Auteur Topic: [De Mol!!!] Dennis  (gelezen 225636 keer)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #380 Gepost op: 15-02-2008, 19:01:36 »
Ik weet het opeens zeker, Dennis is de mol. Ik verdacht hem in aflevering 1, toen even niet meer (vond anderen ook verdacht en Dennis niet zoveel in beeld) en nu had ik gewoon een ingeving en een gevoel :)

Het zou ook leuk zijn aangezien in Die is de Mol Dennis heel slecht ge-evalueerd werd. En dan zat hij daar als mol-zijnde, dan lijkt het me moeilijk om je lachen in te houden, aangezien hij het heel goed doet als hij de mol is: niemand verdenkt hem!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #381 Gepost op: 15-02-2008, 22:07:29 »
Gespiegeld is het volgens mij "KI" 21-2  ;D

O ja is waar  ::rofl::

Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #382 Gepost op: 16-02-2008, 23:55:50 »
Ik kwam Dennis gister tegen, en hij was ontzettend enthousiast over het meedoen aan het programma, glimoogjes incluis ::tandpastasmiley:: Leuk om te zien! Ik kan niet wachten tot ik wereldberoemd ben in Nederland en ook mee mag doen  ;)

Offline roelc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #383 Gepost op: 18-02-2008, 01:01:34 »
waarom dennis de mol is - afl 7

* zegt ih begin over joris: 'waarover hij ongelijk heeft, dat moet nog blijken' - typisch iets voor de mol
* dunya komt met een vrij goed idee af: 'als we nu een pijl maken met de pinata's?'. maar dennis zegt onmiddellijk 'nee dat gaat niet'
* dennis bedenkt het onmogelijke idee om een G te maken met de pinata's en dan het geld in georgina te stoppen. de grootste mollenstreek van de hele reeks lijkt me
* wanneer de bootjes uitvaren om de bedragen te zoeken tussen de mangroven blijft dennis verdacht stil als patrick vraag welke kleur het bordje had. het is op edo's verzoek dat ze terugkeren om de kleur te checken. dennis zegt helemaal niets
* wanneer ze op volle zee zitten om de kisten te zoeken vaart dennis zo hard "als een puber", stelt edo, dat ze regina niet eens horen
* op het einde varen edo en dennis gewoon patrick en dunya achterna terwijl dat helemaal niet hoeft. dennis heeft op dat moment de walkietalkie
* p-j stelt dat er heel wat kisten zijn blijven liggen, daarop zegt dennis dat het de schuld is van regina (de mol moet het telkens op iemand anders steken he)
* dunya, patrick en edo hebben een discussie. en dennis ligt er naast lekker wat te zonnen. mooi contrast: de mol is tevreden
* er is een topito. dunya en edo zwanzen wat: 'proficiat joh!'. dennis is de enige die er niet mee kan lachen - typisch de mol om (gespeeld) kwaad te zijn
* dunya vertrekt. edo zegt tegen patrick: 'goed dat je die topito hebt ingeleverd anders moest jij vertrekken!'. dennis staat erbij maar weet niet wat gezegd. hij schrikt ook niet omdat dunya vertrekt

(volgens mij zit edo wél op dennis maar liegt hij dat hij patrick verdenkt - het kan zijn dat de crew edo achteraf gevraagd heeft om iets anders in te spreken)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #384 Gepost op: 18-02-2008, 02:19:26 »
En dan de muzikale hint, zoals die zo mooi is uitgelegd door Iris_77 en zelfs theorie van de week is:
De touristische route (zoals Edo het noemde in de auto) naar roem (wat synoniem is voor de mol, immers, de mol doet het voor de eeuwige roem), is simpelweg een doel op zich. Doel op zich, want aparte opdracht, en simpelweg een doel op zich, want er wordt alleen gereden en niet gemold (want de mol was er niet bij).
The British are not impressed.

Offline roelc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #385 Gepost op: 18-02-2008, 19:48:55 »
wat ik nog vergeten was: dennis is er absoluut tegen dat patrick het geld bijhoudt. hij kan dat zeggen omdat hij patrick zogezegd verdenkt, maar iedereen weet dat patrick nogal freaky is met al zijn slotjes: als mol wordt het heel moeilijk om dan iets te gaan stelen

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #386 Gepost op: 19-02-2008, 01:44:53 »
wat ik nog vergeten was: dennis is er absoluut tegen dat patrick het geld bijhoudt. hij kan dat zeggen omdat hij patrick zogezegd verdenkt, maar iedereen weet dat patrick nogal freaky is met al zijn slotjes: als mol wordt het heel moeilijk om dan iets te gaan stelen

Slim opgemerkt  ::ok::

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #387 Gepost op: 19-02-2008, 11:08:52 »
Ik heb de foto's van de hotelkameropdracht van aflevering 4 nog eens bekeken, en daarbij viel mij op dat er twee dezelfde (of zijn ze net iets anders?) foto's vlak naast elkaar hangen. Uit de seinopdracht met Dennis en Patrick erop.

Al eerder vond ik deze grappige foto er tussen:



Patrick op de rug bij Dennis. Om Coen uit te beelden dat ie zo lang is? Of zaten ze maar wat te klooien? ;D

De dubbele foto, misschien is het iets (vanwege het dubbele mollogo bijvoorbeeld), misschien ook niet. Maar het is wel opvallend want andere dubbele foto's heb ik niet zien hangen:

Offline wwg

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is toch die mol...
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #388 Gepost op: 19-02-2008, 12:00:58 »
wat ik nog vergeten was: dennis is er absoluut tegen dat patrick het geld bijhoudt. hij kan dat zeggen omdat hij patrick zogezegd verdenkt, maar iedereen weet dat patrick nogal freaky is met al zijn slotjes: als mol wordt het heel moeilijk om dan iets te gaan stelen

Maar waarom neemt ie zelf de taak dan niet op zich als ie anderen niet vertrouwt?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #389 Gepost op: 19-02-2008, 18:17:13 »
Maar waarom neemt ie zelf de taak dan niet op zich als ie anderen niet vertrouwt?

Hij zegt dat hij Patrick niet vertrouwd. Maar zoals opgemerkt, lijkt het meer te gaan over de slotjes op Patrick's tas. Als mol zijnde is het leuker om geld te jatten uit de pot als een kandidaat de pot beheert. Uit de tas van Patrick wordt, gezien de zware beveiliging, lastig jatten. Als je als mol zelf de pot beheert en er mist geld, dan wordt je heel snel verdacht. Dus als mol (Dennis) is het handiger dat een kandidaat met een makkelijk te openen tas de pot beheert, om later sneller wat te kunnen jatten.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #390 Gepost op: 21-02-2008, 11:55:40 »
Dennis is vandaag toch jarig?
 ::jarig:: ::feest::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #391 Gepost op: 21-02-2008, 14:59:59 »
Dennis is vandaag toch jarig?
 ::jarig:: ::feest::

Inderdaad. Dennis, als je dit leest:



Gefeliciteerd! ::feest::

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #392 Gepost op: 21-02-2008, 16:33:58 »
Jep! Hopelijke Winnaar!
Gefeliciteerd!
::feest:: ::jarig:: ::feest::
::jarig:: ::feest:: ::jarig::

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #393 Gepost op: 21-02-2008, 17:04:53 »
Gefeliciteerd Mol! :D ::feest::

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #394 Gepost op: 21-02-2008, 17:42:21 »
gefeliciteerd! :)
Tell me what your telescope says

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #395 Gepost op: 21-02-2008, 18:56:33 »
Wel sneu om op je eigen verjaardag een rood scherm te krijgen.

Maar gelukkig is Dennis de mol en hoeft hij zich daarover geen zorgen te maken  ;)


Van harte

 ::bravo::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #396 Gepost op: 21-02-2008, 19:03:16 »
Gefeliciteerd! ::feest:: ::feest:: ::feest:: Waar vier je het? Onder de grond? Valt niet op hoor :P
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #397 Gepost op: 21-02-2008, 21:34:47 »
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

patrick weg en dennisssss de mollllllllll

hoi hoi hoi....

ik heb me kapot gelachen bij de exucutie...iedereen stemt op patrick...
en toen de naam van patrick kwam was het enige wat uit mijn mond kwam:...rood...rood...rood en jaaaaaa het werd rood!

Well Done Dennis!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #398 Gepost op: 21-02-2008, 22:29:50 »
Werd de Mol in de aflevering van vandaag ook gefeliciteerd? Wanneer ze de vertaling van de woorden aan de Mexicanen vragen is een bord met "Feliz Cumpleanos" (Happy Birthday) in beeld. ::feest::

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #399 Gepost op: 21-02-2008, 22:32:00 »
 ::jarig:: mol van me (kan nog net  ::rofl::)
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna