Ik denk dat je teveel op de groepen inzet als betere/minder goede molpositie bij de tweede opdracht. We weten dat elke kandidaat in staat zou kunnen zijn om de mol te spelen en voor een aantal kandidaten is het erg lastig om in een andere groep terecht te komen (Ingrid/Bruno voor zwak, Joeri/Liesbeth voor sterk), je bent toch afhankelijk van hoe de groep je ziet. Daarnaast zijn beide groepen wel molbaar.
Als laatste is het helemaal lastig omdat het de mol niet is gelukt om de opdracht geheel te laten mislukken. Er kan dus wel een intentie zijn om te saboteren die uiteindelijk geen effect heeft gehad en die worden hierin niet meegenomen.
Ja vooraf vind ik dat ook, maar als ik dan kijk hoe de opdracht gespeeld wordt zie ik weinig molacties bij de zwakke groep. Vertragen is niet echt gelukt en voor de rest weinig kandidaten die iets proberen of het moet tijdens bamboo dancing zijn (en daar vond ik Elisabet een sleutelrol in spelen).
Dusja zelfs een mislukte molactie is me niet opgevallen. Persoonlijk vind ik de kans dus veel groter dat de mol in het sterke team zit. We zien ook de verdeling en enkel Ingrid leek me echt hopeloos om ooit bij de sterke te komen, de rest kon toch wel beargumenteren waarom ze bij de sterke willen?
Aangezien het potentieel mollen bij de sterke groep hoger lag.