Auteur Topic: Sander's notitieboekje MOET terug!  (gelezen 37026 keer)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #120 Gepost op: 24-02-2005, 19:11:20 »
Sja, ik heb natuurlijk geen idee of die 'mss-is-dit-wel-een-hint-opnames' al geweest waren toen Sander ons opnieuw aansprak. Maar maakt dat wat uit dan? ???
Hij was eerst bij de stal, is toen in de auto gesprongen en naar het centrum gereden... toen is ie weer teruggereden richting stal. Op de weg daarnaartoe sprak hij ons aan... We hebben daar nog ff gestaan en zijn toen teruggelopen richting het centrum, in al die tijd heb ik hem niet meer gezien. Bovendien reeds volgens mij ook de cameraploeg weg toen we bij het station stonden, toch?
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline mariejopie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #121 Gepost op: 24-02-2005, 19:22:27 »
triest..te laag..zoek een leven zeg ik dan..
Mol: Lottie Hellingman, Winnaar: Yvon Jaspers, Verliezer: Marc- Marie Huijbregts

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #122 Gepost op: 24-02-2005, 19:41:28 »
OK volgens mij wordt Sanders boekje in de volgende aflevering gestolen, en wie heeft dat dan gedaan, juistem DEE. En wie is dat?

Hmz dat zou leuk zijn ;)

Dan was het dus een hint, weliswaar weer eentje waar je alle kanten mee opkunt, maar zou leuk zijn.

DEE is deze week niet hier geweest, en dan krijgen we op deze manier toch een hint naar de volgende aflevering?

Offline gonniej

  • Forumlid
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #123 Gepost op: 24-02-2005, 21:00:43 »
Sander heeft toch zelf oowk gezegd misschien is het wel een hint nou Ik geloof dat wel en het lijkt er sterk op dat hij misschien wel voor de grap zijn eigen boekje gestolen heeft??? ::zwaai::

off topic Sander moet er in blijven hij is cool!

Offline peetie

  • Forumlid
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #124 Gepost op: 24-02-2005, 21:07:18 »
ga er van uit dat ik goed zit hahahaha en sander is de mol ozo! hahahahha ;D

oeps toch nog de clou verklapt :-X

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #125 Gepost op: 25-02-2005, 12:00:45 »
Hij was eerst bij de stal, is toen in de auto gesprongen en naar het centrum gereden... toen is ie weer teruggereden richting stal. Op de weg daarnaartoe sprak hij ons aan... We hebben daar nog ff gestaan en zijn toen teruggelopen richting het centrum, in al die tijd heb ik hem niet meer gezien. Bovendien reeds volgens mij ook de cameraploeg weg toen we bij het station stonden, toch?
ohja, das waar, de cameraploeg was er toen idd niet bij, nou dan zullen die opnamen die we op SBS gezien hebben, toen wel al geweest zijn ja. Oftewel: Sander heeft eerst (tegen de camera) gezegd dat het mss wel een hint was (op, naar mijn mening, een redelijk sarcastische manier :-X) en daarná heeft hij ons nog aangesproken en duidelijk gemaakt dat hij er erg van baalde...

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #126 Gepost op: 25-02-2005, 15:22:26 »
Wat een laffe daad, vind ik echt zielig :-\\

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #127 Gepost op: 25-02-2005, 18:45:12 »
ohja, das waar, de cameraploeg was er toen idd niet bij, nou dan zullen die opnamen die we op SBS gezien hebben, toen wel al geweest zijn ja. Oftewel: Sander heeft eerst (tegen de camera) gezegd dat het mss wel een hint was (op, naar mijn mening, een redelijk sarcastische manier :-X) en daarná heeft hij ons nog aangesproken en duidelijk gemaakt dat hij er erg van baalde...

Ja ok, maar dat kan hij spelen natuurlijk, waarom zo'n drama over een boekje, ik geloof wel in die hint-optie, vooral omdat dat weer andere opties open houdt ;)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #128 Gepost op: 25-02-2005, 19:23:26 »
ohja, das waar, de cameraploeg was er toen idd niet bij, nou dan zullen die opnamen die we op SBS gezien hebben, toen wel al geweest zijn ja. Oftewel: Sander heeft eerst (tegen de camera) gezegd dat het mss wel een hint was (op, naar mijn mening, een redelijk sarcastische manier :-X) en daarná heeft hij ons nog aangesproken en duidelijk gemaakt dat hij er erg van baalde...
Yep... maar aan de andere kant heb ik al een week niks meer over het boekje vernomen... ::) ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #129 Gepost op: 25-02-2005, 19:39:31 »
Yep... maar aan de andere kant heb ik al een week niks meer over het boekje vernomen... ::) ;)

Daarom juist!

Als de een of ander het had gejat had hij/zij echt wel ergens de inhoud neergeschreven, en we hebben niets gehoord.

Dat houdt de optie open dat de hint is dat Sander's boekje in de uitzending van vanavond gestolen gaat worden.

Offline Mr._Jones

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #130 Gepost op: 3-04-2005, 21:16:57 »
Niet te vergeten: Sander heeft vandaag op de molfandag het "mysterie" rond zijn gestolen boekje in Abcoude opgehelderd. Het bleek inderdaad gestolen te zijn. De persoon in kwestie heeft het echter de volgende dag al naar hem teruggestuurd! Volgens Sander had hij er zelfs niet in gelezen, al valt dit natuurlijk niet te controleren.

Een wijze les voor iedereen die hier zo zwaar op is gesprongen. Shame on you!   :-[ Uiteindelijk bleek er dus niets aan de hand.

Harry en Jantien gingen er wel grappig mee om. Ze wilden die persoon op het podium krijgen (Sander hield dit tegen) en vooral Jantien vond het jammer en slap dat die persoon er niet in gelezen had!!!   ::tandpastasmiley::
You don't wanna fall apart this time

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #131 Gepost op: 3-04-2005, 21:20:28 »
En nog steeds geloof ik er geen barst van!! ;D

Als het zo is, wees dan ook zo stoer om te zeggen dat je in het boekje gelezen hebt, maar ga niet zeggen van niet, want dat kan NIET!! ::) Overigens had de "dader" wel naar voren mogen stappen, toch? ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Mr._Jones

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #132 Gepost op: 3-04-2005, 21:32:04 »
Ik denk niet dat Sander reden had om nu zo'n verhaal weer te verzinnen. Nu alles afgelopen is, kon hij makkelijk de waarheid vertellen. Bovendien heb ik het hem ook horen zeggen tegen anderen terwijl hij gewoon stond te praten...

Arco, ik ben met je eens dat het "ongelezen" verhaal ongeloofwaardig klinkt!

Ik ben het echter helemaal niet met je eens dat die persoon wel naar voren kon stappen vandaag. Ik stond bij Sander toen iemand hem vroeg hoe het met het boekje zat. De reactie van het grietje dat het vroeg was: wij HATEN die persoon echt!  ::ohno:: Erg dom natuurlijk en Sander ging er ook dwars tegenin. Snap door dat soort reacties (lees ook dit onderwerp eens terug) best dat die persoon niet naar voren kwam.
Vind het hooguit jammer dat die persoon niet naar voren kwam om dat soort mensen eens op hun plek te wijzen.

Nogmaals: zoals Harry en Jantien er mee omgingen was zoals het hoort en hilarisch!  ::rofl::
You don't wanna fall apart this time

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #133 Gepost op: 3-04-2005, 22:01:41 »
Ik twijfel eerlijk gezegt ook nog aan het verhaal... Maar het gaat daarbij niet zo zeer om hoe Sander dat gebeuren afronde (daar de persoon niet naar voren te halen), maar hoe die begon (en dan niet wat hij zij, maar hoe hij het zij.)

Daarnaast kan het wat mij betreft ook best dat iemand van de crew het boekje van sander gejat had...

Maar ja... de enigen die het zeker kunnen weten zijn Sander en de mogelijke dief, verder blijft het een gok.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #134 Gepost op: 3-04-2005, 22:04:01 »
ze hadden die persoon absoluut niet naar voren moeten halen.. ook al was t boekje een dag later terug, het blijft een best sneue actie [denk ik :P]

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #135 Gepost op: 4-04-2005, 21:33:32 »
Een wijze les voor iedereen die hier zo zwaar op is gesprongen. Shame on you! :-[ Uiteindelijk bleek er dus niets aan de hand.
Het blijft natuurlijk een... best "sneue" actie en ik vind het hooguit een goede oplossing. Ik vind meer dat iedereen die riep "het zal wel nep zijn" en er niet eens bij was zich zouden moeten schamen, want het was ntuurlijk gewoon waar. As I said.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #136 Gepost op: 4-04-2005, 21:45:46 »
Het blijft natuurlijk een... best "sneue" actie en ik vind het hooguit een goede oplossing. Ik vind meer dat iedereen die riep "het zal wel nep zijn" en er niet eens bij was zich zouden moeten schamen, want het was ntuurlijk gewoon waar. As I said.
Mijn eerste reactie was idd ook "zie je nou wel dat het niet gespeeld was"... :D
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #137 Gepost op: 5-04-2005, 13:37:38 »
Inderdaad! ::jaja:: Ik heb van Sander ook de naam van de dief gehoord (die ik hier uiteraard niet neer zal zetten) en die persoon was er zondag idd bij (niet iemand van de productie of zo dus, maar gewoon een fan). Het was wel goed dat hij niet naar voren kwam, want dat zou idd alleen maar voor meer vijandigheid kunnen zorgen, denk ik. Ik 'haat' hem niet maar vind het nog steeds wel een vervelende actie van hem ::niet-ok:: maar ik vind het dan wel weer erg goed dat hij het boekje zo snel teruggestuurd heeft met een briefje erbij dat het hem speet. ::ok:: Ook konden Sander en de dief zondag weer normaal met elkaar praten zag ik, gelukkig maar!

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #138 Gepost op: 5-04-2005, 13:51:11 »
Ik ben wel naar voren geroepen door Sander * omdat ik ergens heel hard "loser" had geroepen maar ik weet niet eens meer precies waarom. Mij werd door Sander gelijk verweten dat ik zijn boekje ook wel gestolen zou hebben maar ik was er niet eens bij in Abcoude dus die vlieger ging niet op.

Ben wel benieuwd wie het dan wel is geweest, ik vraag niet of iemand de naam wil verklappen, het zou van meer stijl getuigen als de dader hier nog even zelf komt biegten.

(*wel lekker vooraan blijven staan toen ik er toch stond, elk nadeel heb ze voordeel.)
Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sander's notitieboekje MOET terug!
« Reactie #139 Gepost op: 5-04-2005, 15:30:58 »
Nja, lijkt me logisch dat hij dat niet doet vanwege die vijandigheid die hij dan over zich heen krijgt.