Auteur Topic: [De Mol] Alina  (gelezen 69980 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #280 Gepost op: 19-04-2020, 22:40:10 »
Alle twijfel of het toch niet misschien Alina is heeft ze wel weggenomen deze aflevering.

Voortaan mag ze ook drinken op de stelling "ik heb nog nooit een stokbrood gestolen". ;D

Ik ben benieuwd Heinz, denk dat iedereen die Alina verdacht nu nog wat meer zeker is van de verdenking  ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #281 Gepost op: 19-04-2020, 22:42:13 »
Omdat ze weer eigenhandig geld verdient waar dat helemaal niet had gehoeven?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #282 Gepost op: 19-04-2020, 22:46:13 »
Omdat ze weer eigenhandig geld verdient waar dat helemaal niet had gehoeven?

Goh ik vond Jolien en Bart hier voor meer geld verantwoordelijk dan Alina en Christian. Indien Jolien niet roept naar Alina, wordt er geen 2.000 euro verdiend.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #283 Gepost op: 19-04-2020, 23:25:37 »
Ik ben benieuwd Heinz, denk dat iedereen die Alina verdacht nu nog wat meer zeker is van de verdenking  ::rofl::

Jazeker.  ::rofl::

En Alina molt fantastisch, vind ik.  ::bravo::
Vind het eigenlijk ook wel mols/ een aanwijzing dat het stelen bij haar zo makkelijk gaat.  ;D Lijkt me een goede eigenschap voor een mol.


Bart en Jolien deden de 1e opdracht juist heel goed. En waren het meest verantwoordelijk voor de opbrengst. Jolien had makkelijk kunnen opgeven, heeft ze niet gedaan.  ::vergroot::

En Alina die net wat te weinig boodschapjes meeneemt voor de X3? Hm...
« Laatst bewerkt op: 19-04-2020, 23:30:12 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #284 Gepost op: 20-04-2020, 00:11:57 »
Ik vind de in het Grieks gesproken tekst aan het begin van de Minotaurus aflevering een hele sterke hint, is volgens mij de stem van Alina.

Ik geef Jolien nog steeds iets meer molpunten dan Alina, maar ik geeft toe dat toen ik de Grieks gesproken tekst hoorde, ook gelijk dacht:  “WTF dat is Alina”!

Weet je wat, ik ben om. Alina is de mol. Die stem kan gewoon geen toeval zijn.
« Laatst bewerkt op: 20-04-2020, 00:20:17 door Heinz, Reden: Berichten samengevoegd »
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #285 Gepost op: 20-04-2020, 00:22:33 »
Ja dat begon ik nu ook te horen. Vooral een kleine stukje dat de schorheid wat naar bovenkwam, wat je af en toe ook hoort in Alina haar stem. Maar zou wel opvallend zijn en risicovol om te doen als hint.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #286 Gepost op: 20-04-2020, 00:26:00 »
Waarom zou ze perfect Grieks kunnen? En lijkt het niet ook wat op die ene hint van vorig jaar?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #287 Gepost op: 20-04-2020, 01:00:05 »
Ik dacht haar stem ook te horen, maar dat zou toch wel risicovol zijn inderdaad. Dus ik weet niet of het een hint is, of toch toeval.

Zelf vond ik dat onderonsje met Gilles in de auto opvallend, nadat Christian was ‘opgepakt’ bij de diefstal.
Gilles kon zijn gezicht niet meer in de plooi houden toen ze met dat stokbroodje kwam aanzetten.  ::rofl:: Wat sowieso natuurlijk een grappige situatie was. Maar ik vermoed ook dat het ermee te maken heeft dat ze de mol is. We gaan zien of het klopt, ik ben benieuwd!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #288 Gepost op: 20-04-2020, 09:50:23 »
Waarom zou ze perfect Grieks kunnen? En lijkt het niet ook wat op die ene hint van vorig jaar?

Studeert ze niet logopedie? Dan kan je wel iets met klanken / uitspraak, ook als je een taal niet kent.

Begin je je zorgen te maken, Heinz?  ;)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #289 Gepost op: 20-04-2020, 09:52:03 »
Trouwens als je als mol nu 1 opdracht tot een goed einde wil brengen, is het deze toch wel?

Je kan al je kwaliteiten uitspelen  ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #290 Gepost op: 20-04-2020, 10:29:54 »
Begin je je zorgen te maken, Heinz?  ;)

Enerzijds zou ik zou het fantastisch vinden als Alina de Mol is omdat ik het steengoed gespeeld zou vinden, anderzijds zou ik er niet graag 100% naast zitten. Maar ach, dat laatste heb ik vaker meegemaakt dus daar kom ik best overheen. ;)


Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #291 Gepost op: 20-04-2020, 11:55:28 »
Enerzijds zou ik zou het fantastisch vinden als Alina de Mol is omdat ik het steengoed gespeeld zou vinden, anderzijds zou ik er niet graag 100% naast zitten. Maar ach, dat laatste heb ik vaker meegemaakt dus daar kom ik best overheen. ;)

Hoe dan ook, het is sowieso één van beiden.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #292 Gepost op: 20-04-2020, 12:30:49 »
Enerzijds zou ik zou het fantastisch vinden als Alina de Mol is omdat ik het steengoed gespeeld zou vinden, anderzijds zou ik er niet graag 100% naast zitten. Maar ach, dat laatste heb ik vaker meegemaakt dus daar kom ik best overheen. ;)
Je staat op nr 2 in de poule zag ik.  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 20-04-2020, 12:34:38 door Run »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #293 Gepost op: 20-04-2020, 13:04:35 »
Omdat ze weer eigenhandig geld verdient waar dat helemaal niet had gehoeven?

Ze had perfect bijvoorbeeld de winkelbediende kunnen tippen dat Christian aan het stelen was. De X3 is hoe dan ook niet bereikt, wat de belangrijkste doelstelling was van de mol bij deze opdracht.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #294 Gepost op: 20-04-2020, 14:07:51 »
Enerzijds zou ik zou het fantastisch vinden als Alina de Mol is omdat ik het steengoed gespeeld zou vinden, anderzijds zou ik er niet graag 100% naast zitten. Maar ach, dat laatste heb ik vaker meegemaakt dus daar kom ik best overheen. ;)

 ::ok::
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #295 Gepost op: 20-04-2020, 17:33:47 »
Ik zou prima kunnen leven Met Alina als mol van deze jaargang en in het koffer spel is haar uitleg voor de blauwe koffer, erg vreemd vanuit het standpunt van een kandidaat.  Zeker molpunten voor Alina en zeker meer dan jolien.

Maar om als mol een kans te laten liggen om ook gepakt te worden en vervolgens met een stokbrood buiten te lopen, die snap ik niet.

Dan kunnen de mensen zeggen,  x 3 is voorkomen. Maar ze tikt hier dus onnodig x2 stokbrood binnen.


Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #296 Gepost op: 20-04-2020, 17:52:09 »
Maar om als mol een kans te laten liggen om ook gepakt te worden en vervolgens met een stokbrood buiten te lopen, die snap ik niet.

Dan kunnen de mensen zeggen,  x 3 is voorkomen. Maar ze tikt hier dus onnodig x2 stokbrood binnen.
Zo heel veel was het stokbrood nou ook weer niet waard hè. Ik denk dat ze de rekensom heeft gemaakt: nét te weinig producten om de grootste slag te slaan en dus kan ze voor de sier nog wat kleingeld binnenhalen. Vergeet niet dat Bart en Jolien de loop van de opdracht niet kunnen volgen dus hun enige informatie zal zijn 'Christian is gepakt en Alina niet'. Daarmee staat ze een stuk minder in de schijnwerpers dan als die twee wisten dat zij óók opgepakt was.
...óf niet!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #297 Gepost op: 20-04-2020, 18:14:22 »
Dankje pac. Het is een verklaring maar het is magertjes. Ik vind namelijk dat aks 2 mensen hetzelfde overkomt dat minder opvalt aks dat de een iets heeft de andere niet.

Maar het blijft inderdaad wel wat voor info krijgen Bart en jolien hierover.

Offline Bzada

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #298 Gepost op: 20-04-2020, 18:17:56 »
Zo heel veel was het stokbrood nou ook weer niet waard hè. Ik denk dat ze de rekensom heeft gemaakt: nét te weinig producten om de grootste slag te slaan en dus kan ze voor de sier nog wat kleingeld binnenhalen. Vergeet niet dat Bart en Jolien de loop van de opdracht niet kunnen volgen dus hun enige informatie zal zijn 'Christian is gepakt en Alina niet'. Daarmee staat ze een stuk minder in de schijnwerpers dan als die twee wisten dat zij óók opgepakt was.

Ik kreeg wel de indruk dat Bart en Christian info met elkaar uitwisselden (Bart dacht te weten op welke mol Christian zat), dus het kan zomaar zijn dat Christian dit verteld heeft. Maar dit is natuurlijk niet zeker, hangt ervan hoe Christian het spel speelt. Maar de kans dat Jolien erachter komt is inderdaad behoorlijk klein.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #299 Gepost op: 20-04-2020, 18:45:12 »
Dan kunnen de mensen zeggen,  x 3 is voorkomen. Maar ze tikt hier dus onnodig x2 stokbrood binnen.
Ze had honger? Borst, brood, borst. Kort, lang, kort. R. De R van rat? Rotzak? Rotstreek?

Of: kort kort lang lang kort kort. Dat is het vraagteken. Wie is De Mol? Dat is nog steeds de vraag.