Auteur Topic: [De Mol] Alina  (gelezen 70009 keer)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #320 Gepost op: 21-04-2020, 18:28:49 »
En hoe ze tussendoor ongemerkt haar hoofd zo rood weten te sminken.  ::ok::  :D
Ondanks haar pijnlijke voetje opnieuw flink staan touwtjespringen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #321 Gepost op: 21-04-2020, 18:40:38 »
Heel toevallig zo voor die proef met die voet. De mol beloofde Salim er alles aan te doen dat hij won. Eerst even je voet verzwikken om dat later bij t lopen tegen Salim als excuus te gebruiken dat ze verloor.

Helaas verloor ze t tegen Bart (waar ze overigens plots heel hard kon rennen en ook graag wilde rennen) Bart vertrouwde haar natuurlijk niet dus dat plannetje ging niet door maar uiteindelijk maakte t voor t resultaat niet uit.

Ik vind t een leuke molactie. Zou ze m zelf bedacht hebben?

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #322 Gepost op: 21-04-2020, 19:06:09 »
..., ..., hond, inktvis, draak, nijlpaard, Alina.

Alina is geen dier, maar een mol wel. Alina is de mol.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #323 Gepost op: 21-04-2020, 19:47:18 »
lekker makkelijk mole13. Je laat voor het gemak de letter die deze hint onzin maakt maar gewoon weg ::bravo::

Ze zei namelijk c van Citroen  ::rofl::

Maakt verder de kans dat Alina de mol is niet kleiner , Alleen is het niet zo dat ze Alina als mol gebruikt om met alleen maar dieren te spellen.

Voor mij is de kans dat ze de mol is na herbekijken serieus gegroeid. Maar stick to your first choice tot de kruis gebarsten is  voor mij dus jolien.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #324 Gepost op: 21-04-2020, 20:57:56 »
lekker makkelijk mole13. Je laat voor het gemak de letter die deze hint onzin maakt maar gewoon weg ::bravo::

Ze zei namelijk c van Citroen  ::rofl::

Maakt verder de kans dat Alina de mol is niet kleiner , Alleen is het niet zo dat ze Alina als mol gebruikt om met alleen maar dieren te spellen.

Voor mij is de kans dat ze de mol is na herbekijken serieus gegroeid. Maar stick to your first choice tot de kruis gebarsten is  voor mij dus jolien.

En ze zei ook de e (weet niet meer waarvan). Ik vermoed ezel of egel. Citroen is al over gesproken. Lemon, ne mol.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #325 Gepost op: 21-04-2020, 21:02:11 »
En deze hint heeft ze ter plekke bedacht? Geloof er niets van  :P

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #326 Gepost op: 22-04-2020, 13:30:34 »
En deze hint heeft ze ter plekke bedacht? Geloof er niets van  :P

Te mooi om waar te zijn.

Beetje hetzelfde als dat ik hoop dat Alina op het laatste moment een stukje struik voor de cameralens van Bart heeft geschoven tijdens het maken van de foto’s met de bekende Vlaming.  >:D
Prachtige mollenstreek zou dit zijn, maar misschien ook te mooi om waar te zijn.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #327 Gepost op: 22-04-2020, 14:20:27 »
Als ze de mol is en we bekijken later eens alle afleveringen, ik denk dat we achterover vallen van verbazing hoe zij haar emoties en gedrag zo naturel kan overbrengen.
Achterover vallen? Ze is haar hele leven illegaal geweest, ze is juist diegene die dat kan.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #328 Gepost op: 22-04-2020, 14:26:55 »
Achterover vallen? Ze is haar hele leven illegaal geweest, ze is juist diegene die dat kan.

Dus omdat je illegaal bent moet je goed kunnen emoties faken en staalhard liegen?

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #329 Gepost op: 22-04-2020, 14:51:51 »
Dus omdat je illegaal bent moet je goed kunnen emoties faken en staalhard liegen?
Ik ben van mening dat er dan zeker situaties zullen zijn waarin je daaraan gewend kan raken. Niet dat zij niet te vertrouwen is ofzo he, ik denk alleen dat zij met haar achtergrond al een voordeel zou hebben als mol.  ;)

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #330 Gepost op: 22-04-2020, 15:12:59 »
Ik ben van mening dat er dan zeker situaties zullen zijn waarin je daaraan gewend kan raken. Niet dat zij niet te vertrouwen is ofzo he, ik denk alleen dat zij met haar achtergrond al een voordeel zou hebben als mol.  ;)

Reizen naar het buitenland en officiële zaken geven het meeste gedoe maar het is echt niet zo dat een illegaal ondergedoken en vermomd een dubbelleven van leugens moet leiden hoor ;)
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #331 Gepost op: 22-04-2020, 21:21:03 »
Gifje erbij:



Denk toch dat ze hier te horen krijgt dat ze de mol is. Dat is echt iets om de bibber van te krijgen.En Gilles die proficiat zegt. Zondag gaan we het meemaken.

Offline Bzada

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #332 Gepost op: 22-04-2020, 21:28:25 »
Denk toch dat ze hier te horen krijgt dat ze de mol is. Dat is echt iets om de bibber van te krijgen.En Gilles die proficiat zegt. Zondag gaan we het meemaken.

Toch lijkt me het een beetje jammer als ze hier dan over gelogen hebben...

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #333 Gepost op: 22-04-2020, 21:59:09 »
Denk toch dat ze hier te horen krijgt dat ze de mol is. Dat is echt iets om de bibber van te krijgen.En Gilles die proficiat zegt. Zondag gaan we het meemaken.
Dat was niet de afspraak en ik geloof ook niet dat ze de kandidaten (en ons) hier een rad voor de ogen draaien. Dan heeft zo'n opdracht ook weinig zin. Ik schat de kans op tunneldenken hoger in.
« Laatst bewerkt op: 22-04-2020, 22:00:46 door MartinJ »

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #334 Gepost op: 23-04-2020, 00:32:39 »
Dat was niet de afspraak en ik geloof ook niet dat ze de kandidaten (en ons) hier een rad voor de ogen draaien. Dan heeft zo'n opdracht ook weinig zin. Ik schat de kans op tunneldenken hoger in.

 Hoe bedoel je was niet de afspraak. Je kon aan de reacties misschien wat meer te weten komen over de mol. Ik zie dat niet als rad voor de ogen draaien. En wat bedoel je met dat laatste over dat tunneldenken? Ik zit iig nog steeds niet in een tunnel, jij wel volgens mij. Ik weet het gewoon niet (zeker).

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #335 Gepost op: 23-04-2020, 09:36:45 »
Hoe bedoel je was niet de afspraak. Je kon aan de reacties misschien wat meer te weten komen over de mol. Ik zie dat niet als rad voor de ogen draaien. En wat bedoel je met dat laatste over dat tunneldenken? Ik zit iig nog steeds niet in een tunnel, jij wel volgens mij. Ik weet het gewoon niet (zeker).

Er is gezegd dat er toen is gezegd dat ze mee mochten en dat de mol dit dus acteerde. Ze kunnen dan in mijn ogen niet de reactie van het molschap gebruiken.

Ik denk dat we tijdens de laatste aflevering zien hoe de mol zich hier voorbereid op een prachtig toneelstukje.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #336 Gepost op: 23-04-2020, 17:26:16 »
Er is gezegd dat er toen is gezegd dat ze mee mochten en dat de mol dit dus acteerde. Ze kunnen dan in mijn ogen niet de reactie van het molschap gebruiken.

Ik denk dat we tijdens de laatste aflevering zien hoe de mol zich hier voorbereid op een prachtig toneelstukje.

Niet vergeten dat Alina acteerlessen heeft gevolgd.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #337 Gepost op: 23-04-2020, 19:40:47 »
Niet vergeten dat Alina acteerlessen heeft gevolgd.
Ik meen mij te herinneren dat er ooit een actrice met de naam Sarah meedeed aan de Nederlandse WIDM. En wie was toen ook al weer de Mol? Ik kan me niet meer zo goed herinneren wie jij toen verdacht  :)
« Laatst bewerkt op: 23-04-2020, 19:45:16 door MartinJ »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #338 Gepost op: 23-04-2020, 19:50:46 »
Ik meen mij te herinneren dat er ooit een actrice met de naam Sarah meedeed aan de Nederlandse WIDM. En wie was toen ook al weer de Mol? Ik kan me niet meer zo goed herinneren wie jij toen verdacht  :)

Ik was toen ook eigenwijs en koos voor Niels! ;D
 ::rofl::

Toch denk ik nu dat Alina nu toch echt de mol moet zijn. Ik vind haar niet per se een actrice, maar ze weet toch heel subtiel de boel te manipuleren. Geweldige mol dus, denk ik.  ::bravo::

Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #339 Gepost op: 23-04-2020, 19:55:50 »
Ik meen mij te herinneren dat er ooit een actrice met de naam Sarah meedeed aan de Nederlandse WIDM. En wie was toen ook al weer de Mol? Ik kan me niet meer zo goed herinneren wie jij toen verdacht  :)

Sarah was ook de mol hoor. Lijkt me nog altijd redelijk duidelijk.