Auteur Topic: [De Mol!!!] Dennis  (gelezen 225578 keer)

Offline Puar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ik weet wie de mol is! (na de volgende week)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #320 Gepost op: 9-02-2008, 17:11:00 »
Huh..
Patrick is toch de mol?

Huh..
Edo is toch de mol?
Je kunt ze uitroken, je kunt ze opjagen en soms kan je er een vangen, maar ze komen altijd terug

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #321 Gepost op: 9-02-2008, 18:15:53 »
Bijzonder dat we allemaal al lang weten dat Dennis de Mol is, maar dat we daar zo positief over zijn! ;D

ik vind dat Dennis goed zijn mollenrol uitvoerd, verder kan je er niet veel aan doen als zo iemand als Joris besluit om heel overdreven te gaan mollen. De mollenstreken van Dennis zijn subtiel en erg goed bedacht. go go Dennis! :D

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #322 Gepost op: 9-02-2008, 18:19:54 »
Waarom verdenkt dit jaar eigenlijk niemand Pieter-Jan?  ::oink::
Tja die is ook nog wel verdacht, dat hij vroeg dat niemand dat bakje wou hebben zonder Topito ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #323 Gepost op: 9-02-2008, 23:09:21 »
Citaat

Klopt niet. Regina heeft 1000 euro uit de pot gehaald (9125 -> 8125). Dennis en Edo hebben 2500 euro verdiend door haar te vinden (8125 -> 10625). Er is daarna niks meer uit de pot gegaan want Regina had al betaald voor de vrijstelling.

Nee hoor, Erik. Dit staat er op wieisdemol.nl:

Citaat
Statistieken aflevering 5
De opdracht met de achtbaan is er geen geld verdiend. In het hotel is er zelfs 1000 euro verloren. De derde opdracht winnen ze 2500 euro. Maar omdat de vrijstelling toch wordt gebruikt, gaat er weer 1000 euro af.  Per saldo wordt er deze aflevering dus maar 500 euro verdiend.

Startkapitaal: 9125
Eindkapitaal: 9625

Het vinden van Regina leverde dus 1500 euro op.

edit: wat wel raar is, overigens. Pieter Jan zegt dat het 'nog steeds' 1000 euro kost, 'als je hem gebruikt'. Hij bedoelt hier dus 'weer', of de info op .nl klopt niet.


Inmiddels blijkt dat je gelijk had, Erik, en de info op .nl dus niet klopte (en nog steeds niet klopt).

Dennis en Edo verdienden dus gewoon 2500 euro door Regina te vinden en daar ging niks meer van af.

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #324 Gepost op: 9-02-2008, 23:32:08 »
JUIST dat gegeven zit me dus vreselijk dwars. Een mol die ZOVEEL geld in de pot brengt man dat is bijna niet meer voor mijzelf te verantwoorden maar damn dan blijft alleen Patrick nog over en sorry hoor maaaar nee  ::ohno:: die is het ook niet dat kan gewoon niet, maar ja een mol die 2500 in de pot brengt .... ::ohno::
Dus HELP HELP hoe moet dit nou  ??? ???
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #325 Gepost op: 9-02-2008, 23:32:29 »
Nee hoor, Erik. Dit staat er op wieisdemol.nl:

Het vinden van Regina leverde dus 1500 euro op.

edit: wat wel raar is, overigens. Pieter Jan zegt dat het 'nog steeds' 1000 euro kost, 'als je hem gebruikt'. Hij bedoelt hier dus 'weer', of de info op .nl klopt niet.



Inmiddels blijkt dat je gelijk had, Erik, en de info op .nl dus niet klopte (en nog steeds niet klopt).

Dennis en Edo verdienden dus gewoon 2500 euro door Regina te vinden en daar ging niks meer van af.

In de aflevering zelf zegt PJH toch echt duidelijk. Wanneer jullie de vrijstelling inzetten dan kost dat 1000 euro uit de pot.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #326 Gepost op: 10-02-2008, 10:04:08 »
In de aflevering zelf zegt PJH toch echt duidelijk. Wanneer jullie de vrijstelling inzetten dan kost dat 1000 euro uit de pot.


Hij zegt 'nog steeds'. Maar los daarvan blijkt uit aflevering 6 dat er niets meer afging: de stand van de geldpot gaat na de opdracht met de bootjes van 10625 naar 12625 euro.

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #327 Gepost op: 10-02-2008, 11:07:56 »
Hij zegt 'nog steeds'. Maar los daarvan blijkt uit aflevering 6 dat er niets meer afging: de stand van de geldpot gaat na de opdracht met de bootjes van 10625 naar 12625 euro.
Vond ik wel raar, ik zei tegen m'n ouders: "Huh, heeft Joris er soms geld bij gedaan?"
Want ik dacht ook dat de pot aan het begin van de opdracht op €9125 stond.
Maarja, Dennis zei wel in een biecht (over Patrick): "Met de makkelijkheid waarmee hij geld uit de pot wou halen, vind ik toch een beetje raar" De mol moet geld uit de pot halen/houden. Misschien een aanwijzing dat Dennis níét de mol is, maar Patrick of toch Pieter Jan?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #328 Gepost op: 10-02-2008, 11:41:29 »
Volgens mij is er niks vreemds aan de hand hoor. Doordat ze Regina vonden, verdienden ze 2.500 euro plus werd de vrijstelling van Regina ongedaan gemaakt. (1.000 van de vrijstelling terug in de pot). Maar omdat ze de vrijstelling zelf hielden (vlgs PJ kost de vrijstelling nog steeds 1.000), ging bleef de 1.000 die aanvankelijk terug was alsnog uit de pot.

In plaats van Joris die vrijstelling te geven en hopen dat hij rood kreeg, had de groep de vrijstelling ook gewoon terug kunnen geven. En het was volgens mij vooral Dennis die aanspoorde om voor een gezamelijke vrijstelling te gaan en zo die 1.000 uit de pot houdende. Het maakte niet uit of Regina die vrijstelling had of Joris, ging om 1 en dezelfde vrijstelling. Tot zover een prima molactie.

En wat betreft de verdiende 2.500... Tja, uiteraard kunnen ook molacties mislukken, is maar goed ook, anders zou er nooit wat in de pot komen. Het gebruik maken van A-viertjes om getallen te vormen lijkt heel slim, maar is vooral tijdrovend. Denk maar aan die lange zoektocht naar tape. Hoe moeilijk kan dat zijn, zelfs in Mexico. Genoeg mogelijkheden om de tijd te rekken.
Helaas was Dennis niet alleen, hij deed de opdracht samen met Edo. En dan moet je je een beetje inhouden. En ik denk ook dat als ze anderhalf minuut later bij Regina waren aangekomen (zoveel scheelt dat niet) en de opdracht daardoor mislukt was, had iedereen geroep: prima mollenactie.


Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #329 Gepost op: 10-02-2008, 12:36:49 »
Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Dennis er op gebrand was de vrijstelling van Regina ongedaan te maken. Edo had moeite om Dennis bij te houden gezien zijn conditie, dus als dennis de opdracht had willen doen falen dan had hij eenvoudigweg langzameraan kunnen doen. Als zij het adres hebben van Regina lijkt Dennis zich op alle fronten te haasten om op tijd te zijn. Het gestress bij de bel, het duwen aan de deur, de trap op hollen. Voor mij is Dennis de mol, maar hij heeft bewust de vrijstelling van Regina ongedaan willen maken. Ik kan alleen maar bedenken dat hij dit deed om een twijfelaar in de groep te houden en iemand anders uit de groep de kans te ontnemen lering te trekken uit de test. Het heeft Joris uiteindelijk zijn kop gekost.

Aan het begin van aflevering 5 zegt PJ aan het begin dat het gaat om de mol en een nepmol of zoiets. Heeft Dennis de hand gehad in het inzetten van Joris? Zodat de kans dat hij uiteindelijk het veld moest ruimen groter werd?
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #330 Gepost op: 10-02-2008, 13:09:02 »
Hij zegt 'nog steeds'. Maar los daarvan blijkt uit aflevering 6 dat er niets meer afging: de stand van de geldpot gaat na de opdracht met de bootjes van 10625 naar 12625 euro.

oke,dan Hainz volgens mij gaat hier een kwartje vallen :D

iets anders;
Die opdracht met de bootjes had ook 4000 kunnen zijn, maar de laatste verdubbelaar hebben ze niet ingezet. Voor een mol is het wel trickie om het wel te doen, want je weet maar nooit of ze het halen. Dat is een factor die je nooit zeker weet. Dennis noemt wel tig argumenten waarom ze de laatste verdubbelaar niet inzetten. (patrick hangt er dan maar wat stil bij)
- ze halen het denk ik niet
- het gaat ook een stuklangzamer nu
- en wat een bedrukte gezichtjes ook

Zelf denk ik dat Dennis op dat punt al heeft gehoord dat ze het gaan halen, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker. Verder is het misschien toch beter als mol om bij de 'zingers' te zitten, want dan kan je nog geld in het water gooien ofzo of zoveel tij rekken dat het bedrag niet wordt gehaald...hmm.

Maar uiteindelijke conclusie: Dennnis is de mol door de snelheid waarmee hij 'gokkers' riep. Zo snel dat patrick achterdochtig werd. (alhoewel het nu bijna de eerste keer is dat Dennis zo snel in een groep wil, want bij het maisveld waren joris en edo weer snel met roepen)
« Laatst bewerkt op: 10-02-2008, 13:11:26 door Lola-aapje »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #331 Gepost op: 14-02-2008, 21:25:00 »
Eindelijk durft Dennis wat duidelijker toe te slaan. Hart-stik-ke logisch die volgorde van poppen, dat ze dat niet zagen! ::rofl::

En ook nog eens lekker klooien in de speedboot. ;D

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #332 Gepost op: 14-02-2008, 21:26:45 »
Dennis blijft gewoon mijn Mol. :D

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #333 Gepost op: 14-02-2008, 21:31:39 »
dennis was heerlijk mollig vandaag!

- niet naar de 1250 willen
- een G ophangen? dat zie je niet als je er in staat, een pijl of een in het midden was veel logischer geweest
- hij negeerde regina in de speedboot

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #334 Gepost op: 14-02-2008, 21:37:03 »
Is er nog een plekje vrij in het Denniskamp? :(

Offline TAP

  • Winnaar pool Expeditie Robinson 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • aka AltijdAndries
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #335 Gepost op: 14-02-2008, 21:39:24 »
ik vind dat Dennis goed zijn mollenrol uitvoerd, verder kan je er niet veel aan doen als zo iemand als Joris besluit om heel overdreven te gaan mollen. De mollenstreken van Dennis zijn subtiel en erg goed bedacht. go go Dennis! :D

...behalve dat ik hem vaak heel gespeeld over vind komen als hij kandidaat-achtig doet (blij zijn als hij door is bijvoorbeeld), hij is duidelijk geen acteur
Shoqs - Shoqs your socks off!

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #336 Gepost op: 14-02-2008, 21:42:32 »
...behalve dat ik hem vaak heel gespeeld over vind komen als hij kandidaat-achtig doet (blij zijn als hij door is bijvoorbeeld), hij is duidelijk geen acteur

Nou geen enkele kandidaat heeft hem tot nou toe door gehad, als z'n gespeelde verontwaardigingen heeft niemand door.

Offline RJBanthum

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #337 Gepost op: 14-02-2008, 21:44:36 »
:-\\

Ik wil gewoon niet dat jullie gelijk krijgen... Jullie doen allemaal zooo overtuigd en zelfverzekerd... Zo duidelijk is het gewoon allemaal niet  >:( De meesten hier verdienen het om ongelijk te krijgen  >:D

Als je het over alle afleveringen bekijkt, is Dennis één van de slimste kandidaten en heeft ook best veel geld in de pot gebracht. Zijn argumenten zijn altijd vanuit kandidaatsperspectief (kan een mol natuurlijk ook spelen), maar ik heb regelmatig gezien dat hij een opdracht weet te redden, of een deel doet slagen... Dat vind ik gewoon geen molgedrag. Bovendien, ik vind het raar dat Regina er nog in zit, als zij 7 afleveringen op Dunya zit :-\\ Hallo? Dan was je er toch al laaaang uitgeweest? Dat is dus óf een leugen, óf ze denkt niet na en verraad dat ze de mol is ...

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #338 Gepost op: 14-02-2008, 21:44:51 »
Nou geen enkele kandidaat heeft hem tot nou toe door gehad, als z'n gespeelde verontwaardigingen heeft niemand door.

hij is zo'n heerlijke nonchalante lieverd, echt zo'n george. ::love::
en mollig, dat ook ;)
prima tactiek voor een mol, heeft het verleden wel uitgewezen  ::jaja::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #339 Gepost op: 14-02-2008, 21:50:51 »
Als Dennis het is, heeft hij het heel goed gedaan. Maar ik denk gewoon niet dat hij het is.