Hanne is mijn mol, maar ik ben er niet zo zeker van dat Cathy al op haar zit. In aflevering 6 leek ze Gilles te verdenken en ik heb nergens de indruk gekregen dat ze geswitcht is. Ik zou ook niet goed weten wat er in aflevering 7 gebeurd zou zijn (wat Cathy zelf gezien heeft) waardoor ze i.p.v. Gilles op Hanne is gaan zitten.
Ik ben er wel behoorlijk zeker van dat Gilles Hanne inmiddels in de smiezen heeft. Zijn eigen uitspraken sluiten daar ook precies op aan. Hij zegt dat hij na het vertrek van Bruno 2 personen heeft kunnen afstrepen, Bruno zelf en de persoon waar Bruno op zat. Hij zegt ook dat hij zich nu realiseert dat hij meermaals door het oog van de naald is gekropen. Het enige logische m.i. is dat hij bedoelt dat hij meerdere malen op Cathy heeft gestemd, maar dat hij door de eliminatie van Bruno weet dat dat onjuist is. Andersom (een switch van Hanne naar Cathy) is compleet onlogisch, aangezien hij in aflevering 6 tijdens 'Spreken met de mol' zelf nog zegt dat hij Hanne pas sinds kort verdenkt. Dat klinkt niet alsof hij al een paar keer op haar gestemd heeft als Mol.
Dit alles sluit ook mooi aan bij de Labyrinth-hint als je er vanuit gaat dat die betekent dat Gilles nu op de juiste Mol zit. Jammer dat we Cathy's scherm niet hebben gezien.