Auteur Topic: [kandidaat] Bart  (gelezen 57373 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #440 Gepost op: 26-04-2020, 22:36:17 »
Een van de smaakmakers dit jaar! ::bravo::

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #441 Gepost op: 26-04-2020, 22:41:27 »
Toch niet. Wel slim gespeeld.Af en toe heel smerig gespeeld dus maar door zijn karakter kun je het hem toch niet kwalijk nemen.

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #442 Gepost op: 26-04-2020, 22:41:49 »
Een van mijn favoriete kandidaten die ooit aan een variant van de mol heeft meegedaan. Zo slimme speler, maar ondertussen heb ik ook iedere aflevering ontzettend om hem moeten lachen. Zoals Convans al zei: U was geweldig Bart.

Helemaal mee eens, wat een kandidaat  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #443 Gepost op: 26-04-2020, 22:47:30 »
Fantastische kandidaat!  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #444 Gepost op: 26-04-2020, 23:26:35 »
Ik vond Bart ook een leuke toevoeging ja.  ::tandpastasmiley:: Jammer dat het je niet gelukt is om te winnen Bart, maar goed gespeeld!

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #445 Gepost op: 26-04-2020, 23:36:28 »
Een sportieve verliezer die Bart.
Spijtig genoeg geen mol of winnaar. En toch heb ik genoten van zijn deelname en zag ik in zijn slinkse spel genoeg aanwijzingen. Zelfs nog in de finale aflevering  ::rofl::

Enfin: je hebt wel het hele spel mee mogen maken en dan zal het inderdaad erop aangekomen zijn tussen jou en Christian zoals je in de voorlaatste aflevering zelf al zei. Goed gespeeld ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #446 Gepost op: 26-04-2020, 23:44:14 »
Wat een fantastische kandidaat, zo genoten van hem. ::bravo::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Retuow

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #447 Gepost op: 26-04-2020, 23:49:29 »
Smaakmaker, geslepen, soms dat je denkt: "waarom???". Leuk en mooi gespeeld =).
(ook mooi om een dominant iemand in de groep te hebben)

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #448 Gepost op: 27-04-2020, 00:24:14 »
Mijn favoriete kandidaat ever  ::bravo::
Ma how, zeg!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #449 Gepost op: 27-04-2020, 00:46:28 »
Een geweldige kandidaat, ondanks het modieuze geraaskal over 'toxic masculinity'. Foert, dit geweldige spel heeft kandidaten zoals Bart meer dan nodig.
Woosie down?

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #450 Gepost op: 27-04-2020, 00:56:04 »
Een geweldige kandidaat, ondanks het modieuze geraaskal over 'toxic masculinity'. Foert, dit geweldige spel heeft kandidaten zoals Bart meer dan nodig.
Waar zegt hij dit dan?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #451 Gepost op: 27-04-2020, 01:00:26 »
Waar zegt hij dit dan?

Bart zegt dit niet, op dit forum hebben anderen Bart met dit soort termen afgeserveerd.
Woosie down?

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #452 Gepost op: 27-04-2020, 01:04:57 »
Bart zegt dit niet, op dit forum hebben anderen Bart met dit soort termen afgeserveerd.
Aah zo, ik vond het al zo vreemd. Met zulke dingen moet je je niet eens mee bezig houden.
Hop, verder over ons Bartje. Ik zal binnenkort even een pita bestellen, heerlijk.  ::)

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #453 Gepost op: 27-04-2020, 03:50:52 »
Het is een understatement als ik zeg een heel pittige kandidaat, erg van je genoten Bart! ::bravo:: En op het einde oprecht gedacht dat je de mol was! Had je nou je molboekje maar wat beter bijgehouden, dan had er misschien nog wel meer in gezeten... Maar keigoed gespeeld tot in de finale!

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #454 Gepost op: 27-04-2020, 07:04:49 »
Merci, Heinz.

Hierbij mijn portret, in acryl en waterverf, van Bart.
Prachtig.
Oh ja, dat schilderij!  ::oink:: ::bravo::

Ik denk dat hij er wel zo'n 10.000 euro voor over heeft.  ::jaja::
Hoeveel Artis-punten zijn dat?

Offline Betonmol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #455 Gepost op: 27-04-2020, 08:20:54 »
Echt een top kandidaat, en zo moet je er zeker één hebben elk jaar. Hij werd naar het einde toe plots heel menselijk met een overload aan emoties. Het besef dat zijn droom avontuur er bijna op zit?
Zeker de smaakmaker wat mij betreft en dat in combinatie met een top mol.

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #456 Gepost op: 27-04-2020, 12:06:00 »
Haha, Bart is dus gewoon Bart. Een schot in de roos voor de makers deze eigenzinnige kandidaat en ze hebben zich ongetwijfeld in hun handen gewreven dat hij er tot het einde is ingebleven. Ik heb mij (met alle plezier) laten meeslepen in deze tunnel maar nu hij het niet is, ben ik ook blij dat Jolien heeft gewonnen en niet hij ::jaja::

Bedankt voor het meespeuren hier en bedankt voor de (zij het vruchteloze) pogingen om mij hier te waarschuwen voor deze superkandidaat ::rofl:: ::bravo::
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #457 Gepost op: 27-04-2020, 12:09:13 »
Jammer Bart, maar wat was je een geweldige kandidaat !  ::bravo::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #458 Gepost op: 27-04-2020, 12:10:27 »
Haha, Bart is dus gewoon Bart. Een schot in de roos voor de makers deze eigenzinnige kandidaat en ze hebben zich ongetwijfeld in hun handen gewreven dat hij er tot het einde is ingebleven. Ik heb mij (met alle plezier) laten meeslepen in deze tunnel maar nu hij het niet is, ben ik ook blij dat Jolien heeft gewonnen en niet hij ::jaja::

Bedankt voor het meespeuren hier en bedankt voor de (zij het vruchteloze) pogingen om mij hier te waarschuwen voor deze superkandidaat ::rofl:: ::bravo::

Graag gedaan, ik heb echt heel erg vaak proberen aantonen dat Bart het niet kon zijn ja   ::rofl::


Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Bart
« Reactie #459 Gepost op: 27-04-2020, 12:23:18 »
Echt een smaakmaker.  ::bravo:: Ik heb van alles van hem gevonden gedurende de afleveringen maar hij zorgde er toch voor dat het spel op scherp gezet werd af en toe, ik denk dat het dit jaar zonder hem niet half zo interessant geweest zou zijn.