Auteur Topic: Wie is de volgende afvaller en waarom?  (gelezen 148992 keer)

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #540 Gepost op: 3-03-2011, 20:06:42 »
Ik denk dat ze bedoelt dat je niet bepaald de eerste bent die dit noemt. Er is zelfs een apart topic aan geweid: http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=40955.120



Ow ja, nu zie ik het ::schaam:: Nja, komt waarschijnlijk doordat er zoveel te lezen valt dat ik het ff over 't hoofd heb gezien... ::schaam::
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #541 Gepost op: 4-03-2011, 03:01:22 »
Karin, dat moet toch wel.
Anders kan die hele testvragentheorie de prullenbak in.

Wel jammer.
Nouja, dat is in ieder geval beter dan dat Soundos zou moeten gaan.

Want de combinatie Karin, Patrick en Art is echt kansloos als het om geld verdienen gaat.   ;)
« Laatst bewerkt op: 4-03-2011, 03:03:03 door Regis Filia »
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline rachelletwit

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #542 Gepost op: 4-03-2011, 17:49:55 »
Karin beantwoorde test vraag 10. Daarom zegt iedereen dat ze eruit gaat.

Maar...

In afl. 10 gaat er een iemand naar huis en de winnaar wordt bekend gemaakt (10+10=20)
Soundos en Patrick hebben vraag 20 beantwoord, dus misschien valt Soundos af en dan heeft Patrick gewonnen...

(Deze theorie heb ik bedacht omdat ze op de groepsfoto's om de middelste drie afvallen en als Karin afvalt dan klopt dat niet meer!)
Jaaaaa, Miryanna, Patrick of Karin is de mol!

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #543 Gepost op: 4-03-2011, 18:19:39 »
Huh ik kan het niet volgen. :') Waarom zou Soundos afvallen en Patrick winnen terwijl ze allebei vraag 20 hadden? En waarom doe je ineens 10+10?
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #544 Gepost op: 4-03-2011, 19:16:56 »
(Deze theorie heb ik bedacht omdat ze op de groepsfoto's om de middelste drie afvallen en als Karin afvalt dan klopt dat niet meer!)

Die groepfoto op de .nl-site is van de eerste aflevering. Ze kunnen onmogelijk weten wie er in de finale komen op dat moment..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #545 Gepost op: 7-03-2011, 10:05:34 »
Natuurlijk gaat Karin meteen (PJ kijkt ook duidelijk naar haar boven dat rode scherm).

Maar ik denk niet zoals wel gespeculeerd wordt dat er vervolgens aan het einde NOG iemand bekend wordt gemaakt. Ik denk dat de regie bewust met zoveel mogelijk in een kluitje de finale door wil. Dit omdat ze klem zitten omdat iedereen al op Patrick zit.

Maak je ook bekend dat Soundos de winnares is? Dan is al wel duidelijk dat Art de verliezer is. Art andersom ook en bovendien had hij testvraag 11. De mol al bekend maken en de winnaar niet is nogal een anti-climax.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #546 Gepost op: 10-03-2011, 20:22:28 »
De afvaller van vanavond. Ik denk dat het Karin wordt. Ook al om het feit dat ze zelf aangeeft te twijfelen tussen twee personen, misschien heeft ze de test toch niet zo in opperste concentratie ingevuld. Met haar hoofd bij Art terwijl ze Patrick moest invullen. Ik heb Karin graag, maar het ziet eruit dat we ongeschokt ::) afscheid zullen moeten nemen.


De finale dan ... (geen idee waar ik dit moet posten)

In het geval van een finale tussen Art, Patrick en Soundos zou het toch altijd mooier zijn als eerst de minst verdachte wordt bekendgemaakt, in dit geval Soundos. Ik ga er nog altijd van uit dat Soundos die best wel eens zou kunnen winnen. En dan blijf je over met Art en Patrick, over wie allebei wel genoeg argumenten aan te halen zijn om ze als Mol aan te duiden. Het zou toch mooi zijn als je dan weer zo'n duel krijgt à la Jon-Anniek, Kim-Sanne, enz...

't Zou fantastisch zijn als het weer zo uitdraait. En dan kunnen we nog een weekje eeuwig twijfelen tussen beide ijzersterke molkandidaten.

Al zou het misschien wel niet zo slim zijn om de winnaar bekend te maken ...
1. als het Soundos is, dit terwijl we allemaal goed weten wie nu eigenlijk al die weken haar hoofdverdachte was. Elke week hamert ze erop dat Patrick altijd al haar hoofdmol was.
2. In het geval dat Art de winnaar is zou het ook belachelijk worden. Dan blijft over Patrick en Soundos. Ja en eerlijk gezegd maakt soundos dan geen enkele kans meer tegenover Patrick, toch niet op dit forum. Het zou wel fenomenaal zijn als zij het zou zijn daar niet van, werkelijk een oscarwaardige performance!

Nu is het idee deze week in mijn hoofd geslopen dat Soundos misschien ook wel eens kan verliezen, en dan hou je alweer over, Art en Patrick die mekaar beschuldigen de mol te zijn. Perfect voor het programma. Plus er zullen mensen overstappen naar Art aangezien dan Soundos zou verloren hebben door op Patrick te stemmen. (Dit is misschien nog het beste scenario)

Verliezer eerst zou wel eens een leuke verandering zijn al ben ik nog altijd voor geen bekendmaking! Dat is gewoon spannender en dan hou je nog drie kampen over. Persoonlijk kies ik dus voor geen bekendmaking.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #547 Gepost op: 10-03-2011, 20:36:13 »
Ik ben er uit. Al een tijdje trouwens. Ik dacht heel lang dat Karin de verliezer zou zijn ipv Art omdat zij meer op Patrick zat.

Nu heeft Art echter Karin aan het twijfelen gebracht in de kerk, terwijl hij zelf Patrick meer is gaan verdenken. Daarom stemt Art meer op Patrick dan Karin, en valt Karin af.

Doei Karin, helaas! ::zwaai:: :(
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #548 Gepost op: 11-03-2011, 17:14:31 »
Erik TKS heeft nog een leuke hint die tot nu toe klopt wat betreft de introductiefilmpjes. Die wijst Anna aan als komende afvaller.

De volgorde is namelijk: 1. Art, 2. Miryanna, 3. Jan, 4. Anna, 5. Patrick, 6. Hanna, 7. Horace, 8. Soundos, 9. Pepijn en 10. Karin. De kandidaten vallen hier af in paren waarbij na elk paar vijf verder wordt gesprongen:

6. Hanna, 7. Horace

(1)2. Miryanna, 3. Jan

volgende overslaan want geen exit dus strike (1)8. Soundos, wel 9. Pepijn

Kom je dus als volgende afvallers (2)4. Anna, 5. Patrick

Deze theorie is dus als volgt afgelopen: Patrick weer overslaan want niemand eruit in afl. 9. Dan +5 kom je op x0 dus inderdaad Karin... waarna Art is komende week.

De 2 strikes zijn ook degenen die testvraag 20 hadden: Soundos en Patrick. Ook een mooie hint dus!

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #549 Gepost op: 11-03-2011, 17:19:14 »
art valt af ( als mol dan ::))
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #550 Gepost op: 11-03-2011, 18:37:36 »
Die leadertheorie was veel te ingewikkeld (met Soundos die de ene keer van rechts kwam en de andere keer van links).
Het was gewoon veel simpeler: de eerste vier afvallers stonden aan de rechterkant van de groepsfoto op de officiële site van de AVRO, en de laatste vier afvallers stonden aan de linkerkant van de groepsfoto.
Met in het midden: mol en winnnaar.




Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #551 Gepost op: 11-03-2011, 18:40:18 »
dat hier nog gepost wordt ::oink::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #552 Gepost op: 11-03-2011, 18:49:02 »
simpeler: de eerste vier afvallers stonden aan de rechterkant van de groepsfoto op de officiële site van de AVRO, en de laatste vier afvallers stonden aan de linkerkant van de groepsfoto

.... ja, en dan?? Dan weet je nog heel weinig.

Nee... Joey had het netjes voor elkaar met dat rechts, de andere keer links inlopen; Soundos wees de komende afvaller keurig aan.

Precies zoals zij in de andere theorieen de mol aanwees!

Hoeveel mooier wil je het hebben?

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #553 Gepost op: 11-03-2011, 18:52:06 »
mmm maar waarom zouden ze soundos een hint naar de afvallers en de mol laten geven?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #554 Gepost op: 11-03-2011, 20:06:06 »

::rofl:: Ik vind het er op die foto net uitzien als of Art een handpop van Patrick is. Dat Patrick met zijn arm het hoofd en de mond van Art kan bewegen en zo...

... en dat was natuurlijk ook een beetje zo, als sommige van onze aannames waar zijn. :P

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #555 Gepost op: 11-03-2011, 20:16:03 »
::rofl:: Ik vind het er op die foto net uitzien als of Art een handpop van Patrick is. Dat Patrick met zijn arm het hoofd en de mond van Art kan bewegen en zo...

... en dat was natuurlijk ook een beetje zo, als sommige van onze aannames waar zijn. :P
::rofl:: whahhaha, idd
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #556 Gepost op: 11-03-2011, 20:30:14 »
Haha! Nu zie ik het ook. ::rofl::

(En op deze foto is Patrick dan weer net een buikspreekpop:

;))

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de volgende afvaller en waarom?
« Reactie #557 Gepost op: 12-03-2011, 11:02:37 »
mmm maar waarom zouden ze soundos een hint naar de afvallers en de mol laten geven?

Tja je kunt op elke oplossing van een vraagstuk wel weer een nieuwe waarom-vraag stellen. Feit is dat ze dit bij diverse hints die van A tot Z kloppen doet.

Waarom Miryanna nu juist wordt overgeslagen en de skip-vragen krijgt is weer net zoiets. Geen toeval kan zijn dat de skips in de parentheorie nu weer juist van Patrick en Soundos zijn.

De regie zal vast wel een kromme eind-redenering hebben op de laatste waarom zoals elk jaar er wel wat is om niet helemaal tevreden over te zijn maar de hints worden ook steeds lastiger te bedenken, te moeilijk kan niet, te makkelijk niet, en vooral ook niet iets wat al geweest is, dus dan vind ik deze theorieen nog heel keurig bedacht.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)