Ik wil het topic toch levend proberen te houden
Ik geloof nog steeds wel in Nathan als mol.
In 'Beltegoed' brengt hij geld binnen, 50 euro, maar voor de rest hebben we hem weinig zien doen. Zou me niks verbazen als hij soms meer dan één foto heeft gemaakt.
In 'Parkeertarief' probeerde Nathan nog om Mil te laten twijfelen over of ze wel in het goede vak stonden.
In 'Kleurwerk' draagt hij weinig bij, maar laat hij wel de minst technische persoon op de belangrijkste positie staan. Zelf gaat hij er snel van door.
In 'Afhaalchinees' stribbelt hij eerst tegen, hij wil eerst niet bellen. Doet t later toch wel, maar vind het toch wel opvallend als ik het nu opnieuw bekijk. Verder vooral lachen en ha ha ha, zoals we Nathan kennen.
In 'Wereldbeeld' zien we hem amper.
Idem dito voor 'Lijnverdiensten'.
Bij 'Beeldig' pakt hij op t laatste moment mingeld, slim, afwachtend en niemand die het echt opvalt vanwege de tijdsdruk.
In 'Theepot' maakt Nathan dus achteraf de foute keuze, want anders hadden ze meer verdiend. Momentje a la Margriet hoe hij naar voren stapt.
In 'Porseleinen Kamer' kiest hij slim voor een laag bedrag (een mol wil zo weinig mogelijk in de pot) en laat niets vallen waardoor hij onder de radar blijft.
In 'Verkeer(d)' is het handig dat hij de posities kan verdelen. Verder doet hij goed mee, dus hier niks op aan te merken.
In 'Vrijstellingsroute' kiest hij veilig voor de groepsvrijstelling.
In 'Beeld en Geluid' gaat hij af op een moment dat er al stress is. Goede timing en ook handig om toch al het een en ander te hebben gespeeld in de opdracht.
In 'Lettergreep' vindt hij niks en loopt hij langs het vraagteken (hoewel dat niks waard was). Het zou me niks verbazen heeft hij de W verduisterd / verstopt.
In 'Lezen & Schrijven' kiest hij voor geld. Deze snap ik nog steeds niet, maar is één van de weinige onmolse dingen tot nu toe...
In 'Voice mol' is hij bijna de hele tijd als eerste bij de telefoon, waardoor hij die makkelijk één meter kan verschuiven.
In 'Vak Werk' is zijn positie als penningmeester handig (hij is het minste waard), waardoor bij bijna elke wissel met hem het bedrag minder waard wordt.
In 'Alles Kenners' lijkt hij de juiste enveloppen te pakken. Wie weet heeft hij ze omgewisseld met verkeerde, want niet alles klopt.
In 'Kleur Rijk' lacht hij vooral, doet niet echt mee en maakt lol. Weer typisch Nathan.
In 'Mol Laser' doet hij erg zijn best, maar als hij de mol is doet hij dat natuurlijk ook. Dus niks aan af te leiden, maar ik durf wel te wedden dat hij hier fanatiek was met het doel van de kandidaten te winnen.
In 'Scherp Stellen' houdt hij zich al gelijk niet aan de opdracht bij de eerste foto en hij had nog een foute foto. Daarnaast lekker chaotisch weer.
In 'Kettingreacties' is hij erg onmols, en deze actie doet me echt twijfelen... maargoed. Ik zie het maar als zorgen voor een dekmantel.
In 'Doorzichtig' stond hij in het midden waardoor hij meerdere kanten op kon. Verder snapte ik zelf niets van de opdracht