Poll

Op welk continent zou je graag de volgende WIDM-serie zien gebeuren?

Noord Amerika
19 (11.1%)
Zuid Amerika
17 (9.9%)
Europa
45 (26.3%)
Afrika
55 (32.2%)
Azië
6 (3.5%)
Australië
9 (5.3%)
Antartica
20 (11.7%)

Totaal aantal stemmen: 169

Auteur Topic: Wie is de Mol 2008  (gelezen 215719 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #260 Gepost op: 27-03-2007, 18:54:08 »


 ::rofl::

Zou leuk zijn ja. Maar we hebben nu het zo gehad..

Australie: warm
Schotland: wisselvallig/koud/regenachtig
Portugal: warm
Canada: koud
Australie: warm
Argentinie: warm
Thailand: warm

Mag wel weer een koud land komen hoor. Kom maar op met van die traditionele russische wintermutsen/hoeden. Siberië is een beetje te extreen, dus doe dan maar een ander koud land. Of een sneeuwpop smiley ipv die caramba hoed :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #261 Gepost op: 27-03-2007, 19:37:03 »
Argentinie: warm
...met vlagen bijzonder koud.
The British are not impressed.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #262 Gepost op: 27-03-2007, 21:03:34 »
Als het zeker is dat het Mexico wordt, kunnen we ook met zun allen in mei/juni aldaar op vakantie BN'ers spotten...

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #263 Gepost op: 27-03-2007, 21:07:14 »
Als het zeker is dat het Mexico wordt, kunnen we ook met zun allen in mei/juni aldaar op vakantie BN'ers spotten...


Enig idee hoe groot alleen Mexico Stad is?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #264 Gepost op: 27-03-2007, 21:32:41 »
Enig idee hoe groot alleen Mexico Stad is?

Enig idee hoeveel mollenjagers er zijn? Met ieder 1 vierkante kilometer onder beheer moeten we een heel end komen.


Maar met Mexico krijg ik ineens een angstig vermoeden... Heeft Viola Holt(achteruit) daar niet ooit een tijdje gewoond? Toch geen aanwijzing dat zij 1 van de kandidaten is he? Of misschien zelfs DeMol himself?

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Kaafoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #265 Gepost op: 27-03-2007, 21:47:29 »
marcel verreck is volgens mij een cabaretier
"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #266 Gepost op: 27-03-2007, 22:00:51 »
Schrijft ook columns in de Metro.
The British are not impressed.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #267 Gepost op: 28-03-2007, 17:56:10 »
weet je wat het kost om op elke vierkante meter van mexico stad een mollenvanger neer te zetten ?
overigens wil ik dat niet eens :p
tenzij jij betaald natuurlijk !
dennis for mole !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #268 Gepost op: 28-03-2007, 18:03:39 »
Volgens Wikipedia heeft Mecico-stad momenteel (inclusief de voorsteden, dat wel....) 22 miljoen inwoners.

Dus ik heb een akelig vermoeden dat ze daar de opdracht ''Letters in the City'' echt niet kunnen uitvoeren.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #269 Gepost op: 29-03-2007, 09:53:29 »
Voor de liefhebbers: de column van Marcel Verreck is ook te vinden op zijn website. Er is ook uit op te maken dat hij waarschijnlijk niet meedoet aan het nieuwe seizoen.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #270 Gepost op: 29-03-2007, 18:17:21 »
Ik had hem ook gelezen op zijn website, en inderdaad is dat eruit op te maken. Lees de laatste zin maar.

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #271 Gepost op: 30-03-2007, 14:03:00 »
Wel een leuke en ook wel een echte widm collumn.

Als het waar is vind ik het ook opvallend dat hij dus al zou weten dat de serie gaat worden opgenomen in een exotisch land (Caramba,... Mexico dus).

Van het verhaal van Julien dat hier nog ergens op de site moet zijn te vinden weet ik me te herinneren dat in die tijd de kandidaten totaal niet wisten waar ze naar toe zouden gaan.
Julien werd gebracht naar Schiphol, ik geloof door z'n vader of zo, en was zo slim geweest om twee sets baggage mee te nemen. Zodra hij het ticket naar Canada in handen had heeft hij de set baggage voor zonnige bestemmingen weer aan z'n vader meegegeven en is met de warme kleren op reis gegaan.

maar goed, als het waar is zal het dus wel Mexico worden en dan zonder Marcel Verreck.

Nog 10 maanden en 10 kandidaten te gaan, we schieten op.

Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #272 Gepost op: 30-03-2007, 19:05:30 »
In Mexico spreken ze in elk geval Spaans en een mol is daar dus een topo. :P
The British are not impressed.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #273 Gepost op: 31-03-2007, 04:32:53 »
Of als iemand zijn testbiecht altijd met het woord topo begint... :/
The British are not impressed.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #274 Gepost op: 31-03-2007, 12:45:24 »
Van het verhaal van Julien dat hier nog ergens op de site moet zijn te vinden weet ik me te herinneren dat in die tijd de kandidaten totaal niet wisten waar ze naar toe zouden gaan.
Julien werd gebracht naar Schiphol, ik geloof door z'n vader of zo, en was zo slim geweest om twee sets baggage mee te nemen. Zodra hij het ticket naar Canada in handen had heeft hij de set baggage voor zonnige bestemmingen weer aan z'n vader meegegeven en is met de warme kleren op reis gegaan.

Ik heb begrepen dat dit dus met de Bekende Nederlanders verleden tijd is. Roderick (Veelo) zei toen ook iets in de trant van dat zodra hij te horen kreeg dat de trip naar Argentinië zou gaan, hij er niet lang meer over na hoefde te denken. Met onbekende Nederlanders was het volgens mij ook leuker dat de kandidaten in het vliegtuig allemaal verspreid werden, om onderling contact onmogelijk te maken.
Maar goed, ik had eigenlijk ook liever een wat kouder land gehad. Ik blijf erbij dat Ierland ook een hele leuke Wie is....de Mol locatie is.

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #275 Gepost op: 31-03-2007, 16:55:25 »
Ik heb begrepen dat dit dus met de Bekende Nederlanders verleden tijd is. Roderick (Veelo) zei toen ook iets in de trant van dat zodra hij te horen kreeg dat de trip naar Argentinië zou gaan, hij er niet lang meer over na hoefde te denken.

Het is ergens wel logisch dat e consessies moeten doen om kandidaten over de streep te trekken om mee te doen.
Tenslotte staan de BNers toch iets minder in de rij te trappelen om mee te doen dan OBNers.
De BNers zullen toch van tevoren wel iets willen weten over hoe lang en waar naar toe en wellicht zelfs met wie?

Het gevolg kan echter zijn dat er in de toekomst alleen maar exotische bestemmingen meer gaan komen want de meeste acteurs en actrices zullen er waarschijnlijk niet veel trek in hebben om 3 weken naar een koude en gure bestemming te gaan.
Ierland is een prachtig land met heel veel goede locaties voor alle denkbare opdrachten en is in de zomer zelfs wat betreft het weer wel uit te houden. Maar Ierland spreekt dan weer niet zo tot de verbeelding als Australie, Indonesie, Argentinie, Thailand of Mexico.

Als er na Mexico nog weer volgende series gaan komen (en daar hoop en reken ik uiteraard op) vermoed ik dat ook Zuid-Afrika nog wel aan de beurt gaat komen. Terwijl eigenlijk Kenia en Tanzania net zo goed geschikt zijn maar ook die landen spreken minder aan en zullen daarom waarschijnlijk in een vroeg stadium afvallen.

De deelname van BNers zorgt voor meer dan een miljoen kijkers per week en we zullen er daarom wel nooit meer van af komen maar het gaat wel ten koste van een gedeelte van de charme van het programma en dat is jammer.
Erg jammer.


Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #276 Gepost op: 31-03-2007, 17:43:08 »
Tegen de tijd dat jij BN-er bent, gaat de AVRO besluiten dit weet met OBN-ers te proberen. Vis je alsnog achter het net........ ::trots::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #277 Gepost op: 1-04-2007, 18:26:36 »
Politici mogen niet meedoen aan zulke spellen.
The British are not impressed.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #278 Gepost op: 1-04-2007, 18:39:23 »
;D

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #279 Gepost op: 1-04-2007, 19:12:23 »
 ::rofl:: "Dames en Heren, je ziet dat er verdeeldheid kan zijn tussen mensen, maar als je elkaar recht in de ogen kunt kijken dan is er een moment dat je denkt, er is hoop voor de toekomst. Daarom doe ik mee aan dit programma. Ik vind dat de mol met respect met zijn of haar medekandidaten moet omgaan."