Auteur Topic: Wie is de Mol? 2015 Locaties  (gelezen 38137 keer)

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2015 Locaties
« Reactie #40 Gepost op: 15-02-2015, 21:07:19 »
Gedaan! Tnx!

Offline silva

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2015 Locaties
« Reactie #41 Gepost op: 15-02-2015, 21:45:15 »
Oh ja, nu is het ook veel logischer want een paar andere opdrachten zijn aan datzelfde 'meertje' (een stuk lagune, bij hoog water staat ie in verbinding met de zee). Wat ook de redding van het hotel bij de tsunami was, maar dat is weer een ander verhaal.

Van iemand op het Lanka prikbord die kontakten heeft met de organisator van het WIDM gebeuren kreeg ik vanmiddag nog door dat hotel aflevering 3 ook niet klopte. Het zou in ieder geval onlogisch zijn want Jetwing Lighthouse (wat ie nu aangeeft) zit hemelsbreed 10 km van het hotel van aflevering 4 en 5.

Als ik tijd heb (aflevering niet gezien, Sandya wel; heb donderdagavond andere verplichting) ga ik die aflevering nog eens checken en dan vinden we wel het échte hotel, er zijn nog een paar hotels dichter bij Bentota van dezelfde architect als Lighthouse dus verwarring is zeker mogelijk. Wordt vervolgd!  ::hypocriet::

Groetjes,

Sandya & Erik

Offline silva

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2015 Locaties
« Reactie #42 Gepost op: 20-02-2015, 21:20:00 »
Goed werk weer! Verdenking tegen Lighthouse hotel bij Afd. 3 is weg; hij kwam nota bene van iemand die het SL reisburo dat alles regelde kent, maar een andere prikborder was zeer recent in dat hotel en men was nog vol van die filmploeg!

Okay, aflevering 8.
* Vergeten: Hotel kandidaten, dat is 5 minuten bijna in beeld in het begin. Queens hotel, Kandy.
* Geld plukken: tja, uitzicht op stuwmeer, lastig bepalen. Zelf dachten we aan Labookellie plantage maar jullie gok kan ook prima zijn!

Dank,

Sandya + Erik ::bravo::

Offline RoyL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spelletje? It's a way of life!
Re: Wie is de Mol? 2015 Locaties
« Reactie #43 Gepost op: 20-02-2015, 21:25:14 »
Goed werk weer! Verdenking tegen Lighthouse hotel bij Afd. 3 is weg; hij kwam nota bene van iemand die het SL reisburo dat alles regelde kent, maar een andere prikborder was zeer recent in dat hotel en men was nog vol van die filmploeg!

Okay, aflevering 8.
* Vergeten: Hotel kandidaten, dat is 5 minuten bijna in beeld in het begin. Queens hotel, Kandy.
* Geld plukken: tja, uitzicht op stuwmeer, lastig bepalen. Zelf dachten we aan Labookellie plantage maar jullie gok kan ook prima zijn!

Dank,

Sandya + Erik ::bravo::

Thanks voor het hotel! Kon hem al niet vinden. Ga hem er nu bij zetten!  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 20-02-2015, 22:11:21 door -RoyL- »

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2015 Locaties
« Reactie #44 Gepost op: 24-02-2015, 01:08:28 »
De slotscène is in Polonnaruwa, in de Council Chamber van de vroegere koning Nissanka Malla. De grote leeuw die je ziet in de preview was vroeger de troon van de koning. Ben benieuwd wie daar Susan Visser als Mol zal onttronen.


Foto: Aitor Garcia Viñas.

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: Wie is de Mol? 2015 Locaties
« Reactie #45 Gepost op: 25-02-2015, 14:01:26 »
Die kaart is echt super!! Heel mooi in kaart gebracht allemaal  ::ok::

Heeft iemand van jullie toevallig ook een lijstje met de namen van de plaatsen die in beeld zijn gekomen tijdens de uitzendingen? Ik wil kijken of er in de namen wellicht nog een hint zit, aangezien er veel hoofdletters in zitten en de afleveringstitels niet echt iets opleveren..

Iemand ideeën?  ::vergroot::

Offline milcof

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2015 Locaties
« Reactie #46 Gepost op: 27-02-2015, 00:35:54 »
Het seizoen bijna ten einde, de laatste reguliere aflevering is geweest. En dat betekent dat alle locaties van Wie is de Mol 2015 ook voorbijgekomen zijn.

Het kostte soms wat moeite, maar, als ik in ieder geval voor mezelf spreek, viel het me nog mee en was het makkelijker dan ik van te voren had gedacht, voor een land zonder Street View.

Aflevering 9 staat er nu ook al helemaal in (hotel, opdracht 1, test, executie, opdracht 2, individuele testen en ontknoping), dus dat was ook vrij goed te doen

Op enkele locaties na, die gewoon niet te vinden zijn of waar we nog geen tijd voor hebben gehad, kan er dus vol trots gepresenteerd worden:

Dé kaart met alle locaties van Wie is de Mol 2015!
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=zHEOxtwnTcUg.kONW0_46DfRY

Ik vond het iig weer erg leuk om te doen :D Hopelijk jullie ook en zijn jullie er blij mee  ;)


Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2015 Locaties
« Reactie #47 Gepost op: 27-02-2015, 00:53:43 »
Ik vind het super dat je dat bijgehouden hebt. Altijd wel interessant om te zien waar ze allemaal zaten

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? 2015 Locaties
« Reactie #48 Gepost op: 27-02-2015, 08:29:05 »
Fantastisch werk! ::super:: ::confettie::

Offline witte raaf

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2015 Locaties
« Reactie #49 Gepost op: 1-03-2015, 17:29:22 »
onwijs bedankt, ik vind het heerlijk om de reis zo op een kaart te zien.

volgend jaar weer een land met street view, dan kunnen we echt  alles vinden.