Auteur Topic: [De Mol!!!] Dennis  (gelezen 225615 keer)

Offline *Myra*

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #80 Gepost op: 23-01-2008, 11:40:11 »
Mooi verhaal, Wilm. ::ok::

Al heb ik er als Dennisverdenker niet veel aan: het bevestigt alleen maar. Ik zou nu liever een betoog zien voor bijvoorbeeld Patrick als Mol. Of een betoog waarom het Dennis niet is. Iemand? :D



Ik blijf erbij dat Patrick een belachelijke act opvoert, ik bedoel, hij zal toch niet serieus zo zijn?? Anders vind k het wel zielig... beetje kruising tussen George (angst) en Milouska (domheid). En ondertussen netjes de boel in de soep laten lopen, met in de laatste aflevering de handboeienactie en met 500 euro over de finish lopen en Coen achter laten met drie rode vlaggetjes. Daarnaast zijn zijn gezichtsuitdrukkingen zo overdreven dat het niet meer grappig is =p we hebben immers gezien bij DIDM dat hij heel goed kan acteren en het hoofd koelhouden!

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #81 Gepost op: 23-01-2008, 17:05:53 »
Patrick is gewoon gigantisch enthousiast en gaat echt helemaal op in het spel. Volgens mij kan hij het ook erg goed vinden met de andere kandidaten. Ik denk ook niet dat hij de mol is. Hij is gewoon in sommige opdrachten wat te onhandig en hij komt niet echt over als 'the cool boy fixing elseones problems'.

Dennis vind ik erg veel in de kandidaatrol hebben gezeten. Hij is echt zo'n persoon die heel weinig in de spellen voorkomt. Ik had echt verwacht dat hij als mol veel actiever zou zijn en belangrijker posities zou innemen. Waarom voorbereidend werk doen als mol?

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #82 Gepost op: 23-01-2008, 19:18:39 »
Als ik iemand niet verdenk, dan is het Dennis wel! :D
Hij is echt cool met die Pet en die Zonnebril  ;)
Ik hoop nu dat hij het spel wint, behalve als Georgina morgen terug komt natuurlijk!

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #83 Gepost op: 24-01-2008, 18:03:37 »
Ik blijf erbij dat Patrick een belachelijke act opvoert, ik bedoel, hij zal toch niet serieus zo zijn?? Anders vind k het wel zielig... beetje kruising tussen George (angst) en Milouska (domheid). En ondertussen netjes de boel in de soep laten lopen, met in de laatste aflevering de handboeienactie en met 500 euro over de finish lopen en Coen achter laten met drie rode vlaggetjes. Daarnaast zijn zijn gezichtsuitdrukkingen zo overdreven dat het niet meer grappig is =p we hebben immers gezien bij DIDM dat hij heel goed kan acteren en het hoofd koelhouden!


Patrick is gewoon gigantisch enthousiast en gaat echt helemaal op in het spel. Volgens mij kan hij het ook erg goed vinden met de andere kandidaten. Ik denk ook niet dat hij de mol is. Hij is gewoon in sommige opdrachten wat te onhandig en hij komt niet echt over als 'the cool boy fixing elseones problems'.

Dennis vind ik erg veel in de kandidaatrol hebben gezeten. Hij is echt zo'n persoon die heel weinig in de spellen voorkomt. Ik had echt verwacht dat hij als mol veel actiever zou zijn en belangrijker posities zou innemen. Waarom voorbereidend werk doen als mol?
Uhhh, dit Topic gaat toch over Dennis!?!? ???

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #84 Gepost op: 24-01-2008, 18:06:39 »
Uhhh, dit Topic gaat toch over Dennis!?!? ???

Klopt. Is mijn schuld: ik vroeg of iemand me er van kon overtuigen dat Dennis niet de Mol is en Patrick bijv. wel.

Ik begin trouwens steeds meer te twijfelen tussen Dennis en Patrick. Hopelijk maakt de aflevering van vanavond daar een eind aan. (En vliegt Patrick eruit. :P )

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #85 Gepost op: 24-01-2008, 19:31:09 »
Vraagje, Weet de presentator eigenlijk wie de MOL is?

gr Dennis
De presentator kan er volgens mij zelf voor kiezen om te weten wie de mol is.
Zowist Angela het volgens mij een paar keer wel, maar Karel steeds niet

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #86 Gepost op: 24-01-2008, 19:32:35 »
Klopt. Is mijn schuld: ik vroeg of iemand me er van kon overtuigen dat Dennis niet de Mol is en Patrick bijv. wel.

Ik begin trouwens steeds meer te twijfelen tussen Dennis en Patrick. Hopelijk maakt de aflevering van vanavond daar een eind aan. (En vliegt Patrick eruit. :P )
Ik denk dat Patrick de mol is ;) Vanaf het begin al, maar ik zou m'n mond er hier maar over houden, want dit Topic gaat over dennis ;) >:D

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #87 Gepost op: 24-01-2008, 19:39:43 »
Ik denk dat Patrick de mol is ;) Vanaf het begin al, maar ik zou m'n mond er hier maar over houden, want dit Topic gaat over dennis ;) >:D

Ik nodig je bij deze uit om in de Patrick-topic een betoog te plaatsen over Patrick als mol, zoals ik dat hier gedaan heb voor Dennis.

En wat vanavond betreft: ben benieuwd of ik van de week het vervolg schrijf over hoe hij deze aflevering heeft gemold, of hoe hij volgende week terug komt in het spel... :-X

Enfin, hij blijft mijn mol..
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #88 Gepost op: 24-01-2008, 22:07:26 »
Ik dacht in het begin dat Dennis de mol was, maar hij is erg weinig in beeld gebracht, als je kijkt naar de afleveringen. Je hoort hem bijna nooit tussendoor praten. Dus toen dacht ik: nee het is Dennis niet.

maar ja, misschien toch wel, maar dan vind ik dat wel jammer tot nu toe, want we hebben hem zo weinig aan woord gezien...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #89 Gepost op: 24-01-2008, 22:10:56 »
teun heeft net dé hint van dit seizoen gegeven!!!  ::oink::

lees dit .

Citaat
<Lautjuh> oh doei teun

<Daedalus> dag Teun

<Tommie> Doeghh

<Daedalus> complimenten weer!

<Kim> doei teun

<Lautjuh> wil je nog wel even zeggen wie de mol is?

<Compuart> doei teun

<Daedalus> lol

<Sprien> doeeg

<Lautjuh> dan hoeven we ons daar niet meer druk om te maken

<Daedalus> dat zou niet leuk zijn, Lautjuh

<Teun> ja hoor

<Wilm> of ons op dwaalspoor zetten ^^

<Teun> het is...

<Daedalus> en nu zegt hij het luidop bij hem thuis

*** Teun [.adsl.xs4all.nl] has quit [Quit: CGI:IRC]


hij ging exact 6 seconden na ´het is...´ weg
6 seconden = 6 letters = dennis!

 :D



« Laatst bewerkt op: 24-01-2008, 22:15:23 door Lautjuh »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #90 Gepost op: 24-01-2008, 22:11:43 »
Jammer dat het geen 8 seconden waren ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #91 Gepost op: 24-01-2008, 22:12:09 »


hij ging exact 6 seconden na ´het is...´ weg
6 seconden = 6 letters = dennis!

Maar dan ook echt exact 6 seconden, niet 6,5 ofzo!! ;)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #92 Gepost op: 24-01-2008, 22:12:30 »
teun heeft net dé hint van dit seizoen gegeven!!!  ::oink::

lees dit .


hij ging exact 6 seconden na ´het is...´ weg
6 seconden = 6 letters = dennis!

 :D





:D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #93 Gepost op: 24-01-2008, 22:13:05 »
Maar dan ook echt exact 6 seconden, niet 6,5 ofzo!! ;)

ja, alleen redde ik het niet om binnen 1,5 milli seconde naar brabant te reizen om hem die naam te horen zeggen  :(

maar we zijn er toch al uit, met dank aan teun  ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #94 Gepost op: 24-01-2008, 22:14:11 »
Citaat
<Teun> het is...

drie puntjes!!! EDO!

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #95 Gepost op: 24-01-2008, 22:15:07 »
Ik heb wel een aantal Dennis hintjes en streken gezien vandaag.

- Het bandje onder het bed schoppen en snel (met Joris) uit de kamer gaan om bij de anderen eens te kijken. Een ander (volgens mij Dunya of Regina) komt met he idee om toch eens bij Joris en Dennis op de kamer te gaan kijken. Naar buiten lopen met het bandje...hem alleen achterlaten..misschien heeft hij toch nog een deel van de boodschap gewist. Niet helpen met de oplossing.

Verder Patrick uitkiezen, omdat het de vorige keer wel goed ging. Walkie Talkie uitgezet bij de eerste opdracht. (waarbij de 4 en 5 moeten worden overgehaald 45 = DE) Patrick is echt niet zo slim denk ik...en weet volgens mij echt niet wanneer prinjesdag is. Dennis stelt dan voor om naar een andere opdracht te gaan terwijl het antwoord (vrijdag) goed is. De klok die duidelijk in beeld wordt gebracht bij de opdracht met Patrick en Regina staat op 3voor12 (zie foto) het programma wat Dennis presenteert. (zie foto) PJH wist het vanaf aflevering 3 en met wie staat hij te praten op deze foto, met Dennis.

Verder nog klooien met de topitos, hij heeft bijna een vrijstelling! De mol heeft bijna een volle mol (topo). De ontmoetingen met de mol moet nog worden uitgezocht, maar op de vraag heb je bruine ogen werd volgens mij met Ja beantwoord.





« Laatst bewerkt op: 24-01-2008, 22:25:06 door Lola-aapje »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #96 Gepost op: 24-01-2008, 22:17:47 »
Ik heb wel een aantal Dennis hintjes en streken gezien vandaag.

- Het bandje onder het bed schoppen en snel (met Joris) uit de kamer gaan om bij de anderen eens te kijken. Een ander (volgens mij Dunya of Regina) komt met he idee om toch eens bij Joris en Dennis op de kamer te gaan kijken. Naar buiten lopen met het bandje...hem alleen achterlaten..misschien heeft hij toch nog een deel van de boodschap gewist. Niet helpen met de oplossing.

En als de grote foto op de juiste manier wordt omgedraaid zegt Dennis dat dit zo te zien op niets uitdraait.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #97 Gepost op: 24-01-2008, 22:17:55 »
En Regina dan? Ook 6 letters...
The British are not impressed.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #98 Gepost op: 24-01-2008, 22:19:25 »
En Regina dan? Ook 6 letters...

Teun is een man. Duh. ;)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #99 Gepost op: 24-01-2008, 22:21:07 »
En Regina dan? Ook 6 letters...
Teun is een man. Duh. ;)

en de mol ook.
hallo, dat weet toch iedereen.  ::hypocriet:: ;D