ik heb nog nooit zo'n mooi 'bezoek' gezien
Ik ben het 100% met je eens. Ik ga nog wel een paar stukjes Michaël in slow motion terugkijken
Maar jij bedoelt denk ik iets anders.
Maar los daarvan vind ik het wel interessant hoe het hele fenomeen familiebezoek wel altijd op een bepaalde manier echt onderdeel van het spel wordt gemaakt. Ik vind het eigenlijk maar wat zoetsappig gedoe, maar het levert wel unieke opdrachten op. Dat hij mee moest doen met de test en executie, vond ik echt
briljant. Maar ik denk dat het voordeel een stuk minder evident is; ik denk dat het echt lastig is om zo'n test te maken als je er niet de hele dag bij bent geweest. Al zou Michaël op de goede mol gezeten hebben, dan nog acht ik het mogelijk dat hij als "leek" die test het slechtst maakt.
Voor mijn verdenkingen is het wel een dingetje, want Elisabet staat eigenlijk wel hoog op mijn lijstje. Vooral door uitsluiting hoor. Bas is het niet. Joeri is het niet. Kaat lijkt het me niet, denk ik. Axel vind ik ook niet overtuigend. Maar dit hele spelletje met de mol spelen, lijkt me ook niet interessant. Maar dat moet ook weer geen reden zijn om iemand uit te sluiten als mol.
Misschien dan toch Kaat de mol?
Dat lijkt me na Elisabet dan toch de beste optie.