Auteur Topic: [De Mol] Alina  (gelezen 70024 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #420 Gepost op: 26-04-2020, 23:04:15 »
Ik zei nog in het begin: ben benieuwd of ze gemolleciteerd heeft en even later: ik zie molpotentieel. Ook nog in het terugblik op de finalisten met screenshots van Heinz ook her en der Alina molpunten gegeven.

Maar Alina heeft mij mooi tuk. Ze kwam zo naturel over, als zichzelf en niet zo gedreven / aanwezig als Bart/Jolien dat ik haar uit het oog ben verloren denk ik dan.  :-X Nochtans, die twee laatste minuten waren al heerlijk als voorproefje. Ik verheug me op volgende week hoeveel meer Alina heeft lopen verstieren ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #421 Gepost op: 26-04-2020, 23:14:12 »
Ondanks ik haar snel op het spoor was, fantastisch gedaan en ongetwijfeld 1 van de beste molprestaties ooit  ::bravo::

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #422 Gepost op: 26-04-2020, 23:14:24 »
Whoe, Alina!  ::bravo::

Ik ben ook heel benieuwd naar al haar sabotages ja!
Ik vond het een mooi moment dat Jolien en Alina naar elkaar knipoogden en ook hoe Alina in tranen uitbarstte toen ze zichzelf bekend mocht maken.. top mol.  ;D
« Laatst bewerkt op: 26-04-2020, 23:48:27 door Saskiaax95 »

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #423 Gepost op: 26-04-2020, 23:16:37 »
Proficiat aan alle Alina-verdenkers.


Wat een mooi gespeeld spel, wat een prachtige reeks weer!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #424 Gepost op: 26-04-2020, 23:18:26 »
Jouw avatar vond ik zo'n mooi moment he.

Amai, die Alina. Ze flikt het gewoon als jongste mol ::bravo::

Oprecht n traantje gelaten bij dit moment  :)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #425 Gepost op: 26-04-2020, 23:20:02 »
Wat een topper! ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #426 Gepost op: 26-04-2020, 23:20:52 »
Applaus voor het acteerspel, fantastisch  ::bravo:: Ik ben wel héél benieuwd naar volgende week want ik zag het echt niet  ::rofl:: Maar bravo!

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #427 Gepost op: 26-04-2020, 23:23:30 »
Oprecht n traantje gelaten bij dit moment  :)

Ja jeetje, alsof je naar een film zat te kijken. Je zag hoe Alina volschoot ook.
Knap hoe de productie dit soort momenten ook zo mooi in beeld weet te brengen telkens.  ;D

Offline Retuow

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #428 Gepost op: 26-04-2020, 23:47:26 »
Complimenten voor Alina! Juist ook tijdens de finale-aflevering was ik 50/50; ik heb haar niet ontmaskerd (en toch.. er waren zoveel hints.........). Bijzonder goed gedaan.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #429 Gepost op: 26-04-2020, 23:51:47 »
Ook vanuit de Bart tunnel felicitaties aan alle Alina verdenkers. Net zo goed gedaan als Alina zelf!

Offline Nick_Theunis

  • Winnaar De Mol pool 2020 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The eagle has landed. Upsilon Gamma.
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #430 Gepost op: 26-04-2020, 23:56:13 »
Egaal of ze de mol is, ik hoop zo dat zij er lang in zit.  ::bravo:: ::jaja::
Zei ik na aflevering 1.. :D  Topmol! ::love::
« Laatst bewerkt op: 27-04-2020, 13:15:58 door Nick_Theunis »
'Stroop of stroom..' 'Stroom of stroop?' 'Stroom.' 'Met een m?' 'Doe dan maar stroop.' 'Met een p?' 'Ja!' 'Ik denk dat je drop bedoelt' 'Ooh ja....'

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #431 Gepost op: 27-04-2020, 00:08:22 »
Ik heb alvast een overduidelijke molactie gevonden.
Bij de fitnessopdracht, als Bart en Dorien aan het dineren zijn. Christian vindt die mobiel, en vanaf dat moment zit Alina echt letterlijk 5 minuten stil op dat roeiapparaat. Zo duidelijk in beeld. En je ziet het niet.  ::rofl::

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #432 Gepost op: 27-04-2020, 00:20:18 »
Oprecht n traantje gelaten bij dit moment  :)

Ik ook!

Ik zag het pas deze aflevering, dat Alina de mol was. Zomaar ineens terwijl ik op Bart zat. Veel te laat natuurlijk  :)

Superleuke meid, superleuke mol! Goed gedaan, Alina  ::bravo::

En haar naam stond nog wel op de muur ergens in een opdracht, en ik vond het toevallig  ::)
« Laatst bewerkt op: 27-04-2020, 00:22:17 door Miss Marvel »
Ma how, zeg!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #433 Gepost op: 27-04-2020, 00:24:22 »
Wauw, Alina ::bravo:: Echt supergoed gespeeld, prachtig acteerwerk en prachtige molacties. Volgende week belooft veel goeds ::love::
...óf niet!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #434 Gepost op: 27-04-2020, 00:30:09 »
Ik heb alvast een overduidelijke molactie gevonden.
Bij de fitnessopdracht, als Bart en Dorien aan het dineren zijn. Christian vindt die mobiel, en vanaf dat moment zit Alina echt letterlijk 5 minuten stil op dat roeiapparaat. Zo duidelijk in beeld. En je ziet het niet.  ::rofl::

Belgian Mol zei dat ergens, goed gezien!  ::ok::
Mij viel ook wel op dat ze niet zo actief leek bij het sporten (verdacht), maar zó lang nietsdoen was mij niet opgevallen.  ::rofl::

Zelf vind ik zo’n beetje alles wat ze deed in afl 4 mols. De muziekopdracht (alles leek ze hieri  te saboteren), maar ook dat ze de groep parachutisten opzet (heel subtiel) om hetzelfde verhaal te vertellen tegen Dorien en Salim. En Bart, salim en Dorien die dan de schuld krijgen.  ::rofl::

« Laatst bewerkt op: 27-04-2020, 00:34:19 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #435 Gepost op: 27-04-2020, 00:32:11 »
Aan alle niet Alina verdenkers. Lees dit topic eens terug en ik denk dat jullie wel zullen zien dat ze heel erg veel gemold en vooral proberen mollen heeft. De Minotaurus leek me achteraf gezien zo duidelijk, jammer dat ik er pas een aflevering later opgekomen was  ::rofl::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #436 Gepost op: 27-04-2020, 00:34:27 »
Belgian Mol zei dat ergens, goed gezien!  ::ok::
Mij viel ook wel op dat ze niet zo actief leek bij het sporten (verdacht), maar zó lang nietsdoen was mij niet opgevallen.  ::rofl::
Die fitnessproef heeft me overigens serieus doen twijfelen. Het moment dat de opdracht mislukt lijkt tot Gilles over de drankjes begint, zie je haar vol enthousiasme weer opveren. En dan in het dagboek van de Mol aangeven hoe hard je wel niet baalt ::rofl:: Echt goed gespeeld Alina ::respect::
...óf niet!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #437 Gepost op: 27-04-2020, 00:35:46 »
Aan alle niet Alina verdenkers. Lees dit topic eens terug en ik denk dat jullie wel zullen zien dat ze heel erg veel gemold en vooral proberen mollen heeft. De Minotaurus leek me achteraf gezien zo duidelijk, jammer dat ik er pas een aflevering later opgekomen was  ::rofl::

Ja, verdachte acties waren er zeker.
Maar die had Bart ook meer dan genoeg. Die had alleen ook iets meer onmolse acties.

We zullen het volgende week wel zien, wat we allemaal gemist hebben.  ::jaja::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #438 Gepost op: 27-04-2020, 00:48:23 »
Eerlijk is eerlijk. Ik heb het gewoon niet willen zien bij haar. Mensen in mijn omgeving en ook hier op het forum hebben goede argumenten aangegeven waarom Alina de Mol zou kunnen zijn, maar ik heb ze altijd zitten downplayen omdat Alina me zo goed had ingepakt met haar houding. Ze leek zo rustig, op een moeilijk momentje met de mama na leek ze altijd in controle over haar emoties, ik kon me gewoon niet voorstellen dat we de jongste Mol ooit zouden hebben die dan nog eens onder de druk van het programma zo koeltjes blijft reageren op alles.

We wachten de acties volgende week af, maar ik denk dat ik ze ook hoog zal plaatsen in de molranking.

En natuurlijk gefeliciteerd aan alle Alina verdenkers. ::bravo::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Alina
« Reactie #439 Gepost op: 27-04-2020, 01:44:34 »
Die fitnessproef heeft me overigens serieus doen twijfelen. Het moment dat de opdracht mislukt lijkt tot Gilles over de drankjes begint, zie je haar vol enthousiasme weer opveren. En dan in het dagboek van de Mol aangeven hoe hard je wel niet baalt ::rofl:: Echt goed gespeeld Alina ::respect::

Heel knap hoe ze dat deed. Al leek ze vlak voor die tijd een klein triomf-momentje te hebben. (Van yes, mislukt)

Volgens mij heb ik dat ook ergens geschreven hier, maar het was ook vrij onduidelijk.

En dan pijlsnel haar gezicht weer in de plooi, heel even weifelend kijken na de woorden van Gilles  en dan toch zogenaamd trots stralen als een kandidaat als blijkt dat de opdracht toch is gelukt.

Je moet het maar kunnen als mol.  ::bravo::
« Laatst bewerkt op: 27-04-2020, 01:46:19 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)