Auteur Topic: eerste promotiefilmpje  (gelezen 24949 keer)

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #100 Gepost op: 12-01-2005, 21:59:27 »
Dit vind ik erg dubieus. Jim is blij dat hij vuur heeft gemaakt. Angela kijkt daarna helemaal niet blij. De enige reden waarom Angela niet blij zou reageren is omdat Jim de mol is en hij heeft met dat vuur een opdracht laten lukken.

Als de voice-over 'Tien' zegt zie je Sanders lippen in dit shot ook bewegen. Wat hij playbackt kan ik niet ontcijferen. Maar het is vast een hint. ;D.

En dit is het leukste wat je kan bedenken?

Offline Citizen Erased

  • Forumlid
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #101 Gepost op: 12-01-2005, 22:19:58 »
En dit is het leukste wat je kan bedenken?
Ja, sorry.

En natuurlijk wist Angela toen niet wie de Mol was, maar dit filmpje is gemonteerd. Dus daarom zou het eventueel iets kunnen zijn.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #102 Gepost op: 12-01-2005, 23:30:56 »


Sander de Heer pakt in deze opdracht heel snel iets, terwijl Yvon Jaspers gaat zitten juigen. (is bij vertraagd afspelen goed te zien). Omdat de meeste opdrachten om tijd draaien lijkt me dit zeker niet het gedrag van de mol. ;D (tenzij natuurlijk zou blijken dat hij heel snel iets doet om de opdracht te saboteren. ;))

Offline Z-Man

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol Is Wonderful
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #103 Gepost op: 12-01-2005, 23:41:44 »
2 dingen die mij opvallen:

2. Dat wat Victoria zegt op het einde daar wordt een echo bij gebruikt. Bovendien lijkt haar stem te zijn verandert. (klinkt meer als Isabelle Brinkman)

Volgens mij staat Isabelle naast Victoria en maakt de zin samen met haar af omdat ze weet wat Victoria gaat zeggen. We zullen het vrijdag zien.

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #104 Gepost op: 13-01-2005, 09:43:57 »
Zou het kunnen dat ze het hebben over wat een van de andere kandidaten gezegd heeft ? ( De mol weet natuurlijk welke tassen ze mee moet nemen ) en dat er daarom geëchood wordt ?
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Chelly

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hier zijn geen woorden voor...
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #105 Gepost op: 13-01-2005, 09:56:29 »
Om nog even terug te komen op het 'onder de grond' shot. het lijkt mij meer Gijs Staverman, aan de ogen te zien.. Jim de Groot heeft nl. een bril op in het dagelijks leven en die is hier niet te zien..

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #106 Gepost op: 13-01-2005, 09:59:43 »
Nieuwe theorie; er zit géén hint in de promo maar de hele promo is een mollenstreek; alle internet 'kandidaten' worden het bos in gestuurd omdat ze zoeken naar iets dat er niet is  ::rofl::. Bravo mol!

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #107 Gepost op: 13-01-2005, 10:15:58 »
Nieuwe theorie; er zit geen hint in de promo maar de hele promo is een mollenstreek; alle internet 'kandidaten' worden het bos in gestuurd omdat ze zoeken naar iets dat er niet is ::rofl::. Bravo mol!
Wie zoekt er dan ook naar hints?  ::rofl::

Zou het kunnen dat ze het hebben over wat een van de andere kandidaten gezegd heeft ? ( De mol weet natuurlijk welke tassen ze mee moet nemen ) en dat er daarom ge?ood wordt ?
"Tas se (d)ie"  ;)
« Laatst bewerkt op: 13-01-2005, 10:20:45 door Castor_en_Pollux »

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #108 Gepost op: 13-01-2005, 10:36:00 »
"Tas se (d)ie"  ;)

Tjs, dat krijg je als je het heel vertraagd en achterste vroen 10 x beluisterd hebt en nog steedsgeen hint hooort ( ahum... ;0) )
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #109 Gepost op: 13-01-2005, 20:57:52 »


Dit vind ik erg dubieus. Jim is blij dat hij vuur heeft gemaakt. Angela kijkt daarna helemaal niet blij. De enige reden waarom Angela niet blij zou reageren is omdat Jim de mol is en hij heeft met dat vuur een opdracht laten lukken.
Wie zegt dat dee beelden bij elkaar horen? De hele promo zijn aaneenschakelingen van kleine stukjes. Bovendien lijkt het shot van Angela eerder op het vliegveld te zijn dan op het strand...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #110 Gepost op: 13-01-2005, 21:00:45 »
Wat je zegt Firefoot klopt! Angela kijkt zo "Gezellig" Op het vliegeveld! dat hij vuur heeft gemaakt is veel later in de serie!

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #111 Gepost op: 13-01-2005, 21:14:22 »
Wat je zegt Firefoot klopt! Angela kijkt zo "Gezellig" Op het vliegeveld! dat hij vuur heeft gemaakt is veel later in de serie!
Veel later weet ik niet... ik zie zoveel stukjes op het strand dat ik vermoed dat daar minimaal één opdracht in de eerste aflevering zich plaatsvindt. De tweede opdracht in de eerste aflevering heeft, vermoed ik, iets met krokodillen te maken...
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #112 Gepost op: 13-01-2005, 21:16:58 »
Weet ik niet! misschien is er wel iets van waar!! ik wacht maar ff af

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #113 Gepost op: 13-01-2005, 21:18:26 »
Weet ik niet! misschien is er wel iets van waar!! ik wacht maar ff af
Het blijft afwachten inderdaad... maar als het over de hele serie was geweest had ik meer verschillende locaties verwacht... en zo goed als alle (misschien wel alle?) kandidaten zie je wel op het strand... Maar goed, blijft een gokje natuurlijk! ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #114 Gepost op: 13-01-2005, 22:36:01 »
Veel later weet ik niet... ik zie zoveel stukjes op het strand dat ik vermoed dat daar minimaal ? opdracht in de eerste aflevering zich plaatsvindt. De tweede opdracht in de eerste aflevering heeft, vermoed ik, iets met krokodillen te maken...

Hehe Victoria lijkt in ieder geval in die befaamde scene (tassen die ie moet meenemen ;)) dezelfde kleding te dragen als in het shot helemaal in het begin waar ze her vliegtuig uitkomen en verwelkomd worden door Angela.

En een BN'er laat zich natuurlijk geen 2 maal in dezelfde outfit filmen ;D ::rofl::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #115 Gepost op: 14-01-2005, 19:21:11 »
En een BN'er laat zich natuurlijk geen 2 maal in dezelfde outfit filmen ;D ::rofl::
Hahaha... en ze hebben allemaal iemand om hun koffers te laten dragen! :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #116 Gepost op: 16-01-2005, 14:25:18 »
Heeft iemand al een compleet lijstje van welke shots al wel en niet gezien zijn :) ( ik ben wel uitgetypt voor  vandaag eigenlijk.. )
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline madelief

  • Forumlid
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #117 Gepost op: 16-01-2005, 16:32:48 »
de kruipende man is roeland. weet ik heel erg zeker.
wat was er eerder, het ei of de betonmortelwagen?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #118 Gepost op: 16-01-2005, 16:49:20 »
Heeft iemand al een compleet lijstje van welke shots al wel en niet gezien zijn :) ( ik ben wel uitgetypt voor  vandaag eigenlijk.. )

Zie onderaan deze pagina: http://home.student.uva.nl/n.schouten/trailer.htm  :)

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: eerste promotiefilmpje
« Reactie #119 Gepost op: 16-01-2005, 16:53:12 »
THank you :) Madelief - ik denk het ook, de intro van Roeland is dat hij door die gang kruipt en dit lijkt er wel erg op.
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .