Poll

Op welk continent zou je graag de volgende WIDM-serie zien gebeuren?

Noord Amerika
19 (11.1%)
Zuid Amerika
17 (9.9%)
Europa
45 (26.3%)
Afrika
55 (32.2%)
Azië
6 (3.5%)
Australië
9 (5.3%)
Antartica
20 (11.7%)

Totaal aantal stemmen: 169

Auteur Topic: Wie is de Mol 2008  (gelezen 215730 keer)

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #320 Gepost op: 1-06-2007, 11:11:14 »
Jan De Hoop is ook al lang niet gezien bij Rtl4 of Rtl Z en normaal gesproken draven hij en Roderick Veelo nog wel is op bij edtienl als Jeroen of Magreet Spijker en die nieuwe Magreet niet kunnen.
Vanochtend zag ik Jan de Hoop bij het Ontbijtnieuws. ;)
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline sammy3000

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Nadja is mijn mol; Alex mijn held... :)
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #321 Gepost op: 2-06-2007, 08:34:25 »
Jan De Hoop is ook al lang niet gezien bij Rtl4 of Rtl Z en normaal gesproken draven hij en Roderick Veelo nog wel is op bij edtienl als Jeroen of Magreet Spijker en die nieuwe Magreet niet kunnen.

Jan is gewoon in Rotterdam te vinden. En niet voor De Mol ergens in het buitenland...
Heb overigens uit betrouwbare bron dat Jan niet langer ingezet wordt bij Editie NL en zich dus beperkt tot het nieuws.

Lijkt me wel erg leuk als hij eens meedoet; want de man is én een enorme sfeermaker én ook zo'n ouwe zeur. Zou leuk kunnen werken in zo'n programma.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #322 Gepost op: 4-06-2007, 15:12:31 »


Ik ken hem niet  :-\\
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #323 Gepost op: 5-06-2007, 10:31:44 »
TMF levert vaker kandidaten, geloof ik.

Zo wordt nu ook de naam Valerio Zeno genoemd, die voor een opdracht in Mexico zou zitten.

Zit je NU in Mexico, en ben je BN-er, dan ben je meteen al WIDM-kandidaat- in spé

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #324 Gepost op: 5-06-2007, 10:34:52 »
TMF levert vaker kandidaten, geloof ik.

Zo wordt nu ook de naam Valerio Zeno genoemd, die voor een opdracht in Mexico zou zitten.

Zit je NU in Mexico, en ben je BN-er, dan ben je meteen al WIDM-kandidaat- in spé

Onzin.. Hij presenteert iedere week 1 avond in de week een late night show live! Ik heb hem vrijdag nog op TV gezien! Valt dus af  :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #325 Gepost op: 5-06-2007, 11:15:39 »
Ah, ok. ::ok:: ::ok::

Ik heb ook dat voorbehoud, he: de combinatie ''BN-er, afwezig, Mexico'' betekent niet automatisch dat je dan deelnemer bent.

Waarbij nog aangetekend dient te worden dat ook Mexico nog maar eerst eens vast moet komen te staan.

Offline wjvdb

  • Forumlid
Coen Swijnenberg in widm 2008?
« Reactie #326 Gepost op: 6-06-2007, 18:40:46 »

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #327 Gepost op: 6-06-2007, 20:43:23 »
Voor meer info kijk op: http://coenswijnenberg.nl/page/log/140819/Even%20weg/

Het is (nog) niet bevestigd, dus niks is zeker! :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Coen Swijnenberg in widm 2008?
« Reactie #328 Gepost op: 6-06-2007, 22:12:40 »
Voor meer info kijk op: http://coenswijnenberg.nl/page/log/140819/Even%20weg/
Mmmmm, enig idee wie die mailman in dat gastenboekje zou kunnen zijn?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Coen Swijnenberg in widm 2008?
« Reactie #329 Gepost op: 6-06-2007, 23:16:39 »
Mmmmm, enig idee wie die mailman in dat gastenboekje zou kunnen zijn?

dat ben jij ::jaja::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #330 Gepost op: 7-06-2007, 13:07:46 »
U mag door voor de home cinema set........ ::rofl::


Edit: wanneer u dat liever heeft, mag u ook kiezen voor de rookworst.....
« Laatst bewerkt op: 7-06-2007, 17:12:10 door Bodejos »

Offline Gurpegi

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #331 Gepost op: 9-06-2007, 02:52:58 »
Mijn suggesties voor volgend seizoen:

Thekla Reuten - actrice

Alwien Tulner - actrice

Yoka Verbeek - actrice

Renske de Greef - schrijfster/journalist

Tina de Bruin - actrice/presentatrice


Michiel Veenstra - radio DJ
Gerard Ekdom - radio DJ
Eddy Zoey - radio DJ / presentator
Humberto Tan - presentator
Jeroen Latijnhouwers - presentator

Al kan ik hier alleen van dromen.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #332 Gepost op: 9-06-2007, 12:16:20 »
Ik hoop dat Hadewych Minis meedoet  ::love::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline SEB@S

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #333 Gepost op: 11-06-2007, 20:52:03 »
Ik hoop dat Hadewych Minis meedoet  ::love::

Als de opnames nu al zijn begonnen dan doet ze zeker niet mee, ze staat namelijk de komende weken ( vanaf 16 juni ) met TA ( toneelgroep Amsterdam ) in de Amsterdamse stadsschouwburg. Ik heb zelf kaarten voor de try-out ( 16e ) en meestal komen na try-outs nog een hoop voorstellingen. Ik vind haar zelf ook een erg goede actrice ( Phileine zegt sorry vond ik alleen niks, maar ik hou ook niet van de boeken van Giphart ), alleen jammer dat ze bijna zeker niet mee doet aan de mol. Ik zou het leuk vinden als ze een keer een misdaad-auteur mee laten doen aan WIDM in plaats van acteurs enz.

Offline sap

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #334 Gepost op: 13-06-2007, 10:26:44 »
Of een serie met alle eerdere MOLLEN..

"Wie is nou toch de mol"
 
Dat zou ik ook nog wel leuk vinden... misschien een keer een idee...

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #335 Gepost op: 19-06-2007, 21:57:21 »
Geen Wie is..de Mol? voor Rik van de Westelaken

NOS Journaallezer Rik van de Westelaken mocht van zijn hoofdredacteur Hans Laroes niet deelnemen aan Wie is de Mol. Ook het VARA-programma Wat Heet vond Laroes niet geschikt voor de nieuwslezer. Dat zegt Westelaken in een interview.
Verder: zijn ambities en de vrouwelijke èn mannelijke fans. "Dat is toch niet alleen om mijn uiterlijk?"

Van de Westelaken kan niet alles doen wat hij leuk vindt. "Sommige dingen mogen niet. Ik kon in Wie is de Mol, maar dat mocht niet. Te privé. Voor Wat Heet ben ik ook gevraagd, maar helaas dat vonden ze te licht."
Over het niet doorgaan van Wat Heet is hij achteraf niet zo teleurgesteld. "Wat ik er tot nu toe van heb gezien is, hoe zal ik dat nou eens verwoorden. Het wordt gemaakt door de makers van DWDD, met veel talent dus, maar ik vind dit een mindere uitvoering. Je zit daar met twee mensen aan een tafel met wie je een heel lang gesprek moet voeren. Ik heb geen flauw idee of ik dat zou kunnen. Ik ben nu blij dat ik het niet mocht. Hardlopers zijn doodlopers."

"Ik heb een goed gesprek met Hans Laroes gehad. Hij wist zeker dat ik het zou kunnen maar hij vond de omgeving te licht. Hij wil dat ik meer journalistiek bezig ben, zodat ik een betere anchor, een betere journalist, een betere presentator voor het Journaal word. Van alleen maar gesprekken met bekende Nederlanders word ik geen betere journalist.
In het begin was ik wel teleurgesteld: fuck, wat jammer nou dat ik dit niet mag doen. Aan de andere kant dacht ik: eerst maar eens afwachten hoe het programma is voordat ik ga zitten balen. Nu denk ik: het is wel goed zo. Ik moet me eerst maar eens bewijzen binnen de NOS. Ik ben af en toe iets te enthousiast om aan dit soort dingen mee te doen terwijl het niet goed voor me is."

Bij de NOS krijgt Van de Westelaken dan ook genoeg mogelijkheden om meer te doen dan het Journaal. De omroep wil de 'sociale cohesie' in Nederland gaan stimuleren door vaker grote (sport)evenementen te gaan uitzenden. Dat zei directeur Gerard Dielessen onlangs in een interview. Eén van de evenementen is het zomercarnaval in Rotterdam. Van de Westelaken: "Normaal gesproken zou dat een onderwerpje in het nieuws zijn, maar het beleid is nu dat we zoveel mogelijk evenementen willen oppakken.
We willen de kijkers het gevoel geven dat iets gebeurt in Nederland zonder de objectiviteit uit het oog te verliezen, en de kritische blik. We doen verslag van wat er in Nederland gebeurt.
Voor ons is het natuurlijk hartstikke leuk, ik kan weer ervaring opdoen. het is belangrijk dat de NOS zulke programma's maakt, maar voor mij is het een voordeel dat ik eraan mee mag werken. De evenementen vragen een andere manier van werken, live interviewen doe ik niet zo vaak. Niet zo vaak als ik zou willen."

De interviews in de studio tijdens het Journaal zijn vaak wat stijfjes. We zijn allemaal journalisten die gaan presenteren. "We proberen de gesprekken spontaan te houden maar dat is niet altijd mogelijk. Je moet van te voren weten wat voor reportage een verslaggever heeft gemaakt, wat daarin wordt besproken en wat niet. De angst om live iets in 2 minuten te vertellen is onterecht. We moeten een balans zien te vinden in spontane gesprekken binnen de grenzen van de uitzending."

Zou hij niet graag het Acht Uur Journaal willen doen? "Dat is niet mijn grootste droom in mijn leven. Ik zou het leuk vinden, hoor, als ze me zouden vragen als Philip weggaat, maar ik ga er niet op zitten wachten. Ik denk dat Philip nog wel een tijdje blijft, hij doet het hartstikke goed. Als ik gevraagd wordt dan zou ik de jongste zijn die het ooit heeft gedaan. Behalve Sacha dan. Maar over het algemeen zijn de mannelijke anchors van deze wereld 50+."

Van de Westelaken heeft een eigen fanclub, maar helaas voor de meiden, hij is al 'bezet' en heeft een vriend. "Het zijn niet alleen meisjes die me leuk vinden, maar wel raar opeens, een fanclub. Dat is toch niet alleen om mijn uiterlijk? Misschien dat ze me als mens ook leuk vinden? Ik voel me gevleid maar het is jammer dat het niet over de inhoud gaat.
Philip heeft ook een fanclub en Clairy Polak. Niet dat dat geen mooie vrouw is, maar het is geen tieneridool. Ach, het is zo imagobepalend om alleen op je uiterlijk beoordeeld te worden. Het is een vervelend imago. Dat mensen alleen maar denken dat je daar zit omdat je er gezellig uitziet in een pak. Dat was dertig jaar geleden misschien zo maar inmiddels zijn we geen voorleespoppen meer." (VARA TV Magazine/Medialog)
The sun came up and reality set in.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #336 Gepost op: 19-06-2007, 22:16:34 »
Beetje flauw! :(


Het zou wel een leuke kandidaat zijn geweest.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #337 Gepost op: 19-06-2007, 22:28:12 »
Ja, mja, was vorig jaar toch ook het geval met een nieuwslezer(es) (ik weet niet meer om wie het toen ging).
The British are not impressed.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #338 Gepost op: 20-06-2007, 13:49:36 »
Ja, mja, was vorig jaar toch ook het geval met een nieuwslezer(es) (ik weet niet meer om wie het toen ging).

Dione de Graaff?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Wie is de Mol 2008
« Reactie #339 Gepost op: 20-06-2007, 14:15:21 »
Ja, ik geloof dat zij het idd was. Dat vonden we al gek, omdat ze veel meer een Toine is. Van Rik kan ik het me nog enigszins voorstellen, hij moet in zijn vak veel serieuzer zijn.
Terwijl dan aan de andere kant het wel weer gek is dat het Journaal vaak van die amateuristische onderonsjes tussen presentator en weerman/-vrouw hebben en van die kneuterige items aan het eind. Willen ze van de ene kant wel wat luchtiger worden terwijl ze aan de andere kant wel hun presentatoren serieus willen houden.
The British are not impressed.