Poll

Wie is de Mol?

Alina
74 (44.3%)
Bart
38 (22.8%)
Jolien
55 (32.9%)

Totaal aantal stemmen: 166

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 64513 keer)

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #540 Gepost op: 20-04-2020, 16:38:57 »
Ik blijf het lastig vinden. Alle drie de finalisten hebben dingen gedaan die onnodig waren als mol en alle drie hebben ze ook duidelijke molse acties vertoond.

Waar ik Bart in het begin had afgeschreven door zijn 10.200 euro bieding (doordat de andere deelnemers er geen invloed op hebben gehad en dit ook niet hadden kunnen voorkomen), begon ik er later toch weer aan te twijfelen. Bart zet voortdurend het spel op scherp, kiest zelf zijn posities in opdrachten en is overduidelijk bezig met de tactiek (hij is niet op vakantie, maar echt het spel aan het spelen). Hij lijkt doelbewust bepaalde medekandidaten te blokkeren, maar dit kan ook een poging zijn om zijn mol te saboteren?

Alina is erg op de achtergrond. Ze valt niet echt op en bemoeit zich nauwelijks met het groepsproces. Ze probeert bepaalde posities te verkrijgen, maar accepteert het ook als ze die niet krijgt (o.a. de hardloop-opdracht en Sparta-opdracht). Ze heeft een paar keer geld binnengebracht dat te voorkomen zou zijn, o.a. de bel op tijd luiden (maar dat kan zijn om vertrouwen te krijgen) en in de laatste aflevering weglopen terwijl Christian gearresteerd wordt.

En dan Jolien. Onopvallend is Jolien zeker niet. In de eerste afleveringen was ze erg bezig met het groepsproces: bemoedigen, vertellen hoe trots ze is op de groep etc. De latere afleveringen kiest ze nadrukkelijker voor zichzelf. Ze manipuleert en liegt openlijk, valt medekandidaten aan en vooral: veel dingen  beginnen te mislukken. Ik zie dit als een mol die na een voorzichtige start steeds nadrukkelijker de regie pakt, maar ze kan natuurlijk ook een slimme kandidate zijn.

Ik houd het voor nu op Jolien, al heb ik Alina ook nog niet afgeschreven.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #541 Gepost op: 20-04-2020, 16:40:30 »
De stoelenhint klopt niet meer. Alina en Christian zaten erop deze afl

Dat viel me ook op ja... alsnog zou ik het wel vreemd vinden als er toevallig een stoel werd gebruikt waar het teken van blindheid op staat zonder dat dit gelinkt kan worden aan de mol, maar ik zie verder ook echt geen mol meer in Jolien, dus daar lijkt het nu wel op dan.  :P

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #542 Gepost op: 20-04-2020, 17:44:59 »
Voor mij slaat de balans door naar Alina...

Ooit op basis van het luiden van de klok en potloodstreep door haar gezet, maar ze is langzaam maar zeer gestaag elke aflevering hoger op de ladder geklommen.


Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #543 Gepost op: 20-04-2020, 17:51:14 »
Mee eens hamsterdam. Die bel was het begin van het strepen en er zijn er wel wat bijgekomen, maar ze veert steeds terug naar de hoger regionen op mijn lijstjes.

Jolien wint het nog net voor mij, omdat ik het type trouwe hond ben.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #544 Gepost op: 20-04-2020, 18:52:27 »
Ik ben sinds deze echt overtuigd dat het jolien is hoe zei ook sprak in de box leek echt exact op de zelfde manier waarop de mol dat doet.  vorige week dat vrienden en het postuur van de mol dat opeens anders is.
chipsverslaafde <3

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #545 Gepost op: 20-04-2020, 19:24:53 »
Bart! ::jaja::
🜃

Offline Bzada

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #546 Gepost op: 20-04-2020, 19:34:51 »
Ik neig op het moment naar Alina, maar wie weet hoe dat over 5 dagen is....

Ik kan ze alle 3 nog als mol zien.

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #547 Gepost op: 20-04-2020, 19:41:29 »
Bart

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #548 Gepost op: 20-04-2020, 22:41:49 »
Bart   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #549 Gepost op: 20-04-2020, 22:43:52 »
Bart

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #550 Gepost op: 20-04-2020, 22:54:50 »
Poll zit dichtbij elkaar, had ik niet verwacht :o

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #551 Gepost op: 20-04-2020, 22:59:31 »
Amai, superlastig.

Eerst een tijd op Bart gezeten, alvorens toch naar de vrouwen te switchen.
Daarbij eerst en vooral op Alina, maar Jolien heeft een stevige comeback gemaakt deze laatste afleveringen. Weet ook niet helemaal wat ik moet maken van Joliens transformatie: eerst quasi-lievig, en de doos van pandora bewaken en alles, maar recenter toch centraler, agressiever, soms theatrale emoties.. Maar qua potentiële acties en pogingen daartoe vind ik Alina toch logischer.

Dus, zal toch kiezen, en dan ga ik uiteindelijk voor Alina.

Waarmee ik meteen moet bekennen een verschrikkelijk slecht molspeur-trackrecord te hebben ;D
Als de geschiedenis ons iets kan leren, dan betekent mijn keuze dat Alina het waarschijnlijk niet is. ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #552 Gepost op: 21-04-2020, 07:23:32 »
Wat heeft deze uitslag een verschil met het stemgedrag in de poule!
Daar is het:
Jolien: 19
Alina: 8
Bart: 5

Misschien zegt men hier iets anders dan men invult?  ;)
« Laatst bewerkt op: 21-04-2020, 07:25:55 door Run »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #553 Gepost op: 21-04-2020, 08:07:34 »
Haha, dat men elkaar op het forum voor de gek probeert te houden en alleen serieus stemt in de pool om die te kunnen winnen. ::jaja:: ;D

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #554 Gepost op: 21-04-2020, 08:28:13 »
Jolien!
You'll never walk alone

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #555 Gepost op: 21-04-2020, 09:21:30 »
Ik denk Jolien maar ze doen allemaal verdacht. Spel wordt hard en scherp gespeeld. Niks geen bondjes a la widm. Gewoon keihard liegen en bedriegen. ::bravo::

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #556 Gepost op: 21-04-2020, 10:00:16 »
Alina... laatste twee afleveringen van Jolien naar Alina geswitcht, maar met alle twijfels nog steeds. Bart sluit ik momenteel uit  ::ok::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #557 Gepost op: 21-04-2020, 11:22:02 »
Toch maar Jolien ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #558 Gepost op: 21-04-2020, 11:30:59 »
Ik durf nog niet in te vullen..pooltechnisch moet Jolien de mol zijn, maar gevoelstechnisch denk ik Bart ::)


Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #559 Gepost op: 21-04-2020, 13:37:37 »
Het is al van afl.2 geleden maar toen Alina met Christian sprak over de reis/het avontuur viel me meteen iets op.
Ze zei ongeveer dit: "We zijn hier nog maar x dagen en het lijkt al zo lang en het is nog zo lang". Niet met exact die woorden maar het was die betekenis.

Tja, dat het nog lang is kan je enkel als mol weten natuurlijk. Werd toen ook mijn wensmol dus ik blijf bij haar.