Auteur Topic: Die is de Mol  (gelezen 52990 keer)

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Die is de Mol
« Reactie #140 Gepost op: 3-12-2007, 20:01:37 »
Heb het net teruggekeken op uitzendinggemist. Ik vond het een leuke aflevering voor even tussendoor, maar nog steeds jammer dat die oudkandidaten er voor Jan *** bijzitten. Ook de uitzendtijd vind ik niet zo sterk, ik kijk dan liever Expeditie Robinson of Mooi weer de Leeuw.
Nog even niks.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Die is de Mol
« Reactie #141 Gepost op: 3-12-2007, 22:35:14 »
Problemen met uitzendinggemist? GoogleVideo werkt beter. maar wees snel want de vorige afl. is al verwijderd ivm rechten enzo  :-\\
The sun came up and reality set in.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Die is de Mol
« Reactie #142 Gepost op: 4-12-2007, 01:46:04 »
trouwens iemand idee wie de oud kandi's waren?
Ik heb zelf gezien: Dick,Pamela,Foke,Julien,Sigrid,Willy, volgens mij Ellen. Wellicht Bjorn?

En de rest?
« Laatst bewerkt op: 4-12-2007, 01:48:17 door Ikbenjorg »
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: Die is de Mol
« Reactie #143 Gepost op: 4-12-2007, 10:16:30 »
Ik geloof best dat de mensen daar veel lol hebben.. Wij zien natuurlijk maar een 20 minuutjes van een halve dag opnames en voorbereiding..
Joris in zijn vermomming was heel erg doorzichtig. Maar heeft de crew natuurlijk wel een hoop tijd gekost en een hoop lol opgeleverd.
Nicolette en Joris zullen vast hard gelachen hebben met z'n twee-tjes.. Want zij weten natuurlijk hoe het écht zit. maar daar kunnen en mogen ze natuurlijk nog niet over praten.
Voor mij is het dus wel logisch dat het voor hen erg leuk is, voor mij als kijker brengt het weinig info over de eventuele mol.
Het is wel een manier om de kandidaten te leren kennen.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Die is de Mol
« Reactie #144 Gepost op: 4-12-2007, 22:20:48 »
Ik ben het gisteravond al helemaal vergeten te kijken...dus dat zegt genoeg denk ik... ::schaam::

Ik was het ook vergeten, ik dacht er net pas aan. Maar ik viel zowat in slaap! Moet dit nog zo drie afleveringen doorgaan ??? Volgens mij blijkt uiteindelijk dat alle kandidaten wel redelijk kunnen liegen, niemeand er de eerste aflevering uitvliegt volgens het panel en dat Pieter Jan Hagens het aflegt tegen Karel.

Maar ok, zullen we dan maar naar verborgen aanwijzingen gaan zoeken?  ;) ::jaja::
Tell me what your telescope says

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Die is de Mol
« Reactie #145 Gepost op: 5-12-2007, 15:35:15 »
trouwens iemand idee wie de oud kandi's waren?
Ik heb zelf gezien: Dick,Pamela,Foke,Julien,Sigrid,Willy, volgens mij Ellen. Wellicht Bjorn?

En de rest?

Ik dacht Patricia te hebben gezien?
Nog even niks.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Die is de Mol
« Reactie #146 Gepost op: 5-12-2007, 15:55:25 »
Ik dacht Yvonne te zien. Die uit het leger oid.

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Die is de Mol
« Reactie #147 Gepost op: 6-12-2007, 10:29:14 »
Nou vind het met de week slechter worden.. Het kijkt meer op een soort kamp gevoel.. met ze alle spelletjes doen wie er achter het gordijn staat.. En jammer dat er nog steeds niks wordt gevraagt naar de oud kanidaten.. ze zitten daar als lucht,.. Opvulling.. Echt jammer

Wel grappig haha nicolette .. ben je de mol.. (BEL) wie is het..  Weet ik niet  ::rofl::
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Die is de Mol
« Reactie #148 Gepost op: 10-12-2007, 01:04:46 »
Ik begin zo onderhand echt een mening te krijgen...en niet zo'n sympathieke vrees ik. Ik denk nl. dat de opnamen voor DIDM dusdanig in scene zijn gezet, dat ze bv. net zolang doorgaan met de waar/niet waar verhalen totdat ze niet geraden worden, zodat er weer twee "fantastische leugenaars" op de krukkies zitten (ligt dat nu aan mij of zegt 'ie elke week hetzelfde?). Ik denk ook dat de opnames vele malen over worden gedaan omdat PJH er een zootje van maakt af en toe, en misschien dat daarom de kandi's zo lauw en voorspelbaar reageren. En ik denk ook dat de oud-kandi's er als 'behang' bijzitten, mede doordat PJH totaal hun namen niet weet (bv. toen Harry een opmerking maakte, wist Pieter-Jan volgens mij echt niet hoe hij 'm moest aanspreken!). Zijn jullie het met mij eens? ::)
Tell me what your telescope says

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Die is de Mol
« Reactie #149 Gepost op: 10-12-2007, 12:34:51 »
Ik denk ook dat de opnames vele malen over worden gedaan omdat PJH er een zootje van maakt af en toe.

Die indruk heb ik inderdaad ook af en toe. Het verloopt soms allemaal wat knullerig. Overigens betwijfel ik of de uiteindelijke keuze in de liegopdracht in scène was gezet. Roderick vond ik een erg leuke kandidaat, maar ik ben nog steeds niet zo overtuigd van zijn molvang-kwaliteiten  ;). De gelogen verhalen had ik eigenlijk direct door:
- Bij Georgina lag het tweede verhaal het dichtst bij haar, dus daar kon ze het makkelijkste over liegen.
- Bij Edo kon je merken dat hij bij het eerste verhaal (dat waar was) express euh's en aarzelingen in had gestudeerd, terwijl hij de leugen vloeiend had ingestudeerd.  ;D

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Die is de Mol
« Reactie #150 Gepost op: 10-12-2007, 13:08:33 »
Wat me opviel is dat de oud-kandi's die er zaten precies dezelfde waren als 2 weken geleden. Dat wordt ongetwijfeld achter elkaar opgenomen dan. En doorelkaar uitgezonden. Beetje vaag.....

Wel m'n 2 favo kandidaten!  :D  Edo is de mol, ik voel het gewoon!  ::vergroot::  :-X

Wat Pieter-Jan betreft.... ik vind het echt een hele leuke sympathieke vent, maar geen widm-presentator....
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Rubmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Die is de Mol
« Reactie #151 Gepost op: 10-12-2007, 14:12:57 »
Wat me opviel is dat de oud-kandi's die er zaten precies dezelfde waren als 2 weken geleden. Dat wordt ongetwijfeld achter elkaar opgenomen dan. En doorelkaar uitgezonden. Beetje vaag.....

Wel m'n 2 favo kandidaten!  :D  Edo is de mol, ik voel het gewoon!  ::vergroot::  :-X

Wat Pieter-Jan betreft.... ik vind het echt een hele leuke sympathieke vent, maar geen widm-presentator....

Ja maar DIDM is geen WIDM! Die is de mol is echt een totaal ander programma. In die is de mol zit namelijk totaal geen spanning. Ik vind dat hij dit programma redelijk doet, alleen vind ik het jammer dat de intro telkens hetzelfde is.

Offline VeeloDeMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Wat is het fijn in denialland!
Re: Die is de Mol
« Reactie #152 Gepost op: 10-12-2007, 20:05:26 »
Woei, Roderick!!  ::tandpastasmiley:: Was er verder nog iets interessants te zien? Volgens mij niet echt :P Dus dan maar Roderick! Haha, hij is echt cool. En bij die stukjes van die molserie kwam het echte molgevoel wel weer boven! Ik heb meer het gevoel dat dat de laatste serie was dan die echte vorige. Ik heb even heel lang na moeten denken wie er vorig jaar ook alweer de Mol was. Die serie met Roderick heeft denk ik toch meer indruk gemaakt.

Over Die is De Mol. Niet echt molwaardige opdrachten en al die arme achtergrond-oud-kandidaten. Hmmm.
En ja, ik ben het er wel mee eens dat het allemaal een beetje nep lijkt.

Kan niet wachten tot januari! (Heb ik toch nog wat te leuks te kijken met dank aan die leuke schrijversstaking :( )
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Die is de Mol
« Reactie #153 Gepost op: 18-12-2007, 20:53:07 »
Beetje matte uitzending, maar dat was denk ik vooral omdat ik de kandidaten niet zo interessant vond. En omdat ik het jammer vind dat de eerste vier series van De Mol bijna genegeerd worden (muv. van het achtergrondbehang).
Nog even niks.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Die is de Mol
« Reactie #154 Gepost op: 18-12-2007, 22:45:41 »
Ja de legendarische molacties zijn uitsluitend van BN'ers. Alsof de rest slechte mollen waren omdat ze niks legendarisch gedaan hebben?  ???

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Die is de Mol
« Reactie #155 Gepost op: 19-12-2007, 19:43:28 »
 ::schaam::
ik heb nog geen één DIDM gezien.
maar ooit zal ik het gaan zien  ::jaja::

mis ik heel veel?

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Die is de Mol
« Reactie #156 Gepost op: 19-12-2007, 21:17:09 »
ik heb alleen de eerste aflevering gezien, en dat was meer dan genoeg, volgens mij zou het om tips gaan en dat gaat het niet, dus nee... je mist niks ;D
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Die is de Mol
« Reactie #157 Gepost op: 19-12-2007, 22:48:22 »
Tenzij er een verborgen hint zit...

 8)
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Die is de Mol
« Reactie #158 Gepost op: 19-12-2007, 23:09:02 »
ik heb alleen de eerste aflevering gezien, en dat was meer dan genoeg, volgens mij zou het om tips gaan en dat gaat het niet, dus nee... je mist niks ;D

oke gelukkig  :)
meer een beetje media aandacht voor de BN-ers ofzo? (laat ook maar trouwens, moet ik het zelf maar kijken  ;))

maar goed, de hints en moltrucs uit het verleden ken ik inmiddels van haver tot gort, dus daar zal ik ook niet zoveel aan missen.
zit ik straks alleen in m´n eentje 2 weken na de uitzending nog hard te studeren op die namen  ;D

Offline sijb

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Die is de Mol
« Reactie #159 Gepost op: 21-12-2007, 00:05:11 »
Ik vind het nogmaals interesting om de kandidaten te leren kennen. En misschien zelfs een hint te ontdekken, terwijl de avro zegt dat die er niet in past.