Auteur Topic: Die is de Mol  (gelezen 52976 keer)

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Die is de Mol
« Reactie #100 Gepost op: 26-11-2007, 18:27:59 »
Was dat niet Yvonne serie twee?
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Die is de Mol
« Reactie #101 Gepost op: 26-11-2007, 19:09:39 »
Was dat niet Yvonne serie twee?

nee
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Die is de Mol
« Reactie #102 Gepost op: 26-11-2007, 19:25:16 »
Wie was trouwens in vredesnaam die blonde kandidate (kandidaat??) in het midden achteraan. Kan me er echt geen naam bij voorstellen en breek er mijn hoofd over.


Volgens mij is het Sandy, de eerste afvaller van de eerste serie.
« Laatst bewerkt op: 26-11-2007, 19:31:19 door Heinz »

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Die is de Mol
« Reactie #103 Gepost op: 26-11-2007, 19:35:26 »
Ja daar deed ze me ook héél hard aan denken, alleen vraag ik me dan af waarom ze een kandidate die slechts één aflevering in de allereerste reeks erbij was, om in deze jury te zitten?

Niet dat er iets mis is met Sandy, maar het lijkt me dat er dan logischere keuzes zouden zijn.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Die is de Mol
« Reactie #104 Gepost op: 26-11-2007, 19:41:23 »
Ja daar deed ze me ook héél hard aan denken, alleen vraag ik me dan af waarom ze een kandidate die slechts één aflevering in de allereerste reeks erbij was, om in deze jury te zitten?

Niet dat er iets mis is met Sandy, maar het lijkt me dat er dan logischere keuzes zouden zijn.

Mee eens. En daar komt bij dat de 'onbekende' kandidaten amper wat tot niets te zeggen hadden. Erg jammer, hopelijk krijgen we de komende afleveringen wat meer van ze te horen.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Die is de Mol
« Reactie #105 Gepost op: 26-11-2007, 20:09:42 »
Misschien dat er elke aflevering ook twee van aan het woord zijn, net zoals er telkens twee nieuwe kandi's voorgesteld worden. Anders zitten ze er echt wel voor niks bij (tenzij voor het zeggen van welke opdracht ze leuk vonden)

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Die is de Mol
« Reactie #106 Gepost op: 26-11-2007, 20:10:49 »
Plus dat ze ook stemmen... maar dat werd niet in beeld gebracht
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: Die is de Mol
« Reactie #107 Gepost op: 26-11-2007, 22:09:17 »
Ik vond het erg tegenvallen allemaal eerlijk gezegd.
Was een beetje de Marc-Marie show op deze manier.
Erg jammer dat we buiten 1 opmerking van Harry niemand aan het woord hebben gezien ::ohno::
Pieter-Jan was gewoon Pieter-Jan, hij presenteerd naar mijn mening alles op deze manier.

Trouwens ik zit zo eens te kijken, maar ik denk idd dat het miss toch wel Yvon is van is serie 2 die middelste.
« Laatst bewerkt op: 26-11-2007, 22:15:52 door Kîm »
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Die is de Mol
« Reactie #108 Gepost op: 26-11-2007, 22:15:22 »
Wat hou ik toch van Marc-Marie :D Moet altijd zo om hem lachen! Jammer dat hij niet elke week komt, maarja volgende week komt Paul  ::love:: en dat is toch ook wel weer fijn :D Ik hoop ook wel dat Roderick eens komt  ::love::

Haha, nouja over de kandidaten van deze serie (A) Ik ken Regina helemaal niet, maar ik vond haar erg leuk overkomen. En Patrick is natuurlijk geweldig, zijn lach is leuk en alles is leuk.

Ook vond ik Pieter-Jan het goed doen. Kortom, leuk om de weken tot 3 januari door te komen! 8)
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Rennuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Tja....
Re: Die is de Mol
« Reactie #109 Gepost op: 26-11-2007, 22:27:25 »
Hoe weet jij dat Paul volgende week komt?? :o
~ 'You mean you can't take less. You can ALWAYS take more' ~

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Die is de Mol
« Reactie #110 Gepost op: 26-11-2007, 22:39:31 »
Staat op z'n blog :D

Citaat
Het nieuwe seizoen Wie is de Mol? start vanavond. Tenminste, zo voelt het. Op Nederland 3 wordt vanaf vanavond Die is de Mol uitgezonden. De opnamen waren in het inmiddels beruchte Kasteel in Lisse. Eén keer kijken en je hebt de sfeer weer te pakken.

Vanavond worden Patrick Martens en Regina Romeijn onder de loeb genomen door Marc Marie Huybrechts en Victoria Koblenko. Volgende week laten Inge Iepenburg en ik ons licht schijnen over Joris Linssen en Nicolette Kluiver.

Mijn speurtocht gaat weer beginnen. Dit jaar gewoon weer voor de buis! (21.45 u, Ned 3)

Bron: http://www.paulrabbering.nl/

Ik was op Coens blog aan het kijken en toen zag ik toevallig Paul aan de zijkant staan en was toch even nieuwsgierig of hij nog wat interessants te zeggen had :)
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Die is de Mol
« Reactie #111 Gepost op: 27-11-2007, 09:08:34 »
Wat dachten jullie van de verhalen die Patrick en Regina vertelden? Ik kon niet de keuze van de groep niet geloven. Voor mij was overduidelijk dat Patricks tractorverhaal waar was. En Regina vertelde in haar niet-ware verhaal dat ze 'in Texel' had gewerkt, en dat was duidelijk geen bewust foutje.
Keep calm and eat chocolates!

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Die is de Mol
« Reactie #112 Gepost op: 27-11-2007, 11:26:20 »
Wie was trouwens in vredesnaam die blonde kandidate (kandidaat??) in het midden achteraan. Kan me er echt geen naam bij voorstellen en breek er mijn hoofd over.


En verder heb ik mijn Mol-crush van dit jaar alweer gevonden.....  :-[ Oh wat ben ik erg!  :-[

Haha... Dezelfde als ik  ::bravo::

Online hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Die is de Mol
« Reactie #113 Gepost op: 28-11-2007, 09:56:30 »
Ben ik nu de enigste hier, die DIDM zonde van de zendtijd vind. Het gaat 25 minuten helemaal nergens over. Alleen de (verfoeide) VIP's komen aan het woord, terwijl de "onbekende" kandidaten veel interresanter zijn met hun verhalen tijdens en na De Mol.
AVRO, als er dan toch nog zendtijd over blijft, herhaal dan bijvoorbeeld het eerste jaar. Of koop een serie van een ander land aan en zend die uit. Was het maar januari !

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Die is de Mol
« Reactie #114 Gepost op: 28-11-2007, 11:27:41 »
Of koop een serie van een ander land aan en zend die uit.

Dat vind ik nou eens een leuk voorstel! :D ::ok::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Die is de Mol
« Reactie #115 Gepost op: 28-11-2007, 17:06:01 »
precies, want ik vind dit een waardeloos gebeuren :S widm is leuk zoals het was. dit is nergens voor nodig
dennis for mole !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Die is de Mol
« Reactie #116 Gepost op: 28-11-2007, 19:18:11 »
Dat vind ik nou eens een leuk voorstel! :D ::ok::

yes!   ::jaja::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Die is de Mol
« Reactie #117 Gepost op: 28-11-2007, 21:41:06 »
Een Poolse/Noorse/Zweedse dan!  ::ok::

Offline mutzje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Paramore rocks
Re: Die is de Mol
« Reactie #118 Gepost op: 29-11-2007, 11:22:09 »
ik vond het ook een beetje tegenvallen. Ze hadden met dit concept veel leukere dingen kunnen doen.
Ik dacht dat het een cursus mol-kijken zou worden, ik had me al helemaal verheugd op allemaal oude beelden, maar nee, we gaan alleen naar de nieuwe kandidaten kijken, ook wel leuk, maar ze hadden het ook kunnen combineren.
Marc-marie was wel weer awesome :) ik ga naar z'n theatershow ;D echt zin in:P maar dat ter zijde:P
Ik vind persoonlijk pieter jan een beetje irritant maar dat zal wel aan mij liggen..

Offline Molloco

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Die is de Mol
« Reactie #119 Gepost op: 29-11-2007, 14:50:25 »
tja..het is treurige uitmelkerij.
Maar misschien is het vanavond leuker.
Kan niet wachten op Wie is de Mol!