Auteur Topic: De oortjes  (gelezen 7074 keer)

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: De oortjes
« Reactie #20 Gepost op: 24-01-2005, 13:30:03 »
Misschien was het wel een tourbus en werd er 'rondleidings'informatie via de dopjes gesproken. Dit heb je ook in musea etc. Dus misschien zijn de luisteraars wel geinteresseerd in de omgeving (wellicht voor de vragen van de test ???)... ;)
Leek me niet echt een touritische bus hoor, zoals je die wel eens in steden aantreft.
Neen gewoon mp3-playertjes...
Ik heb er met enkele fanatieke Mol-zoekers over gesproken en ook zij zijn van mening dat je tijdens de busrit als Mol, met de voltallige groep in jouw buurt, niet naar muziek gaat luisteren, zeker niet in het begin van de serie wanneer je elkaar beter dient leren te kennen.
Opdrachten doorgeven via een mp3-player aan de Mol lijkt me een te groot risico.
Het zou eventueel nog kunnen dat de Mol het geluid helemaal had dichtgedraaid... maar ook dat is niet zo waarschijnlijk.
Ik blijf Yvon Jaspers en Marc-Marie veel minder verdacht te vinden sinds hun oortjes...
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De oortjes
« Reactie #21 Gepost op: 24-01-2005, 14:13:07 »
Aflevering 11: Wat u niet wist.

Hallo Lottie welkom in Australie.
Straks krijg je van Angela tehoren dat er niemand uitgaat en doe als of je verbaast bent.
Veel succes. Het spel is nu echt begonnen.

 ::rofl::

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: De oortjes
« Reactie #22 Gepost op: 30-01-2005, 05:27:13 »
Misschien was het wel een tourbus en werd er 'rondleidings'informatie via de dopjes gesproken. Dit heb je ook in musea etc. Dus misschien zijn de luisteraars wel geinteresseerd in de omgeving (wellicht voor de vragen van de test ???)... ;)

Kan me nog een Vlaamse Mol-serie herinneren, waarin de kandidaten met een busje rondgereden werden van de ene opdracht naar de andere opdracht. In dat busje lagen bandjes met, zover mun geheugen me niet in de steek laat, met kinderliedjes.
Later in die serie kwam dit plotseling terug. De kandidaten moesten iets doen met die kinderliedjes... (nazingen ofzo? weet niet exact meer, word ook al oud he..)

Zou me dus niks verbazen dat we nu een moderne variant krijgen met die MP3tjes..
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!