Auteur Topic: [kandidaat] Bart  (gelezen 57369 keer)

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #400 Gepost op: 24-04-2020, 20:30:16 »
..Ook kun je stellen dat het als kandidaat asocialer is om €10200 te bieden voor de vrijstelling, dan als Mol..

Ik was destijds net zo geagiteerd als Jolien bij het uitreiken van de vrijstelling + de bijbehorende uitleg van Bart ::rofl::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #401 Gepost op: 25-04-2020, 00:03:09 »
Ik was destijds net zo geagiteerd als Jolien bij het uitreiken van de vrijstelling + de bijbehorende uitleg van Bart ::rofl::
Maar nu niet meer, begrijp ik. Of moet ik mijn post nog iets duidelijker maken?
By the way. Relativeren is my middle name.
« Laatst bewerkt op: 25-04-2020, 00:05:06 door MartinJ »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #402 Gepost op: 25-04-2020, 14:11:43 »
Ik was destijds net zo geagiteerd als Jolien bij het uitreiken van de vrijstelling + de bijbehorende uitleg van Bart ::rofl::
Inderdaad, voor mij is Bart sympathieker als mol dan als kandidaat ;D. Daarom hoop ik ook stiekem dat ie het wel is ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #403 Gepost op: 25-04-2020, 14:26:14 »
Ik moest wel even wennen aan Bart, maar inmiddels staat hij toch in mijn top 3 van favoriete kandidaten.  ::rofl::

Ik kan hem niet meer als mol zien, al heeft hij zeker verdachte dingen gedaan. Maar wie weet...

Als kandidaat speelt hij het spel fantastisch, vind ik. Hard en slim. Daar heb ik eigenlijk wel bewondering voor. Mocht hij toch de mol zijn, dan zou ik dat ook tof vinden trouwens.  ::ok::

Sowieso heel mooi om te zien hoe hij een band kreeg met Christian.
« Laatst bewerkt op: 25-04-2020, 15:18:07 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #404 Gepost op: 25-04-2020, 15:16:54 »
Bart is een geweldige kandidaat, geweldig hoe hij niks geeft om de sfeer.

En ja als hij de mol blijkt te zijn vind ik het inderdaad jammer dat ze hem 10000 euro uit de pot hebben laten halen zonder iets te doen, om daarna 2 afleveringen de goede kandidaat uit te hangen. Als dit bij de Nederlandse mol was gebeurd werd iedereen hier helemaal gek.

Neemt niet weg dat hij het anders fantastisch zou hebben gedaan als mol, maar ik zie toch echt een geweldige kandidaat in Bart. Als hij niet de mol is, dan heeft de echte mol echt een hekel aan hem gehad ::rofl::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #405 Gepost op: 25-04-2020, 15:59:18 »
Afl.7 nog eens bekeken. Vroeg me af waarom Bart zei ik denk dat Christian en ik dezelfde mol hebben. Alina en Jolien kunnen dan meteen de conclusie trekken dat dat Alina is. Jolien ziet net haar hoofdverdachte vertrekken en krijgt zo toch info dat het Alina wel moet zijn en dat Bart op Alina zit. Ik begrijp niet zo goed waarom Bart dit hardop zegt zo vlak voor de finale.

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #406 Gepost op: 25-04-2020, 16:07:05 »
Afl.7 nog eens bekeken. Vroeg me af waarom Bart zei ik denk dat Christian en ik dezelfde mol hebben. Alina en Jolien kunnen dan meteen de conclusie trekken dat dat Alina is. Jolien ziet net haar hoofdverdachte vertrekken en krijgt zo toch info dat het Alina wel moet zijn en dat Bart op Alina zit. Ik begrijp niet zo goed waarom Bart dit hardop zegt zo vlak voor de finale.

Omdat Christian op Bart zit? ::vergroot::

Zag trouwens net de eerste echt goede hint naar Bart (klik op link)

De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #407 Gepost op: 25-04-2020, 16:14:44 »
Dat zou kunnen, maar ik had niet het idee dat hij op Bart zat. Bart is wel zo`n type dat denkt ik ga de finale wel winnen, ook al geef ik dit prijs. Ik denk namelijk toch dat Bart de mol niet is. Wat is die hint nou, ik zie geen link.

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #408 Gepost op: 25-04-2020, 16:16:19 »
Moet je even op het citaat klikken Lonneke*L of anders zelf in het verborgen aanwijzingen topic kijken.
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #409 Gepost op: 25-04-2020, 16:40:53 »
Zou spectaculair zijn als Bart het blijkt te zijn. Hoe dan ook memorabele deelnemer, een van de leukste in de hele serie wat mij betreft!  ::bravo::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #410 Gepost op: 25-04-2020, 16:50:03 »
Moet je even op het citaat klikken Lonneke*L of anders zelf in het verborgen aanwijzingen topic kijken.

Ik heb het gezien, denk je dat de habijtfoto´s bedoelt. Ik heb nu besloten dat Alina de mol is en Bart de winnaar, dit om te voorkomen dat ik doordraai :o...Nog één nachtje slapen.
« Laatst bewerkt op: 25-04-2020, 16:52:46 door Lonneke*L »

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #411 Gepost op: 25-04-2020, 17:09:02 »
Ik heb het gezien, denk je dat de habijtfoto´s bedoelt. Ik heb nu besloten dat Alina de mol is en Bart de winnaar, dit om te voorkomen dat ik doordraai :o...Nog één nachtje slapen.

 ::ok::

Heel veel plezier morgen Lonneke*L. In ieder geval een van ons twee heeft de juiste mol wat mij betreft ;)
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #412 Gepost op: 25-04-2020, 19:17:17 »
::ok::

Heel veel plezier morgen Lonneke*L. In ieder geval een van ons twee heeft de juiste mol wat mij betreft ;)

Jij ook Theoreticus! ::vergroot::

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #413 Gepost op: 25-04-2020, 22:18:45 »
Beste moderatoren,

Mag ik hier mijn (geschilderd) portret van Bart plaatsen?

Ik heb gekeken of het kon bij het funstuff topic, maar daar zou ik de reeks die nu steeds wordt aangevuld onderbreken.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #414 Gepost op: 25-04-2020, 23:02:59 »
Prima wat mij betreft. Ik ben erg benieuwd!

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #415 Gepost op: 25-04-2020, 23:23:20 »
Merci, Heinz.

Hierbij mijn portret, in acryl en waterverf, van Bart.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #416 Gepost op: 25-04-2020, 23:25:26 »
Wauw ::oink::
...óf niet!

Offline ennasil

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #417 Gepost op: 25-04-2020, 23:39:52 »
Wauw, wat een talent! Prachtig  ::bravo::

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #418 Gepost op: 25-04-2020, 23:49:43 »
Ziet er beter uit op portret dan in het echt zelfs  ::oink::

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #419 Gepost op: 26-04-2020, 00:07:45 »
Merci, Heinz.

Hierbij mijn portret, in acryl en waterverf, van Bart.

Fantastisch! Mooi hoor