Ik weet niet of ik er hier mee terecht kan, het betreft natuurlijk nog wel aflevering 1. Ik weet eigenlijk nog niet zo goed hoe of wat ik moet denken over het opsplitsen van de groep:
- Liz en Roderick die de tango gaan leren dansen;
- de andere acht opdrachten doen met elkaar.
wat is de beste molpositie?
Bij de dansers als mol mis je dan wel dagen om je medekandidaten te observeren (als mol zijnde samen met 1 andere kandidaat moet je alles samen doen, je kunt je niet zo goed afzonderen van de andere kandidaat want je bent maar met z'n twee-en in een vreemd land en trekt dan naar elkaar toe tenminste zo voelt het waarschijnlijk voor de niet-mol) als het een beetje meezit kunnen ze in de groep evt. veel geld verdienen, je hebt daar dan totaal geen controle over, je ziet niet (zoals bijv. vorig jaar) of andere kandidaten even voor jou mollen, zodat je je even nog op de achtergrond kan houden, je kunt niets be-invloeden, of zelfs niet de andere kandidaten tegen elkaar opzetten oid.
Van de andere kant wordt je natuurlijk als mol wel op de hoogte gehouden van wat er allemaal gaande is, dit dan weer in tegenstelling van je mede-danser, die wel met je opgescheept zit maar niet op dat moment te weten komt wat de anderen allemaal doen, misschien is dit dan ook wel weer de bedoeling want die heeft tenslotte dagen met de mol doorgebracht.
Het verhaal wordt er niet gemakkelijker op.
Heeft iemand anders dit gevoel ook? Nog niet goed weten wat je er van moet denken?
(of ben ik de enige, ik hoop het niet)