Auteur Topic: [De Mol] Alina  (gelezen 69977 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #360 Gepost op: 24-04-2020, 15:55:15 »

1) Wat heeft Alina gedaan om de doos van Pandora te laten openen?

Misschien wel geprobeerd zoals de mol in het dagboek ook aangaf dat het echt niet lukte

En misschien is dit👇🏻 Niet Alina maar mss ook wel

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #361 Gepost op: 24-04-2020, 16:49:59 »
1) Niet erg veel nee. Toch niet wat wij in beeld zagen. Dorien gaf wel aan dat zij en Alina wakker waren rond 4 uur. Zag Alina toen dat de doos bewaakt werd? Hier heb ik niet veel mols te melden over Alina klopt. Maar ook geen ontegensprekelijk bewijs dat ze de mol niet is, want niemand heeft de kist opengedaan of echt een beloftevolle poging ondernomen. Bart is stellig dat hij het niet gaat doen, Jolien is wat mysterieus, maar gaat dan wel de doos bewaken.
Wat ik dan wel weer opvallend vindt hier is dat Alina een paar keer vermeld dat kan toch niet dat de naam daar in zit? Zo wek je nieuwsgierigheid op, maar op een zodanig onopvallende manier dat kandidaten niet door hebben dat je wil dat men in die doos gaat kijken. Subtiliteit is voor mij wel het kernwoord voor Alina als mol.
Wel heel subtiel dan! :) Ze wisten al dat de naam daar in zat, dus als je zegt: 'Dat kan toch niet?' voeg je daar niet veel aan toe. Ik vind het zelf best zwaar wegen dat ze tegen Bart en Christian zegt: 'ja maar ho, hè' of iets in die trant, toen die over het misschien toch moeten openen begonnen. Hier had ze de kans om dat vuurtje aan te wakkeren, maar waarom bluste ze het meteen?
2) Alina kiest voor de eerste opdracht de Griekse goden voor 3 personen. Bruno vond dit terecht net teveel. Dan zou er maar 250 euro verdiend kunnen worden en per tip ging er al 100 euro af. Ze oppert daarna als eerste om een vrouw bij de reus te zetten (Alina kwam hier mee) en uiteindelijk kiezen ze zelfs voor 2 vrouwen. Ik vond beide keuzes wel erg verdacht.. Bij de ballenopdracht is het een beslissing van Bruno. Maar deze verdachte keuzes + het dobbelen, maakt Alina toch wel niet onbesproken. Toch zeker niet onmols.

Wat ook een mogelijkheid is, maar we zien deze discussie niet in beeld: Alina voorkomt misschien wel dat een traag iemand zoals Dorien bij de gokkers komt? Als dit daadwerkelijk zo was, zien we deze discussie natuurlijk niet in beeld.
Dat laatste is speculatie. Iemand anders kan dat net zo goed hebben voorkomen. Wat ik vooral miste hier was een keuze om iemand of meerdere mensen duidelijk bij de verkeerde opdracht te zetten. En dat had makkelijk gekund, want ze kenden de opdrachten niet. Els was een goede keus van Alina bij de Goden (maar Bruno wilde niet). Laure en Christian stonden daar ook het meest op hun plek, Bart idem bij de meloen, Dorien idem bij het armpje drukken (die had ze toch makkelijk naar Sisyphus kunnen manoeuvreren?!), Salim ook prima bij de Sisyphus, je mag er vanuit gaan dat hij het niet had gewonnen van de Reus. Alleen Jolien bij het armpje drukken vind ik een twijfelgeval, daar had de ideale kandidaat allicht Els opgeofferd. Maar verder denk ik dat Alina hier veel meer uit had kunnen halen, met achteraf toch het excuus dat ze de volgende opdracht niet kenden.
3) Alina wordt zeker verdacht. Bart die steeds bij haar in het groepje wil (zeer duidelijk bij de Spartarun) en Bart die niet wil dat Alina gaat lopen (bij de vijfkamp). Bart die dan ook nog eens Alina niet wil beschermen bij de Spartarun. Dat Jolien Alina verdenkt viel me op tijdens de Ouzu-opdracht toen Alina over de balk moest lopen, je moet eens naar de reactie van Jolien in de auto kijken. Dus ik denk dat Bart en Jolien Alina wel verdenken. Bart ben ik zelfs 100% van overtuigd.
Grappig, dat zie ik vanuit de Bart-tunnel heel anders. :)
- Spartarun: Bart vraagt Alina voor de vorm, want hij wist toch dat ze nee ging zeggen vanwege haar voet. Ik denk dat Alina Bart verdenkt, en dat hij haar op deze manier misschien nog even een stootje wilde geven. Laten twijfelen zal een moeilijke zaak worden, want Alina is al zeker van haar mol. Als hij echt zo graag nu nog met Alina had gewild, had hij wel geprobeerd om met een of ander excuus bij het shoppen te komen.
- Vijfkamp: Zie ik als heel slim gespeeld van Bart. Hij weet dat hij sneller is dan Alina. Alina eerst bij het hardlopen zien te krijgen, dan is zij het verdachtst. Zelf goed je best doen bij het speerwerpen. Daarna Alina uitdagen en zelf op die plek komen. Ik vind het een staaltje uitgekookt positiekiezen van Bart, waarbij Alina de verdenking krijgt. :)
- Jolien zei in de auto bij de ouzo, toen iedereen zag dat Alina stond te waggelen: 'slim gespeeld'. Dat is Alina verdacht maken, niet Alina verdenken.
- Barts zogenaamd verbaasde reactie bij het afvallen van Christian kan ik ook niet rijmen met een Alina-verdenking.
Indien er nog vragen komen, shoot  ;D

Zal ik doen! Bedankt voor je uitgebreide antwoorden in elk geval, heel sportief! ::ok:: Al ben ik dan niet overtuigd, maar dat zal denk ik ook niet meer gebeuren deze week.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #362 Gepost op: 24-04-2020, 17:23:33 »
Bart wilde lopen omdat Alina haar voet verstuikt had (toeval?). Was dat niet gebeurd ging Alina lopen. Bart kwam dus per toeval in die sleutelpositie terecht. Dat maakt juist Alina verdacht mede omdat ze in de Spartarun in een betere positie kwam.
« Laatst bewerkt op: 24-04-2020, 17:26:24 door Luc »

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #363 Gepost op: 26-04-2020, 00:15:43 »
Van alle finalisten zijn 29 "staalharde bewijzen" op een rijtje gezet. Hier die van Alina:

https://newsmonkey.be/de-mol-29-bewijzen-alina/
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #364 Gepost op: 26-04-2020, 01:22:23 »
Iedereen die aan deze tunnel heeft bijgedragen, bedankt!


Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #365 Gepost op: 26-04-2020, 12:12:50 »
Iedereen die aan deze tunnel heeft bijgedragen, bedankt!
You are welcome.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #366 Gepost op: 26-04-2020, 12:41:35 »
Iedereen die aan deze tunnel heeft bijgedragen, bedankt!

Het was een genoegen. Ook eens leuk om samen in de goede tunnel te zitten ;)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #367 Gepost op: 26-04-2020, 12:53:50 »
- Barts zogenaamd verbaasde reactie bij het afvallen van Christian kan ik ook niet rijmen met een Alina-verdenking.
Zal ik doen! Bedankt voor je uitgebreide antwoorden in elk geval, heel sportief! ::ok:: Al ben ik dan niet overtuigd, maar dat zal denk ik ook niet meer gebeuren deze week.

Newbie2, kom naar deze tunnel! Volgens mij zaten we vorig jaar ook in dezelfde tunnel. Die klopte toen niet, maar deze klopt wel.  ::rofl::

Nou ja... Ik heb net alles op een rijtje gezet en ik zit veel te vast in deze tunnel om te veranderen. Ik kom telkens bij Alina uit, maar ik moet zeggen dat Bart ook behoorlijk verdachte acties heeft gedaan. Wat mij betreft is de mol een van beide.

Jolien heb ik ook wel meegenomen bij mijn verdenkingen, maar daar geloof ik echt niet meer in.

Om even wat dingen toe te voegen: ik denk dat Bart verbaasd was, omdat hij wist dat Christian Alina verdacht (Christian noemde bv dat hij haar gedrag bij het stelen verdacht vond). En ik denk dat Bart ook Alina verdenkt. Wat bijvoorbeeld blijkt uit het feit dat hij opdrachten met haar wil doen en haar ervan weerhoudt om te hardlopen. Ik ben het met je eens dat het ook verklaarbaar is van Bart als hij de mol zou zijn.  :) Dat is wel grappig.

Zelf denk ik dat Bart oprecht verbaasd was (als kandidaat), omdat Christian blijkbaar meer vragen fout had als hij. Dat zegt hij ook; het gaat maar om een paar vragen.

Voor mij zegt het gedrag van Alina in aflevering 4 alles; ze heeft hier alles gedaan wat een mol kon doen. Vertragen, verkeerde antwoorden geven, bijna te laat aankomen... Daar leek Bart het juist goed te doen bij het golven.

Bij de parachute-ondervraging was het Alina die tegen de groep zei dat iedereen moest vertellen dat ze allemaal hadden gesprongen. Het is dan weliswaar Bart die er met de vrijstellingen vandoor gaat (verdacht), maar Alina heeft als eerste de boel op scherp gezet (megaverdacht), op een subtiele manier.

Ook in aflevering 5 even dat poortje van 500 euro omrijden; erg toevallig, zeker als je niks zou zien? Bart is hier ook verdacht trouwens, maar toch heb ik de indruk dat Alina hierin het meest actief heeft gemold. Al dan niet samen met haar moeder.  ::rofl::

Bart is behoorlijk verdacht, maar voor mij geeft de doorslag dat Alina in veel gevallen de aanzet geeft. Niet altijd duidelijk, meestal subtiel en het komt heel natuurlijk over. Zoals gezegd: ik denk vooral dat ze fantastisch molt.  ::bravo::

***

@Convans en @Belgian Mol: heel leuk om met jullie in dezelfde tunnel te zitten. Deze moet wel kloppen toch?  :D Bedankt ook voor jullie bijdragen.

Ook fijn om van iedereen alle argumenten te lezen, dat helpt enorm.  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 26-04-2020, 13:01:40 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #368 Gepost op: 26-04-2020, 13:05:32 »
Wat ik zo knap zou vinden aan Alina als Mol is dat ze nergens echt rare dingen heeft gedaan en nergens uit haar rol is gevallen. Om zo onder de radar te blijven moet je denk ik erg stressbestendig zijn. En wat dat betreft zie ik een aanwijzing in haar molschap in hoe gemakkelijk ze wist te stelen. Daar bewees ze precies stressbestendig te zijn en onder de radar te kunnen blijven.

Gek toch dat we dat stressbestendige in de auto met haar moeder dan weer niet zagen. :P

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #369 Gepost op: 26-04-2020, 13:15:33 »
Ja precies, hoe krijg je het nou voor elkaar om een heel stokbrood mee te smokkelen?  ::rofl::

In de auto leek ze totaal anders, vond ik. Heel vreemd eigenlijk.
Wat ik vooral fantastisch aan haar vind, is dat ze volkomen naturel overkomt, maar dat er ondertussen best wel vreemde dingen gebeuren als zij in de buurt is.

Ik denk toch dat het geen toeval kan zijn en dat we te maken hebben met een groot mol-talent (in combinatie met goed kunnen acteren). Of ik zit er volkomen naast, dat kan natuurlijk ook nog.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #370 Gepost op: 26-04-2020, 13:23:50 »
Newbie2, kom naar deze tunnel! Volgens mij zaten we vorig jaar ook in dezelfde tunnel. Die klopte toen niet, maar deze klopt wel.  ::rofl::

Nou ja... Ik heb net alles op een rijtje gezet en ik zit veel te vast in deze tunnel om te veranderen. Ik kom telkens bij Alina uit, maar ik moet zeggen dat Bart ook behoorlijk verdachte acties heeft gedaan. Wat mij betreft is de mol een van beide.
Hahaha dank je wel voor je reddingspoging, ja, dat staat me nog goed in het geheugen! Vorig jaar Bas, nu Bart, als die laatste het niet is en er volgend jaar een Barend mee doet weet ik al op wie ik niet zit. :) Ik ben het trouwens wel met je eens dat nu gaat tussen Alina en Bart. Ik heb lang op Jolien gezeten, maar ik kan daar nog maar moeilijk in geloven. Hoewel uitsluiten weer een groot woord is, dat doet ik ook niet. Daar heeft ze toch teveel molse dingen voor gedaan in eerdere afleveringen.
Om even wat dingen toe te voegen: ik denk dat Bart verbaasd was, omdat hij wist dat Christian Alina verdacht (Christian noemde bv dat hij haar gedrag bij het stelen verdacht vond). En ik denk dat Bart ook Alina verdenkt. Wat bijvoorbeeld blijkt uit het feit dat hij opdrachten met haar wil doen en haar ervan weerhoudt om te hardlopen. Ik ben het met je eens dat het ook verklaarbaar is van Bart als hij de mol zou zijn.  :) Dat is wel grappig.

Zelf denk ik dat Bart oprecht verbaasd was (als kandidaat), omdat Christian blijkbaar meer vragen fout had als hij. Dat zegt hij ook; het gaat maar om een paar vragen.
Interessant dat we dat verschillend zien... Want ik denk dat Christian Bart verdacht, in verschillende topics al betoogd waarom. Christian zei ook dat hij vooral veel lol had gemaakt in de laatste aflevering, dus echt op Alina gelet had hij blijkbaar niet. Maar goed, als Christian Bart verdacht, hoeft dat niet te betekenen dat Bart ook de mol is dus Alina kan het dan nog prima zijn. Wat je laatste punt betreft: waarom zou je als kandidaat verbaasd zijn dat je concurrent minder vragen goed had? Hij wist al zeker wie de mol was, zei Bart. Dan verwacht ik eerder een verdrietige reactie dat Christian afviel, geen verbazing. En vooral: waarom zou je dat nog eens hardop tegen de andere twee zeggen? Ik vond het een heel rare reactie van Bart. Veel meer te plaatsen als mol dan als kandidaat.
Bart is behoorlijk verdacht, maar voor mij geeft de doorslag dat Alina in veel gevallen de aanzet geeft. Niet altijd duidelijk, meestal subtiel en het komt heel natuurlijk over. Zoals gezegd: ik denk vooral dat ze fantastisch molt.  ::bravo::
Ik ben het met je eens dat als Alina de mol is, ze het fantastisch heeft gedaan, en dan is mijn seizoen net zo mooi geweest, hoor! Het is toch geweldig, drie stevige tunnels? ::bravo:: Ze is eigenlijk nu stiekem mijn wensmol. Maar ik zie het toch meer bij Bart. We gaan het zien, vanavond!! Wat nu bij me begint te kriebelen zijn die dikke hints die op het laatste moment opduiken naar Bart. ??? Van mij hoeft dat niet zo, want dan ga ik weer twijfelen. ::rofl::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #371 Gepost op: 26-04-2020, 13:33:10 »
Wat ik zo knap zou vinden aan Alina als Mol is dat ze nergens echt rare dingen heeft gedaan en nergens uit haar rol is gevallen. Om zo onder de radar te blijven moet je denk ik erg stressbestendig zijn. En wat dat betreft zie ik een aanwijzing in haar molschap in hoe gemakkelijk ze wist te stelen. Daar bewees ze precies stressbestendig te zijn en onder de radar te kunnen blijven.

Gek toch dat we dat stressbestendige in de auto met haar moeder dan weer niet zagen. :P

Dat bestempelde ik  na die aflevering ik juist als een molactie. De situatie aangrijpen om de emoties zogenaamd op te laten lopen. Het leek niet haar natuurlijke reactie te zijn. Hetzelfde deed ze in mindere mate met die taarten toen ze Els aan de lijn had. Schreeuwen hoe dat haar van de bruid nou zat.

Offline Bzada

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #372 Gepost op: 26-04-2020, 13:36:30 »
Mede Alina-verdenkers, help me even.

Wat was de gedachte achter niet vallen bij de Ouzo opdracht?

Ik kan nog bedenken dat ze veel moet drinken en op die manier geld uit de pot haalt (want ze blijft het langste zitten), maar misschien is dat meer een redenering vanuit een tunnel....

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #373 Gepost op: 26-04-2020, 13:38:56 »
Hahaha dank je wel voor je reddingspoging, ja, dat staat me nog goed in het geheugen! Vorig jaar Bas, nu Bart, als die laatste het niet is en er volgend jaar een Barend mee doet weet ik al op wie ik niet zit. :)

-knip-

Want ik denk dat Christian Bart verdacht, in verschillende topics al betoogd waarom. Christian zei ook dat hij vooral veel lol had gemaakt in de laatste aflevering, dus echt op Alina gelet had hij blijkbaar niet. Maar goed, als Christian Bart verdacht, hoeft dat niet te betekenen dat Bart ook de mol is dus Alina kan het dan nog prima zijn. Wat je laatste punt betreft: waarom zou je als kandidaat verbaasd zijn dat je concurrent minder vragen goed had? Hij wist al zeker wie de mol was, zei Bart. Dan verwacht ik eerder een verdrietige reactie dat Christian afviel, geen verbazing. En vooral: waarom zou je dat nog eens hardop tegen de andere twee zeggen? Ik vond het een heel rare reactie van Bart.

Ja, die tunnels zijn fantastisch en voor alledrie finalisten is wel wat voor/tegen te zeggen. En ik zou het ook heel tof vinden als het toch Bart is.

Zelf denk ik (maar dat is niet echt goed onderlegd ofzo) dat Christian de laatste aflevering wat minder scherp was dan anders. Wat jij ook al zegt, dat hij wat meer lol maakte. Ik denk dat dat ervoor heeft gezorgd dat hij is afgevallen. Misschien dat het anders was gegaan als Jolien geen vrijstelling had gehad (al vermoed ik dat Jolien Alina ook in het vizier heeft).

Het is wel grappig hoe beelden over kunnen komen. Ik heb het maar 1x gezien, maar op mij kwam het vooral over als een 'Bart in shock'.. En het leek dat hij het niet had zien aankomen dat Christian moest vertrekken. Als kandidaat zou ik het best kunnen begrijpen. Ook als hij de mol zou zijn trouwens.

Leuk om jouw redenen te lezen. Grappig ook dat de mol dan telkens begint met de letter 'B'.  ;D Veel plezier vanavond!

****

@Bzada: iedere kandidaat keek mee bij de Ouzo opdracht. Als ze zou vallen, zou iedereen haar ontmaskeren als mol. Ik geef toe dat ik dit wel de meest lastige actie vind van Alina.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #374 Gepost op: 26-04-2020, 14:00:00 »
Wat ik hier eigenlijk ook veel te weinig gelezen heb is de opdracht van de Minotaurus. Alle aandacht gaat daar naar Jolien en Bart, maar je moet echt eens op Alina letten daar. Ze heeft verkeerde bordjes gehangen (Saskia heeft dit helemaal uitgewerkt) en ze krijgt het uiteindelijk voor elkaar om met de meeste hartslagen het bos in te gaan. Maarliefst 1.500 hartslagen die ze allemaal verliest nog voor ze bij het bordje geraakt. Ze lijkt wel zeer snel uit het gezichtsveld van de andere kandidaten te verdwijnen, maar dan verspeelt ze al haar hartslagen zonder veel dichter te komen. 1.500 hartslagen is iets minder dan 15 minuten speeltijd hé... Ze heeft dus 15 min gedaan over een afstand van 500-600m?

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #375 Gepost op: 26-04-2020, 14:05:39 »
Inderdaad, tenslotte erg verdacht van Alina (maar wij zagen niet wat ze in het bos deed), temeer omdat Bart hierdoor te weinig hartslagen over om met bordje uit de klauwen van de minotaurus te blijven.

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #376 Gepost op: 26-04-2020, 14:27:06 »
Wat ik hier eigenlijk ook veel te weinig gelezen heb is de opdracht van de Minotaurus. Alle aandacht gaat daar naar Jolien en Bart, maar je moet echt eens op Alina letten daar. Ze heeft verkeerde bordjes gehangen (Saskia heeft dit helemaal uitgewerkt) en ze krijgt het uiteindelijk voor elkaar om met de meeste hartslagen het bos in te gaan. Maarliefst 1.500 hartslagen die ze allemaal verliest nog voor ze bij het bordje geraakt. Ze lijkt wel zeer snel uit het gezichtsveld van de andere kandidaten te verdwijnen, maar dan verspeelt ze al haar hartslagen zonder veel dichter te komen. 1.500 hartslagen is iets minder dan 15 minuten speeltijd hé... Ze heeft dus 15 min gedaan over een afstand van 500-600m?

Er is vast iets gebeurd in dat bos wat we nog niet gezien hebben à la de tunnels van vorig jaar. Het lastige is, dat er voor ieder van de overgebleven drie wel iets te bedenken is. Dit is in ieder geval een sterke ::ok::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #377 Gepost op: 26-04-2020, 14:46:22 »
Wat ik hier eigenlijk ook veel te weinig gelezen heb is de opdracht van de Minotaurus. Alle aandacht gaat daar naar Jolien en Bart, maar je moet echt eens op Alina letten daar. Ze heeft verkeerde bordjes gehangen (Saskia heeft dit helemaal uitgewerkt)

Ja, het verbaast mij ook dat hier weinig aandacht voor is. Ik zag het stuk over de puzzelstukken niet eens in het molduel staan.  ;D M.i. heeft Alina hier precies gedaan wat je van een mol zou verwachten: ze ontfermt zich over de sphynx en ze hangt minimaal 1 van de 2 bordjes van de sphynx die uiteindelijk verkeerd hangen verkeerd. Dit was het meest molse wat je kon doen bij het neerleggen van de puzzelstukken van de onderste helft van het bord, aangezien de puzzelstukken die bij de sphynx hoorden makkelijk te verwarren waren met puzzelstukken waarmee geld verdiend kon worden. Voor mij is dit nog steeds een van de sterkste aanwijzingen dat Alina de mol is en zelfs toen Alina nog niet mijn hoofdverdachte was vond ik dit al heel opvallend, vreemd en verdacht.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #378 Gepost op: 26-04-2020, 15:01:19 »
Er is nog wel wat twijfel mogelijk over wie die puzzelstukjes van de sfinx op het bord heeft gezet, hoor. Het is inderdaad Alina die er direct over begint, maar in eerste instantie worden de stukjes alleen maar op de grond gelegd. In een later shot zie je Bart uit die hoek vandaan komen. Niet uit te sluiten dat niet Alina ze op het bord heeft gezet, maar Bart of iemand anders. Hoe dan ook vreemd hoe dat verhaal afliep, met Gilles die het allemaal maar goed rekende en dat later zelfs een van de bordjes weer verwisseld bleek. Ik hoop dat er bij de terugblik misschien nog wat opheldering over komt, maar ik reken er niet op.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #379 Gepost op: 26-04-2020, 15:05:59 »
Ja, het verbaast mij ook dat hier weinig aandacht voor is. Ik zag het stuk over de puzzelstukken niet eens in het molduel staan.  ;D

Aanvullingen zijn altijd welkom. Alleen is het nu wat te laat. ;D

Ik heb het juist altijd onmols gevonden dat Alina veel bij dat bord stond en zich weinig met discussies over wie wanneer met hoeveel hartslagen het veld in ging bemoeide.