Die QR-code kan net zo goed naar Annelies leiden hoor.
De website die is gevonden ...
http://woestijnvis.it/demols5-2017/Niemand merkt die .it op?!
Ik weet dat deze domeinnaam leidt naar de IT-afdeling van Woestijnvis maar toch, .it kan toch ook staan voor een Italiaans adres? Wie nam er ook alweer als een dief in de nacht afscheid van haar soulmate met "Ciao". Misschien zat er uiteindelijk toch iets meer achter dat ze haar man in het Italiaans groet.
Wat er ook van is, Annelies heeft ook in afl. 7 een link met Italië. Zij kreeg Clint Eastwood opgekleefd bij het rugbyspel. De film waar het over ging was de Italiaanse western 'The Good, The Bad And The Ugly', het laatste deel in de dollarstrilogie ... Speelt Annelies hier misschien toch niet gewoon de rol van The Bad?
De film wordt blijkbaar soms ook afgekort als GBU, wat tegelijk zo te zien ook nog een afkorting is voor God Bless You.
Heb zelfs een verklaring voor de code: Als ik me niet vergis is er ooit al gesproken over een mol-logo dat niet klopte, op het vliegtuig in de hangar in afl. 1 ... dat zou hebben geleken op een gespiegeld logo, in het bijzonder op een a. Annelies had het deze aflevering over die spiegel bij de verschillen.. Spiegel de cijfers van de code 60008 ... 6 wordt a en 0008 blijft hetzelfde. Dit doet me denken aan de kamers met de jaargetallen bij de laatste opdracht. De enigen met een geboortejaar dat eindigt met een 8 zijn Annelies (1958) en Davey (1988). Maar een gespiegelde 6 geeft een a, geen d. Er was ook nog eens een gespiegelde ML te zien in de gang waar Annelies in beeld kwam heb ik gelezen op het andere forum. Toeval of ...?