Auteur Topic: Die is de Mol  (gelezen 53000 keer)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Die is de Mol
« Reactie #80 Gepost op: 26-11-2007, 01:06:47 »
kheppum al gezien online... was pas de derde pageview!  ??? Het was wel kort eigenlijk, en jammer dat de oud-kandi's zo weinig in beeld kwamen! Maar misschien komen die terug in latere afleveringen? Maar wat betreft molgehalte van de twee newbies: klasse! Van Pieter Jan Hagens vond ik wel dat hij iets meer in z'n rol moet blijven, want hij begon steeds scheef te grijnzen bij die ::pinokkio:: verhalen. Wat vinden jullie?
Tell me what your telescope says

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Die is de Mol
« Reactie #81 Gepost op: 26-11-2007, 07:28:36 »
Hmm.. voor mensen die net als ik de schijt hebben aan die vastlopende, haperende uitzendinggemistfilmpjes heb ik 'm even op GoogleVideo gezet. Kijkze!
The sun came up and reality set in.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Die is de Mol
« Reactie #82 Gepost op: 26-11-2007, 07:53:06 »
Ik vond het wel leuk!
Had me er iets heel anders bij voorgesteld eerlijk gezegd..maar dat kwam meer denk ik omdat het panel weinig inbreng had.
Pieter Jan Hagens deed het hardstikke leuk en ik ben het er mee eens dat hij op eerste gezicht een prima opvolger is van Angela en Karel!

Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Die is de Mol
« Reactie #83 Gepost op: 26-11-2007, 08:53:14 »
Pieter Jan deed het idd erg goed! ::ok::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Die is de Mol
« Reactie #84 Gepost op: 26-11-2007, 09:29:35 »
Hmm.. voor mensen die net als ik de schijt hebben aan die vastlopende, haperende uitzendinggemistfilmpjes heb ik 'm even op GoogleVideo gezet. Kijkze!

Thnx! ::bravo::

Het was leuk! Dacht eigenlijk dat Coen kwam, andere keer dus. Wel leuke kandidaten, deze twee :D ::ok:: En de presentator gaat ook wel een goeie worden denk ik :) Marc-Marie is echt te grappig, hoop dat hij die andere afleveringen er ook is ::)

En was die befaamde George er ook?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline RENNE

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Die is de Mol
« Reactie #85 Gepost op: 26-11-2007, 10:47:52 »
Leuke aflevering. Benieuwd naar de volgende...

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Die is de Mol
« Reactie #86 Gepost op: 26-11-2007, 11:05:23 »
Leuk niemendalletje in aanloop naar de nieuwe serie. Geweldig dat Marc-Marie weer eens in een molsetting kwam opdraven, zeer helaas dat die vreselijke Koblenko ook gevraagd was (en dat na haar zure citroenscheuten op het programma in 'Ranking the Stars'). Ze wilde met terugwerkende kracht een 'Lottie' zijn en sloeg weer eens zogenaamd intelligente wartaal uit toen ze Patrick's molligheid een 7 gaf. Daar was flink in geknipt (dat moet ook wel), zodat er alleen maar het totaal absurde 'hij is te eendimensionaal' van overbleef.

Vreemd is dat op de AVRO-site is aangekondigd dat "De koppels zijn op alfabetische volgorde van hun voornamen [zijn] geformeerd", gevolgd door een lijstje dat aanvangt met Annette en Coen. Waarom dan eerst de smakelijke Regina en Patrick?
Woosie down?

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Die is de Mol
« Reactie #87 Gepost op: 26-11-2007, 12:43:11 »
Joepie !! "Game's on" !

Alleen bij het muziekje krijg ik al weer helemaal zin in de mol.
Leuke uitzending. Ben benieuwd naar de volgende..

Mijn Mol deze uitzending: Patrick !
Complimenten Patrick hoe je als 'studenten-sukkeltje' Regina helemaal voor de gek hield!

Ben benieuwd wie er tussen Nicolette en Joris de volgende week als mijn Mol uit komt. (aangenomen dat het 'score'lijstje op volgorde staat van opkomst).

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Die is de Mol
« Reactie #88 Gepost op: 26-11-2007, 13:02:37 »
En was die befaamde George er ook?
Die befaamde George was er niet, maar wel die befaamde Harry en die befaamde Jantien!! Echt jammer dat ze er een beetjr voor spek en bonen bij zaten hoor.....

Leuk niemendalletje in aanloop naar de nieuwe serie. Geweldig dat Marc-Marie weer eens in een molsetting kwam opdraven, zeer helaas dat die vreselijke Koblenko ook gevraagd was (en dat na haar zure citroenscheuten op het programma in 'Ranking the Stars'). Ze wilde met terugwerkende kracht een 'Lottie' zijn en sloeg weer eens zogenaamd intelligente wartaal uit toen ze Patrick's molligheid een 7 gaf. Daar was flink in geknipt (dat moet ook wel), zodat er alleen maar het totaal absurde 'hij is te eendimensionaal' van overbleef.
::rofl:: Helemaal mee eens.  >:D
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Die is de Mol
« Reactie #89 Gepost op: 26-11-2007, 13:38:51 »
Is het iemand opgevallen dat "Die is de Mol" is opgenomen NA "Wie is de mol"?
Ik weet even niet of ik daar iets van moet denken.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Die is de Mol
« Reactie #90 Gepost op: 26-11-2007, 14:05:55 »
Is het iemand opgevallen dat "Die is de Mol" is opgenomen NA "Wie is de mol"?
Ik weet even niet of ik daar iets van moet denken.

Waar maak je dat uit op? ???
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Die is de Mol
« Reactie #91 Gepost op: 26-11-2007, 14:41:03 »
Waar maak je dat uit op? ???
Undercover Patrick zei tegen Regina dat ze mee had gedaan aan WIDM... waarop Regina antwoorde: Ja het was heel leuk.
Aangezien ze dit filmpje niet in de toekomst kunnen opnemen moet DIDM ook wel na WIDM zijn opgenomen  ;)
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Die is de Mol
« Reactie #92 Gepost op: 26-11-2007, 14:55:39 »
Is het iemand opgevallen dat "Die is de Mol" is opgenomen NA "Wie is de mol"?
Ik weet even niet of ik daar iets van moet denken.

Lijkt me ook niet meer dan logisch..

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Die is de Mol
« Reactie #93 Gepost op: 26-11-2007, 16:39:20 »
Vivienne :P

haha, had ik al verwacht toen de mesne van Regina kwamen :P.


Maar goed, ik vond het echt geweldig. jammer dat de rest niet zo veel aan het woord kwam. maar ik denk dat er elke aflevering twee oud kandidaten "centraal" staan. En dat Patrick zei dat hij niks hoorde, echt Patrick stijl :P

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Die is de Mol
« Reactie #94 Gepost op: 26-11-2007, 16:41:14 »
Undercover Patrick zei tegen Regina dat ze mee had gedaan aan WIDM... waarop Regina antwoorde: Ja het was heel leuk.
Aangezien ze dit filmpje niet in de toekomst kunnen opnemen moet DIDM ook wel na WIDM zijn opgenomen  ;)

Aha okay...tijdens dat fragment ben ik wss net even naar het toilet geweest :P 't was me niet opgevallen :-[
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Die is de Mol
« Reactie #95 Gepost op: 26-11-2007, 16:43:01 »
dat was toch al bekend. Ik wist het iig al.

Offline Celeone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Die is de Mol
« Reactie #96 Gepost op: 26-11-2007, 17:36:11 »
Hoeveel gasten waren er nu precies? Want we hebben nog vier duo's te gaan, dus als er dan telkens vier gastenduo's als 'hoofdgasten' staan, dan is dat probleem ook weer opgelost. :P

Ik vind het best leuk eigenlijk, kom er ook nu pas achter dat Patrick van ZOOP is en ik hem dus wel ken! ::rofl::

Offline valentino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Die is de Mol
« Reactie #97 Gepost op: 26-11-2007, 18:02:25 »
alleen de kijkcijfer viel erg tegen, maar 300.000 mensen
hopelijk niet een voorbode voor het nieuwe seizoen

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Die is de Mol
« Reactie #98 Gepost op: 26-11-2007, 18:10:42 »
alleen de kijkcijfer viel erg tegen, maar 300.000 mensen
hopelijk niet een voorbode voor het nieuwe seizoen

Er waren ook niet echt veel promo's.. Reclame filmpjes,, Heb er geen 1 gezien,,
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Die is de Mol
« Reactie #99 Gepost op: 26-11-2007, 18:17:31 »
Wie was trouwens in vredesnaam die blonde kandidate (kandidaat??) in het midden achteraan. Kan me er echt geen naam bij voorstellen en breek er mijn hoofd over.


En verder heb ik mijn Mol-crush van dit jaar alweer gevonden.....  :-[ Oh wat ben ik erg!  :-[