Ik denk niet dat ik het in dit topic al gelezen had, maar Stijn en Gilles zijn vanaf de pizzakoeriers met 2 zijn de foute pizza aan het volgen.
Ik heb geprobeerd te kijken naar uiterlijke kenmerken om te bepalen wie de juiste koerier was. De nummerplaat (589 KIX voor de puzzelaars) die wordt onzichtbaar gemaakt wanneer de pizzakoerier accelereert en achter de bocht verdwijnt. Dus daar kon ik niets uithalen. Maar de uitlaat van de ene brommer is meer chroomkleurig en de andere is al meer zwart. De chroomkleurige is de juiste koerier en die rijdt links.
Stijn zegt: 'Het is de linkse koerier'
Gilles zegt: 'De rechtse toch?'
Stijn zegt: 'Het achterlicht van die rechtse koerier is inderdaad feller dus het zal de rechtse zijn'
Helaas is de juiste koerier die met het kapotte achterlicht (het brandt toch niet wanneer hij vertrekt bij de pizzeria) en dus zijn ze van in het begin al de foute pizza aan het volgen. Als Gilles de Mol is, wist hij dit en heeft hij het goed gespeeld. In het andere geval, het was best moeilijk om de juiste koerier eruit te halen als je niet op voorhand weet dat er een 2e en een 3e bij komen.