Poll

Op welk continent zou je graag de volgende WIDM-serie zien gebeuren?

Noord Amerika
19 (11.1%)
Zuid Amerika
17 (9.9%)
Europa
45 (26.3%)
Afrika
55 (32.2%)
Azië
6 (3.5%)
Australië
9 (5.3%)
Antartica
20 (11.7%)

Totaal aantal stemmen: 169

Auteur Topic: Wie is de Mol 2008  (gelezen 215679 keer)

Offline BodyBagGirl

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Giger RuleZ
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #140 Gepost op: 5-02-2007, 12:48:29 »
Is er al meer bekend over de serie van 2008? Ik hoor van vrschillende afgevallen BN'ers dat ze "het spel eigenlijk helemaal niet goed kennen". Mijns inziens een gemiste kans, omdat er duizenden niet-BN'ers er ontzettend veel voor over zouden hebben om aan het programma mee te doen, of in ieder geval dolenthousiast zouden worden als ze d.m.v. bijv. een open inschrijving alleen al een kleine kans zouden maken om kandidaat te worden.

Ik stond met verbazing te kijken toen Dick fanatiek tegen Alex was over dat hij geen moeite deed om geld in de pot te krijgen en dat Alex toen doodleuk zei... HET IS MAAR EEN SPELLETJE!!!
Toen dacht ik ook, je moest eens weten hoeveel mensen ervan dromen om met dit 'zomaar een spelletje' mee te doen!

De mensen die er nu ook inzitten, op een paar na... waar hebben ze die uit de klei getrokken???

Ik hoop echt dat het volgend jaar half bekend/half onbekend is of gewoon weer lekker onbekende Nederlanders...
If you don't believe me... I will tell you another lie...

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #141 Gepost op: 5-02-2007, 12:52:54 »
www.marj-wowlog.eu/WIDM/Wie Is De Mol - Prominente Forum Leden.wmv

Mijn idee voor Wie Is De Mol 2008  :D

Verantwoording: don't blame me, blame het Smoelenboek ;) Daarin heb ik al deze foto's gevonden. Heb jammergenoeg geen bruikbare foto van o.a. Robbieazerty, Maud, LadyC, Sprien, Daedalus aangetroffen in het smoelenboek. Had ik dat wel, dan stonden jullie erin. En aan degene die vinden dat ik inbreuk heb gemaakt op hun privacy, de foto's stonden in het smoelenboek. Dat is mijn bron en die is openbaar toegankelijk :P


::bravo:: ::bravo:: Keigaaf!  8)
alleen moest je nou per se zo'n oude foto gebruiken?  :-X ;D  :P
I'm a real big goblin..

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #142 Gepost op: 5-02-2007, 19:30:30 »

alleen moest je nou per se zo'n oude foto gebruiken

Zo oud kan die toch niet zijn?

Sinterklaas, DIE is pas oud.....

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #143 Gepost op: 5-02-2007, 19:56:10 »
Ik stond met verbazing te kijken toen Dick fanatiek tegen Alex was over dat hij geen moeite deed om geld in de pot te krijgen en dat Alex toen doodleuk zei... HET IS MAAR EEN SPELLETJE!!!
Toen dacht ik ook, je moest eens weten hoeveel mensen ervan dromen om met dit 'zomaar een spelletje' mee te doen!

De mensen die er nu ook inzitten, op een paar na... waar hebben ze die uit de klei getrokken???

Ik hoop echt dat het volgend jaar half bekend/half onbekend is of gewoon weer lekker onbekende Nederlanders...

Ik ook.........

Van de meeste kandidaten word ik moe. Waar is de actie? Of is het de montage en is er buiten de camera's wel leven in de brouwerij?
Of kies volgend keer een land in Europa, kijken of er dan nog BNers meegaan.

Offline The Hedgehog

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #144 Gepost op: 11-02-2007, 21:14:41 »
Ik las net op het .nl forum dat WIDM 2008 definitief met BN'ers wordt gespeeld. Dit omdat de kijkcijfers gemiddeld 500.000 hoger liggen met BN'ers dan met OBN'ers.

Ben wel benieuwd hoe het met de kijkcijfers was gegaan als ze het andersom hadden gedaan, dus eerst 4 series met BN'ers en dan 3 met OBN'ers.

Baal er wel van... ::niet-ok::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #145 Gepost op: 11-02-2007, 21:18:00 »
Ik las net op het .nl forum dat WIDM 2008 definitief met BN'ers wordt gespeeld. Dit omdat de kijkcijfers gemiddeld 500.000 hoger liggen met BN'ers dan met OBN'ers.

Ben wel benieuwd hoe het met de kijkcijfers was gegaan als ze het andersom hadden gedaan, dus eerst 4 series met BN'ers en dan 3 met OBN'ers.

Baal er wel van... ::niet-ok::

En nu zitten ze zo gemiddeld rond de 1,2 miljoen. En zonder BN'ers dus op 700.000
Maakt dat dan zo'n verschil? Krijgen ze soms geld uit sponsoring/subsidies des te hoger de kijkcijfers zijn? Dacht dat dat juist iets wat voor de commercielen. Waarom kunnen ze niet gewoon voor de verandering weer eens onbekende Nederlands nemen.  :-\\
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #146 Gepost op: 12-02-2007, 03:39:27 »
Ik las net op het .nl forum dat WIDM 2008 definitief met BN'ers wordt gespeeld.
Dit is vanmiddag ook bevestigd, ik heb het de productie horen zeggen. "Daar willen we niet meer vanaf," was het vrij letterlijk.
The British are not impressed.

Offline nicole61

  • Forumlid
WIE IS DE MOL ZONDER BEKENDE NEDERLANDERS
« Reactie #147 Gepost op: 26-02-2007, 21:24:21 »
Toen ik zondagavond Peking Express zag, ZONDER bekende nederlanders, was ik zoooo blij.
Eindelijk weer een spannende reality serie met mensen die we niet allemaal al lang al kennen, maar met verassende nieuwe gezichten.
Ik hoop dat ze binnenkort ook weer een reeks van Wie Is de Mol gaan maken, zonder bekende nederlanders.
Mensen die we nog niet kennen, kunnen ons veel beter verassen en op het verkeerde been zetten.
Al die bekende hoofden heb ik nu wel gezien.
Zijn er nog meer voorstanders van zo een nieuwe reeks?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIE IS DE MOL ZONDER BEKENDE NEDERLANDERS
« Reactie #148 Gepost op: 26-02-2007, 21:32:43 »
Ja, maar doen ze niet. Voor zover bekend komt er nog 1 NL reeks en dat wordt met BNers, dat heeft met kijkcijfers te maken.
The British are not impressed.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: WIE IS DE MOL ZONDER BEKENDE NEDERLANDERS
« Reactie #149 Gepost op: 26-02-2007, 21:34:45 »
Voor zover bekend komt er nog 1 NL reeks en dat wordt met BNers, dat heeft met kijkcijfers te maken.
Betekent dit dat er plannen zijn om te eindigen na volgende reeks of dat er gewoon nog geen plannen zijn na de volgende reeks?
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIE IS DE MOL ZONDER BEKENDE NEDERLANDERS
« Reactie #150 Gepost op: 26-02-2007, 21:38:34 »
Betekent dit dat er plannen zijn om te eindigen na volgende reeks of dat er gewoon nog geen plannen zijn na de volgende reeks?
Dat zou raar zijn, zo'n kijkcijferkanon.

Maar ik vrees ook dat het alleen maar BN'ers nog worden, of ze moeten het risico nemen nog eens ON'ers te nemen, maar dat zie ik nog niet zitten :( Het liefst zou ik wel nog eens een nieuwe onbekende NL'ers-serie zien, toch wel veel mooie series van gemaakt :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIE IS DE MOL ZONDER BEKENDE NEDERLANDERS
« Reactie #151 Gepost op: 26-02-2007, 21:41:14 »
Betekent dit dat er plannen zijn om te eindigen na volgende reeks of dat er gewoon nog geen plannen zijn na de volgende reeks?
Voor zover ik weet zou ook serie 8 reeds zijn aangekocht (dat was medio 2006 al het geval).

Wat er daarna gaat gebeuren, ik heb het idee dat het na serie 8 ophoudt.......vraag me niet waarom, ik denk dat gewoon.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: WIE IS DE MOL ZONDER BEKENDE NEDERLANDERS
« Reactie #152 Gepost op: 26-02-2007, 21:42:09 »
Betekent dit dat er plannen zijn om te eindigen na volgende reeks of dat er gewoon nog geen plannen zijn na de volgende reeks?
Geen idee, we hoorden vorig jaar dat er nog 2 series aangekocht waren. We zitten nu in 1 daarvan, dus zou er nog 1 volgend jaar moeten komen en vanaf dan weten we het niet.
The British are not impressed.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: WIE IS DE MOL ZONDER BEKENDE NEDERLANDERS
« Reactie #153 Gepost op: 26-02-2007, 21:44:02 »
Geen idee, we hoorden vorig jaar dat er nog 2 series aangekocht waren. We zitten nu in 1 daarvan, dus zou er nog 1 volgend jaar moeten komen en vanaf dan weten we het niet.
Oké, dan weet jij idd net zoveel als ik. Ik dacht (vreesde?) dat widm8 tijdens de Molhunt in Huizen als 'laatste serie' was bestempeld.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline molmark

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • P.A. van Momfert (de Mol)
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #154 Gepost op: 27-02-2007, 10:33:16 »
Ik vorige serie dat ze er 3 hadden aangekocht. Dot zou betekenen dat er na deze nog 2 komen. Laten we het hopen!
Probleem is alleen dat als er nog meer series met BN'rs komen je op een bepaald moment echt van die b of c garnituur krijgt. Soort Dries Roelvinkje effect. En ik denk niet dat dat een succes wordt. Maar goed, laten we hopen op ieder geval weer 1 serie!
het leven is als een molshoop: je ziet het liggen maar je tuint er altijd weer in

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #155 Gepost op: 27-02-2007, 11:33:02 »
Probleem is alleen dat als er nog meer series met BN'rs komen je op een bepaald moment echt van die b of c garnituur krijgt. Soort Dries Roelvinkje effect. En ik denk niet dat dat een succes wordt.

Naar mijn mening zijn de 'bekende Nederlanders' die nu aan WIDM meedoen ook al geen A-sterren.
Vantevoren kende ik maar een paar van deze kandidaten, dus ik verwacht dat het niet veel slechter kan worden, wat betreft bekendheid.  ::ohno::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #156 Gepost op: 27-02-2007, 16:16:22 »
Naar mijn mening zijn de 'bekende Nederlanders' die nu aan WIDM meedoen ook al geen A-sterren.
Vantevoren kende ik maar een paar van deze kandidaten, dus ik verwacht dat het niet veel slechter kan worden, wat betreft bekendheid.  ::ohno::

Ik vind dit eigenlijk niet zo erg. Heb het idee dat ze BN-ers kiezen die fanatiek met het spel bezig zijn en geen BN-ers die graag op tv willen komen. Bovendien zijn dit juist weer mensen die je niet zo snel ziet in BN-programma's (Dick Jol bijvoorbeeld) en dat maakt het ook wel weer leuk.
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #157 Gepost op: 27-02-2007, 17:37:30 »
Ik vind dit eigenlijk niet zo erg. Heb het idee dat ze BN-ers kiezen die fanatiek met het spel bezig zijn en geen BN-ers die graag op tv willen komen. Bovendien zijn dit juist weer mensen die je niet zo snel ziet in BN-programma's (Dick Jol bijvoorbeeld) en dat maakt het ook wel weer leuk.

vind ik ook, ik vind het leuker met deze mensen dan dat je katja schuurman erbij gaat stoppen en die het hele spel niet kent..

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #158 Gepost op: 27-02-2007, 17:41:41 »
Ja, maar de grap is dat een deel van deze BN'ers het spel ook helemaal niet kende!  ???
Sander en Liesbeth hebben in ieder geval allebei in interviews gezegd nog nooit WIDM gezien te hebben. En misschien zijn er zo nog wel meer kandidaten. Dus die vlieger gaat (helaas!) niet op!

Dus wat mij betreft: Géén BN'ers en als je dan toch BN'ers neemt A-BN'ers.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #159 Gepost op: 27-02-2007, 17:49:56 »
Ja, maar de grap is dat een deel van deze BN'ers het spel ook helemaal niet kende!  ???
Sander en Liesbeth hebben in ieder geval allebei in interviews gezegd nog nooit WIDM gezien te hebben.
Van Liesbeth weet ik het niet meer, maar van Sander weet ik dat hij het spel wel kende, alleen niet regelmatig keek. Maar hij heeft wel eerder meegedaan aan de beruchte 3fm/bnn WIDM-weekends die Sander de Heer organiseert/organiseerde.

Dus wat mij betreft: BN'ers die per definitie geschikt zijn voor het spel, niet per definitie geschikt voor hoge kijkcijfers.
Take a glorious bite out of the whole world