolien als verliezer en Alina als mol sinds aflevering 1. Alleen heb ik me laten misleiden door Christian, de gedoodverfde winnaar