Auteur Topic: "Welke kandidaat blijft je bij en waarom?"  (gelezen 16983 keer)

Offline Mascha*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "Welke kandidaat blijft je bij en waarom?"
« Reactie #60 Gepost op: 8-03-2009, 22:13:33 »
Zijn de oudste series trouwens ook nog ergens online terug te bekijken?
Want ik kijk nu sinds die keer in Portugal, maar de eerste twee series keek ik nog niet (kun je me ook niet verwijten. ik was 11 jaar toen ze in Portugal waren, haha. Ik vind mezelf heus wel een diehard xD).

Maar vanaf Portugal dan maar:
Serie 3: George! Wat een leuke mol was die kerel zeg!
Serie 4: Uhh.. Niemand die ik me echt bij is gebeleven, behalve Elise zelf.
Serie 5: De drie finalisten, was een leuke finalistengroep was dat zeg. Doet me een beetje denken aan het groepje van dit jaar. Beetje heel erg zelfs.
Serie 6: Frederique, ontzettend leuk iemand. Ik schrok me echt kapot toen ik het nieuws over haar hoorde..En Peggy, ik vond haar schattig xD
Serie 7: Menno, altijd al een leuke vent gevonden. En Nadja, zij is ook schattig, haha.
Serie 8: Dennis! Wat een schatje xD En dat die dan mol durft te zijn, hahaha. En Patrick, vond hem wel leuk in de groep staan.. En Georgina vond ik een veel leuker iemand dan ik van te voren verwacht had. En.. eigenlijk was die hele groep van vorig jaar gewoon heel erg leuk!
Serie 9: Viviënne vooral, vind het gewoon leuk dat zij erin zit. Aangezien ik vroeger ook altijd Zoop volgde, en haar ook na zoop nog ben blijven volgen. En toen las ik opeens dat ze hieraan mee deed! En verder vond ik ook de groep van dit jaar weer echt ge-wel-dig. Wat een leuke mensen met z'n allen zeg! :)
If the virtues of tomorrow cause the greed of today, we won't have a future and no more liberty..

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: "Welke kandidaat blijft je bij en waarom?"
« Reactie #61 Gepost op: 8-03-2009, 22:17:39 »
Serie 1: niet gezien ::respect::
Serie 2: Yvonne, wat een girl power
Serie 3: George ::respect:: Nog steeds de meest legendarische mol tot nu toe
Serie 4: niemand in het bijzonder
Serie 5: Jim de Groot en Marc-Marie omdat ze zo grappig waren, en Lottie omdat het zo'n topmeid was ::jaja::
Serie 6: Frederique natuurlijk, toen zij de berg opfietste kon het niet meer stuk
Serie 7: Dick ;D en natuurlijk koningin fakemol Nadja ::) ;D
Serie 8: Edo, wat een chille kerel
Serie 9: Sebastiaan Labrie ;D

Offline Frank75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "Welke kandidaat blijft je bij en waarom?"
« Reactie #62 Gepost op: 11-03-2009, 13:28:29 »
Dat kan er in mijn ogen maar 1 zijn: Frédérique Huydts natuurlijk.
Hoe ze met zoveel wilskracht die hoge berg opfietste,met de ijzersterke wil om "het te halen", hoe ze met die kabelbaan naar de andere kant ging..."dit is kicken"..."Wauw, wat is dit gaaf"...nog steeds hoor ik haar dit zeggen.Of die scène dat ze met Toine in die supermarkt was, waar hij 3 kleine flessen kocht en vond dat hij niet slim bezig was, omdat ze zelf 1 grote kocht..Of "die bloemenjongen", k denk er nog steeds aan.

Elke 3e dag van de maand steek ik een kaars voor haar aan in de kapel naast het terrein van het oude AZ stadion..schrijf haar naam er ook op, houdt haar foto erbij die ik dan naar de hemel richt..
Misschien klinkt het raar, maar zo eer ik haar.
Frederique's carriere duurde maar even, maar houden van haar doe je de rest van je leven'

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: "Welke kandidaat blijft je bij en waarom?"
« Reactie #63 Gepost op: 11-03-2009, 13:44:06 »
Was jij niet degene die destijds die foto gekocht heeft voor 805 euro?

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: "Welke kandidaat blijft je bij en waarom?"
« Reactie #64 Gepost op: 11-03-2009, 13:49:32 »
805 euro ::oink::     
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: "Welke kandidaat blijft je bij en waarom?"
« Reactie #65 Gepost op: 11-03-2009, 13:54:18 »
805 euro ::oink::     

Het is bijna een hint naar aflevering 9  :P

Maar bedankt voor je verhaal Frank. Frederique op de fiets op de berg blijft inderdaad tranentrekkend mooi.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: "Welke kandidaat blijft je bij en waarom?"
« Reactie #66 Gepost op: 11-03-2009, 13:54:33 »
Ja, in de online veiling. Het bedrag is daadwerkelijk op tafel gelegd en ten goede gekomen van het goede doel in 2006.

Een soortgelijke foto van Liz heb ik voor ''iets'' minder....... (Opdracht aan die lijnen in het bos.)


Naast Frédérique bleef me in dat jaar Peggy Vrijens bij, omdat die het spelletje toch best wel leuk speelde, en op de meest zure manier (dus in de allerlaatste aflevering voor de finale) naar huis moest. De manier waarop Roderick afscheid van haar nam, zegt genoeg over de indruk die Peggy bij haar medekandidaten heeft achtergelaten.



Offline Frank75

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: "Welke kandidaat blijft je bij en waarom?"
« Reactie #67 Gepost op: 11-03-2009, 13:55:33 »
Was jij niet degene die destijds die foto gekocht heeft voor 805 euro?

@bodejos: als je mij bedoeld, moet ik zeggen :nee, ik heb die foto niet gekocht destijds.Heb wel veel foto's van haar.
Frederique's carriere duurde maar even, maar houden van haar doe je de rest van je leven'

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: "Welke kandidaat blijft je bij en waarom?"
« Reactie #68 Gepost op: 11-03-2009, 14:00:13 »
Je naam zei me in dat verband wel iets, namelijk.