Met veel plezier speur ik elk jaar niet alleen naar de mol, maar ook deze site af. Nu toch maar een account aangemaakt omdat ik iets geks zag uit de laatste aflevering (uit wanhoop ben ik alles tot in de eindeloosheid opnieuw aan het kijken - IK WEET HET NIET!!). Bij de laatste test staat de volgende vraag:
19. Waar bevond zich het team waarin de mol zat tijdens de opdracht 'Tunnelvisie'?
Boven de grond
Onder de grond
Elders op dit forum stond ook al dat dit een gekke vraag was, want de mensen die onder de grond zaten zijn er al uit, maar ik kan die post niet meer vinden. Nu zit ik net te kijken en ik vind de vraag raar geformuleerd. Er staat niet:
Waar bevond de mol zich tijdens de opdracht tunnelvisie?
Dus dacht ik, misschien is dit geen fout en zelfs geen vraag naar waar de mol was. De vraag is of het TEAM van de mol boven of onder de grond was. Dus dacht ik: is één van de kandidaten (Ruben, Jan of Olcay) dan op de een of andere manier deel van het team zonder zelf onder de grond te zitten? Jan doordat hij telefoneert met ze of zo?. Of tijdens een andere opdracht dat Emilio, Stine, Loes + één van de 3 finalisten in een team zitten?
De reden waarom ik het me afvraag is omdat ik ineens zag dat die vraag zo gek geformuleerd is. Waarom zou je dat zo doen?
Aarrgh ik kan er gewoon niet tegen het dit jaar niet te weten!
Kan iemand hier nog iets uithalen? Of hebben jullie dat al gedaan, ik zie door alle topics soms door de bomen het bos niet meer.
(Oh, en ik zal even kijken of ik mij nog officieel moet voorstellen:))